3/09/2015

Annie Paris Lip Pencil review



A brand found very often in euro stores here in Greece is Annie Paris, which has several low priced, decent quality items such as pencils, lipsticks and nail polishes.
Today I have some swatches for you from the lip pencils I have so far-they are so good that I will definitely be seeking out more shades to add to my collection.
Let's check them out!
____________________________________________________
Μια μαρκα που βρισκουμε συχνα σε καταστηματα τυπου εαν ευρω (και οχι μονο) ειναι η Annie Paris, γνωστη περισσοτερο για τα κραγιον της αλλα και τα υπεροχα βερνικια που διαθετει σε τεραστια ποικιλια.
Νεα ανακαλυψη/εμμονη για μενα ειναι τα μολυβια χειλιων της τα οποια βγαινουν σε σουπερ αποχρωσεις, γραφουν εντονα και ειναι αναπαντεχα σταθερα-παμε να τα δουμε!


Left-right/αριστερα-δεξια.
#01 nude beige,
a peach based nude similar to Myth/Kinda Sexy by M.A.C
ενα nude με ελαφρια μπεζ/ροδακινι χροια που θυμιζει το Myth/Kinda Sexy της M.A.C
#04 light pink,
a light berry/peach shade similar to Fanfare by M.A.C
ενα ζεστο ροδακινι με κοκκινους υποτονους παρομοιο με το Fanfare της M.A.C
#08 pink candy, 
a hot pink shade-much like Candy Yum Yum by M.A.C
ενα 'καυτο' ροζ, ιδιο με το candy Yum Yum της M.A.C
#03 fuchsia
a mauve-y pink similar to M.A.C's Pink Plaid
μωβ-ροζ αποχρωση-θυμιζει αρκετα το Pink Plaid της M.A.C

As you can see, colour pay off is fab and they are very long wearing on lips (providing a great base or matte lip look for those interested,) but keep in mind they are similar to the classic wooden M.A.C pencils, so in cold weather they may need a bit of rubbing on the back of your hand to soften or you can pass the tip gently through a lighter to get instant creaminess.
Let me know what you all think-thses pencils cost 1 euro each!! I have yet to track down a website for them but am doing my best. Till next time xoxo to you all!
______________________________________________
Οπως βλεπετε η αποδοση τους ειναι σουπερ και οσον αφορα διαρκεια ειναι εξαιρετικα, αλλα επειδη θυμιζουν αρκετα σε ποιοτητα/αποδοση τα κλασσικα ξυλινα μολυβια της M.A.C τα οποια δεν τα λες και τα πιο μαλακα του κοσμου, ειναι αυτο που λεμε 'κλασσικο, σταθερο ξυλινο μολυβι,' οποτε σε κρυο καιρο ισως χρειαστει να περασετε τη μυτη στο πισω μερος του χεριου να μαλακωσει εναλλακτικα περαστε το στιγμιαια απο την φλογα ενος αναπτηρα.
Περιμενω εντυπωσεις-μη ξεχνατε ενα ευρουλακι κανουν αυτα τα μολυβια..εγω μενω ενθουσιασμενη για τις δικες μου προσδοκιες και απαιτησεις σαν μολυβι για προσωπικη και (προς θεου) οχι επαγγελματικη χρηση. Οχι τιποτ'αλλο αλλα ακομα δεν εχω βρει καποιο website για αυτα και δεν εχω μαθει 100% απο που κραταει η σκουφια τους για να μπορεσω να εγγυηθω ως προς την ποιοτητα των συστατικων που περιεχουν.
Αυτα απο εμενα, ελπιζω να βρηκατε χρησιμη την σημερινη αναρτηση! xoxo

15 comments:

  1. ειναι υπεροχα, εχω το 1 και το 4 και τα χρησιμοποιω καθημερινα.τα βερνικια επισης μου αρεσουν πολυ και εχω στο προγραμμα κιαλλες αγορες. επισης, πηρα ενα μολυβι ματιων μωβ, το οποιο το βρηκα εξαιρετικο και παρομοιο με ενα μωβ που εχω απο radiant.πηρα και ενα μολυβι φρυδιων με βουρτσακι απο πισω και μερικες φορες το κανω και μολυβι ματιων!χαχα φιλια Νατασουλα!

    ReplyDelete
  2. πολύ χρήσιμο το κόλπο για να μαλακώσει η μυτούλα!! ωραία χρωματάκια και ευκολοφόρετα! φιλάκια Νατάσα!

    ReplyDelete
  3. Είναι εξαιρετικά, τα έχω σχεδόν όλα! :)

    ReplyDelete
  4. Τα χρώματα πολύ όμορφα. Δεν τα έχουμε δοκιμάσει ακόμα, αλλά τώρα μάλλον θα τους δώσουμε μια ευκαιρία.

    ReplyDelete
  5. το νο. 1 και το νο.8 είναι πολύ όμορφα :)

    ReplyDelete
  6. εχω το 08, 03 και ένα απίστευτο μωβ βαμπιρενιο!!!!!!!!!!!!! τέλεια όλα και μου αρέσουν παρα πολύ και τα κραγιόν και τα μανό. μπορούμε να τα βρούμε και πουθενά ονλινε? θέλω την 01 και δεν την έχω βρει :-(

    ReplyDelete
    Replies
    1. ψαχνω!! αν βρω καπου να τα πουλανε θα επανελθω :-)

      Delete
  7. Τα έχει βρει καμία στη Θεσσαλονίκη???

    ReplyDelete
  8. Δεν έχω ιδέα αν μπορούμε να τα βρούμε στην Θεσσαλονίκη, αλλά η απόδοσή τους σε ξετρελαίνει <3

    ReplyDelete
    Replies
    1. Μπορείς να βρείς κραγιον,μανό και πολύ λίγες αποχρώσεις σε μολυβάκια χειλιών στην Κολόμβου σε ένα μαγαζάκι που γράφει έξω 1,2,3 Ευρω :)

      Delete
  9. Δεν τα εχω βρει καπου,φαινοντε πολυ ενδιαφερον και με καταπληκτικη αποδοση...να σου πω την αληθεια τα φοβαμαι αυτα τα προιοντα με ενα ευρω και δεν ξερω αν τα συστατικα τους ειναι ελεγμενα και αν υπαρχει καποια εγγυηση για χρηση χωρις να παθεις καποια αλλεργια ...μια φιλη εβγαλε εκζεμα απο κραγιον που αγορασε απο καταστημα με ενα ευρω και ειμαι πολυ επιφυλακτικη.

    ReplyDelete
    Replies
    1. καταλαβαινω απολυτα, ισως ενιωθα και εγω το ιδιο αλλα μεχρι στιγμης εφοσον αναγραφονται τα συστατικα στο προιον που επιλεξω και εχω κανει την προσωπικη μου ερευνα για να δω απο που προερχεται δεν νιωθω καποιο φοβο. σιγουρα οταν κατι δεν το γνωριζουμε σαν επωνυμια μας προβληματιζει για το αν ειναι ασφαλες η οχι αλλα τα περισσοτερα ειναι γνωστα στη χωρα προελευσης τους (τα περισσοτερα ειναι απο Πολωνια, Κινα, Ισπανια, Γερμανια)

      Delete
  10. Ωπ τι ωραία χρωματάκια είναι αυτά;; Αν τα πετύχω πουθενά θα τα τσεκάρω! x

    ReplyDelete
  11. Πώς μπορώ να κάνω παραγγελία?
    Ψάχνω το μπεζ μολύβι αλλά δεν με βγάζει σε κάποια σελίδα για να το παραγγείλω!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Καλησπερα σας, εδω προκειται για προσωπικο ιστολογιο επομενως δεν πωλουνται οσα δειχνω αλλα σαν ιστολογος αναφερω την προσωπικη μου εμπειρια με αυτα. Θα πρεπει να απευθυνθειτε στην σελιδα τους στο Facebook, αν και απ'οσο γνωριζω δεν διατιθενται ηλεκτρονικα τα εν λογο προιοντα. Θα τα βρειτε σε καταστηματα Oggi, Time 4 Beauty και καταστηματα τυπου ενα ευρω ευκολα. Να ειστε καλα! :-)

      Delete

Comments are held for approval before posting to avoid spam/unwanted advertizing via provided links.
Thank you.
__________

Τα σχολια εγκρινονται πριν τη δημοσιευση τους προς αποφυγη spam/ανεπιθυμητης διαφημησης μεσω συνδεσμων.
Ευχαριστω πολυ

Note: only a member of this blog may post a comment.

TRANSLATE | ΜΕΤΑΦΡΑΣΗ