5/13/2015

Αναρτηση εκτος προγραμματος: Γιατι ελειψα/λειπω απο το Υou Tube...



Κοριτσια καλησπερα,

Δεν ειχα σκοπο να αναφερθω καθολου στην αποχη μου στο ΥΤ αλλα αφου δεχομαι σχολια απο τοτε που ανοιξα το καναλι οτι εχω καταντησει 'κουραστικη' με το 'ανοιξε κλεισε' κατα καιρους εχω να πω το εξης:

Τον περασμενο μηνα ηρθε η μητερα μου απο Αμερικη οπου μενει μονιμα τα τελευταια 20 χρονια και την οποια ειχα να δω 2 ολοκληρα χρονια (και 2 χρονια ειχα να την δω πριν απο αυτο και 7 χρονια πριν απο αυτο...)
Για οσες δεν εχετε καναλι φανταστειτε πως το ΥΤ γινεται με τον καιρο σαν 'μονιμη απασχοληση,' και 'ρουφαει' ολο τον ελευθερο χρονο των ανθρωπων που ασχολουνται.
Ομως η μητερα μου ηταν (και θα ειναι) παντα ΠΟΛΥ πιο σημαντικη για εμενα απο αυτο στην ζωη μου.... οποτε επελεξα να αφιερωσω το 100% του χρονου μου σε αυτην και να κανω ιδιωτικο το καναλι μου προκειμενου να μην μαζευονται ειδοποιησεις στις οποιες δεν θα μπορουσα να αφιερωσω τον χρονο μου οπου σιγουρα κατ'επεκταση θα υπηρχε προοπτικη παρεξηγησης οτι τις 'αγνοω.'

Το ποσο αγαπω και εκτιμω οσες με παρακολουθειτε και σας κραταω συντροφια τοσα χρονια δε περιγραφεται, αλλα οσες με παρεξηγειτε για τους πρακτικους και προσωπικους λογους που απουσιαζω ορσμενες φορες θα πρεπει να δεχτειτε πως δεν ειμαι υποχρεωμενη να λογοδοτω για τις πραξεις μου σε εσας.
Το κανω τωρα μονο και μονο γιατι δεν θελω να να συνεχιστουν οι ακυρες και κακοπροαιρετες εικασεις για το 'γιατι' ελειψα/λειπω μα πανω απ'ολα για να μην ανησυχουν οσες με συμπαθουν γνησια και το ειχαν απορια.

Οσες εχετε μαθει πραγματα απο εμενα για το μακιγιαζ και την ομορφια, οσες βρισκετε χρησιμες τις αναρτησεις μου, οσες εκτιματε την δουλεια μου ως μακιγιεζ κλπ,σας ευχαριστω για την παρουσια σας μεσα απο την καρδια μου.
Οσες κουραζεστε γιατι ο τροπος που επιλεγω ΕΓΩ να πραττω σαν ανθρωπος δεν βολευει *εσας* μπορειτε να αποχωρηστε και σας ευχαριστω για τον χρονο που μου διαθεσατε μεχρι σημερα.
Σας μιλαω με φιλικο τονο αν και σιγουρα ο τροπος που εχω επιλεξει να εκφραστω (οσο προσεκτικα και να εγινε,) σιγουρα απο καποιες θα παρεξηγηθει..
Ευχαριστω που διαβασατε.
xx

22 comments:

  1. και πολύ καλά κάνεις και αφιερώνεις το χρόνο στη μητέρα σου και ακόμα καλύτερα που δεν άφησες ανοιχτό το κανάλι . δεν καταλαβαίνω γιατί κάποιος να ενοχληθεί λες και σε πληρωνει ξερω γω για τα βιντεο . θα μας λείψεις αλλά θα κάνουμε υπομονή :D να περνάς σουπερ !

    ReplyDelete
    Replies
    1. σ'ευχαριστω πολυ για το ομορφο σχολιο σου Ιφιγενεια <3

      Delete
    2. Θα συμφωνήσω με την κοπέλα!! Και τα είπες πολύ όμορφα, Νατάσα! Τα φιλιά μου!! :* <3

      Delete
  2. Εγώ,να σου πω την αλήθεια,νόμισα ότι είχες πέσει πάλι θύμα bullying και γι'αυτό επέλεξες να κλείσεις το κανάλι σου,κ είχα στεναχωρηθεί γιατί αφενός θεωρούσα οτι αυτά τα περιστατικά είχαν πια σταματήσει,αφετέρου γιατί είσαι απ'τις αγαπημένες μου στο χώρο κ η απουσία σου ήταν αισθητή.Εφόσον έβλεπα ότι συνέχιζες να γράφεις κανονικά στο μπλογκ,όμως,δεν ανησύχησα.Αφού τελικά όλα έγιναν για καλό, χαίρομαι για σένα!!Δεν είναι ενόχληση ν'ανοιγοκλεινεις το κανάλι κ εγώ προσωπικά πάντα θα περιμένω με χαρά τα βίντεο σου κ ειδικά αυτά με μακιγιάζ,γιατί από σένα κ μια-δυο ακομα έμαθα να βάφομαι!Ειδικά τα tutorial που κανεις τα λατρεύω κι αν μπορείς να ξανακάνεις κι όσα έχεις σβήσει,ακομα καλύτερα!
    Καλή συνέχεια κ να'σαι πάντα καλά με την οικογενεια σου!

    ReplyDelete
    Replies
    1. να'σαι καλα Λελα μου ευχομαι να μπορεσω καποια στιγμη να επανελθω δριμυτερη με περισσοτερα tutorial!! φιλακια πολλα και υπερ ευχαριστω για το ομορφο και θετικο σχολιο!!

      Delete
  3. Μπράβο βρε κορίτσι, μπράβο! Φυσικά και δεν είσαι υποχρεωμένη να λογοδοτήσεις σε καμία και κανέναν... αν είναι δυνατόν! Seize the day και κανε αυτό που σου λέει η καρδιά σου! Φιλιάααα! <3

    ReplyDelete
    Replies
    1. Σ'ευχαριστω παρα πολυ Ειρηνη μου! εισαι αγαπημενη <3

      Delete
  4. Εννοείται ότι θα δώσεις προτεραιότητα στη μαμά σου (η οποία είναι απλά πανέμορφη!). Αλίμονο αν όσοι μιλάγανε και παρεξηγούνταν να ξέρουν τι σημαίνει ένα βίντεο, πόση δουλειά, χρόνο και αφοσίωση απαιτεί. Ακόμα και ένα μπλογκ ποστ δεν είναι εύκολη δουλειά. Ο κόσμος νομίζει ότι έχουμε όλο το χρόνο του κόσμου για το YouTube/blog και κάθε φορά που υπάρχει αποχή ή έστω μία καθυστέρηση στη συστηματικότητα του περιεχομένου μας στέλνουν κάποια μηνύματα ανησυχίας, αλλά και μηνύματα άσχημα που μας απειλουν ότι θα σταματήσουν να μας ακολουθούν (λες και θα φοβηθούμε;!). Ας καταλάβει λίγο ο κόσμος ότι όλοι άνθρωποι είμαστε και δεν έχουμε υποχρέωση για τίποτα, το κάνουμε γιατί *γουστάρουμε*!

    ReplyDelete
  5. Ηρθε η μαμα σουυυυυυ αυτο ειναι υπεροχο χαιρομαι πολυ που το εμαθα αρα ο λογος που λειπεις απο το youtube ειναι τοοοσο γλυκος .Να την χαρεις να την χορτασεις την μαμα και εμεις ειμαστε εδω .Φιλακια πολλα <3 <3

    ReplyDelete
  6. Οι μόνοι άνθρωποι στους οποίους πρέπει να λογοδοτούμε είναι τα παιδιά μας, ο άντρας μας, άντε και οι γονείς μας. Η ζωή σου είναι δική σου και δεν θα έπρεπε να αισθάνεσαι υποχρεωμένη να εξηγείς σε κανέναν. Πρέπει όλοι μας να μάθουμε τι πάει να πει "προσωπική ζωή" και "κατανόηση". Όποτε ξαναποφασίσεις να επιστρέψεις, εδώ θα είμαστε. Να χαρείς τη μανούλα σου, να περάσεις τέλεια κι εμείς θα σε περιμένουμε! <3

    ReplyDelete
  7. I know what you mean girlfriend!!!! My entire family is in Chicago and I am here... do what you have to do !!! Family must always come first!!! Hope you have a great visit with mommy and cherish every moment you have with her!!! xoxo's sweetie!!!

    ReplyDelete
  8. Νατάσσα μου μην στεναχωριέσαι και να μην σ'αγγίζουν κακοπροαίρετα σχόλια και κακομαθημένοι άνθρωποι... Πολύ καλά έκανες και αφιερώνεις το 100% του χρόνου σου για τους ανθρώπους που αγαπάς και ιδιαίτερα για την μαμά σου! Εδώ είμαστε όποτε εσύ έχεις χρόνο και διάθεση και μπορέσεις να επιστρέψεις! φιλάκια πολλά πολλά!!!

    ReplyDelete
  9. Δεν χρειαζεται να απολογεισαι για τις αποφασεις και τις πραξεις σου. Εχεις αποδειξει οτι εισαι μια απο τις καλυτερες youtuber και -οπως ολοι οι ανθρωποι- χρειαζεσαι χρονο για την οικογενεια και τον εαυτο σου. Η απουσια σου εγινε αισθητη, ομως ειμαι σιγουρη οτι θα γυρισεις δριμυτερη. Αδραξε την ευκαιρια που σου δινεται να περασεις χρονο με την οικογενεια σου και μην σπαταλας ασκοπα ενεργεια και χρονο για απολογιες χωρις νοημα. Κανε αυτο που θελεις χωρις να σε ενδιαφερει τι θα πουν οι αλλοι! Καλα να περνας και να εχεις παντα υγεια και ευτυχια στη ζωη σου!!

    ReplyDelete
  10. Εσύ να είσαι καλά Νατάσα μου ο λόγος σου πραγματικά είναι πολύ σοβαρός και πολύ καλά κάνεις και αφιερώνεις χρόνο στην μαμά σου καθώς μάνα είναι μόνο μία και αξίζει τα καλύτερα!! Φιλάκια πολλά θα συνεχίσω την δόση μου με το μπλοκ σου και θα ανυπομονώ για την επιστροφή σου :)

    ReplyDelete
  11. Σιγά καλέ μη μας δώσεις και λογαριασμό!
    Μα, ποστ κάνεις κανονικά!
    Τέλος πάντων, να είσαι εσύ καλά και τα βρίσκουμε.
    Σε φιλώ πολύ!

    ReplyDelete
  12. Καλησπέρα Νατάσσα!Χαίρομαι ιδιαιτέρως που βάζεις προτεραιότητες όπως κάθε φυσιολογικός άνθρωπος και κύριο ρόλο στη ζωή σου παίζει η οικογένειά σου!Η μητέρα μας είναι πρόσωπο ιερό και φυσικά δεν τίθεται θέμα, είναι πάντα σε άμεση προτεραιότητα!!!Χαίρομαι επίσης γιατί από τα όσα γράφεις φαίνεται ότι δεν αποκλείεις το γεγονός να μπορέσεις από εδώ και στο εξής να μας χαρίσεις κι άλλα βιντεάκια από το κανάλι σου!Αναμένω λοιπόν και σου εύχομαι να είσαι πάντα υγιής κι ευτυχισμένη με την οικογένειά σου!!

    ReplyDelete
  13. natasha moy kala ekanes, MANA mono mia !!! twra eida g poio logo eleipes k anakoufisthka pou den t ekleises oristika t kanali sou gt xairomai n se vlepw! na pernas kala!!! k n xereis pws mas eleipses!!!

    ReplyDelete
  14. poli kala ekanes natasa mou den uparxei pio omorfo pragma apo tous goneis pou se oti ilikia kai an eisai sou einai panta aparetitoi!!!! :) mas eleiyes alla den peirazei afou einai gia auto to logo <3 <3 <3 <3 <3 :) :) :)

    ReplyDelete
  15. Καρδούλα μου γλυκιά, η ζωή είναι πολύ μικρή για να την αναλωνεις σε τόσο μικρά πράγματα οπως σε εξηγήσεις και...παρεξηγήσεις!! Στο κάτω κάτω, μήπως σε πληρώνουμε κιόλας για να κάνεις βίντεο και μας έφαγες τίποτα λεφτα?!!! Μην τρελαθούμε!!!!!

    ReplyDelete
  16. Επειδή έχασα τη μητέρα μου στον Οκτώβρη και επειδή και η δική μου μανούλα ήταν η κολλητή μου και το λιμάνι μου, καλά έκανες και της αφιέρωσες όλο το χρόνο σου και δεν χρωστάς σε κανέναν εξήγηση για τις επιλογές σου! Φιλάκια Νατά\σα μου!

    ReplyDelete
  17. Gia auto se paw me ta xilia !!! Dn htn anaggi na eksigiseis tpt einai apolita logiko apla stenaxorithika gt dn mporusa na vlwpo ta palia su video otn to eixes klisi sagapaw k se paw trela makari na su miaso otn megaloso :)

    ReplyDelete
  18. Νατάσα μου γλυκιά δεν χρειάζεται να απολογείσαι. Και μόνο η λέξη μάνα είναι αρκετή για να βουλώσει πολλά κακοπροαίρετα στόματα. Τι ομορφότερο από την παρουσία της μητέρας στην καθημερινότητα σου. Έκανες πολύ πολύ καλά και της αφιέρωσες όλο τον ελεύθερο χρόνο σου. Είσαι μανούλα, είμαι μανούλα και μπορούμε και οι δύο να καταλάβουμε την σημασία της παρουσίας της στο πλευρό μας. Ιδιαίτερα εσύ που την έχεις πολύ μακριά σου, Καλωσόρισες κουκλίτσα μου στην παρέα μας !!!!!!!!

    ReplyDelete

Leave me a comment-I love to hear from you!

TRANSLATE | ΜΕΤΑΦΡΑΣΗ