7/24/2014

Sixteen Cosmetics Liquid concealer review



As you all know I love discovering affordable cosmetics with great payoff and performance, so I was super happy to find a liquid concealer that fits nicely into this category.
As a brand, Sixteen cosmetics are not tested on animals, are the more 'youthful' line of  Elixir London cosmetics-yet are a greek brand despite the name-and have a massive selection of products and colours in each category.
__________________________________________________
Οπως ξερετε, μια αγαπη για τα οικονομικα καλλυντικα την εχω..ενα προιον που ανηκει σε αυτη τη κατηγορια καλλυντικων λοιπον, ειναι το κονσιλερ της εταιριας Sixteen cosmetics, ειναι ελληνικη, θεωρειται η πιο νεανικη σειρα της Elixir London cosmetics (η οποια ειναι επαγγελματικη σειρα καλλυντικων,) και δεν δοκιμαζεται σε ζωακια.


The concealer itself has a scent to it but it's pleasant and not evident to an off-putting degree, it comes in a very simple tube with the company's cute and playful font , has a nice doe foot applicator, consistency wise is relatively fluid and feels velvety smooth upon application.
It covers and brightens the under eye area a dream and can be easily used to highlight certain areas as well (I would liken it to Touche Eclat by YSL as far as it's properties go-eg: it conceals and highlights-but as far as coverage is concerned, this drugstore product does a way better job.)
_______________________________________________________
Το κονσιλερ αυτο προσφερει εξαιρετικη καλυψη, φωτιζει και εχει μια πολυ απλη συσκευασια με κλασσικο απλικατερ με σφουγγαρακι (τυπου lip gloss.)
Ειναι αρωματισμενο σαν προιον αλλα θεωρω πως δεν ειναι σε απωθητικο βαθμο.
Ομως επειδη ειναι μαλλον υποκειμενικο το θεμα αυτο, σας το αναφερω σε περιπτωση που κατι τετοιο ειναι απωθητικος παραγοντας για εσας και θα επιθυμουσατε κατι perfume free.
Η υφη του ειναι αρκετα ρευστη, απλωνεται ευκολα και μαλιστα εχει 'βελουδινη αισθηση' κατω απο τα ματια, αλλα ενδεχομενως σε ορισμενες γυναικες που εχουν ξηρη περιοχη κατω απο τα ματια να κανει γραμμες.
Προτεινω ελαφρυ χερι, και να εφαρμοσετε μικροτερη ποσοτητα απο αυτη που θεωρειτε πως σας χρειαζεται.

my shade #319-η αποχρωση μου #319
It can be found in quite a few beauty supply stores here in Greece as well as eshops and in various countries in the E.U, from the small research I did.
It's price is distinctively low at 2.50 euro and I would definitely recommend you seek it out as well as the full range of products this line has to offer as they really are of great quality and pay off.
Till next time, xoxo
Ps: Though I bought it at greek beauty supply store Femme Fatale you can also find it here as well.
____________________________________________
Αν και εγω το αγορασα πριν μηνες απο καταστημα Femme Fatale μπορειτε να το βρειτε και εδω με την μικρη ερευνα που εκανα-αν και δεν εχω παει ποτε στο εν λογο καταστημα, ακουω πως εχει φοβερη ποικιλια απο οικονομικα προιοντα και ευχομαι να περασω συντομα απο εκει!
Η τιμη του στα 2.50 ευρω, εξαιρετικη για ενα τοσο αποδοτικο προιον, κια τολμω να συγκρινω τις ιδιοτητες του/δραση/αποδοση με αυτη του Touche Eclat απο YSL και αλλα αντιστοιχα κονσιλερ που προσφερουν λαμψη παραλληλα-απλα αυτη η drugstore εκδοχη εχει πολυ καλυτερη καλυψη και μεγαλυτερη γκαμα απο αποχρωσεις απο τις οποιες να επιλεξετε.
Ευχομαι να σας φανηκε ενδιαφερουσα και χρησιμη η σημερινη αναρτηση, μεχρι την επομενη να ειστε ολες καλα!

17 comments:

  1. Είναι όντως πολύ καλυπτικό και εξαιρετικό για την τιμή του! Όμως σε εμένα παρατήρησα πως μου προκαλεί σπυράκια! Κι απο τη στιγμή που σταμάτησα να το χρησιμοποιώ σταμάτησαν να μου βγαίνουν και σπυράκια! Όμως υποθέτω ήταν απλά αντίδραση του δικού μου δέρματος!:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. νομιζω οτι δεν ειναι oil free-ισως γι'αυτο. ενδεχομενως να σου μπλοκαρει τους πορους, παντως καλα που το εντοπισες γιατι οπως ειπες δεν ειναι ολα για ολους-και εμενα της Max Factor τα μεικαπ μου προκαλουν κοκκινιλες/φαγουρα :-(

      Delete
  2. έχω δοκιμάσει μόνο κάτι βερνίκια από αυτή την εταιρεία και η αλήθεια είναι ότι πάντα με τραβάνε από το χέρι αυτές οι τιμούλες και ταυτόχρονα με σπρώχνουν κάνοντας με να σκέφτομαι αν είναι όντως ένα καλό προϊόν...γενικά δοκιμάζω concealer από παντού αν και τελευταία έχω βρει την "μαγιά" μου αλλά αφού το συγκρίνεις με το ασύγκριτο !!!ε!!! κάποια στιγμή θα του δώσω την ευκαιρία!!!πολλά φιλάκια <3

    ReplyDelete
    Replies
    1. εμενα να φανταστεις δε μου πολυαρεσε το Touche Eclat-ισως εφταιγε η λαθος αποχρωση που μου πλασαρε πριν πολλα χρονια η πωλητρια οταν ειχε πρωτοβγει-μια εντονα 'ροζουλι' αποχρωση- και ετσι δεν το ευχαριστηθηκα οσο επρεπε σαν προιον. αλλα αυτο συγκρινεται απο την αποψη οτι καλυπτει αλλα φωτιζει και μπορει να θεωρηθει highlighting προιον πχ για ζυγωματικα κλπ..αξιζει! <3

      Delete
  3. Το έμαθα αυτό το προιόν απο την anastasia wall και την παρήγγειλα, εξαιρετικό προιόν, πλούσια υφή και κάλυψη και τόσο οικονομικό, !!!

    ReplyDelete
  4. Πολύ χρήσιμο review.Eχθές πήγα στο time4beaty και το γλυκοκοίταζα το εν λόγω κονσίλερ.Σίγουρα θα είναι η επόμενη αγορά μου!

    ReplyDelete
    Replies
    1. αχ και εγω θελω να παω αλλα ειναι πολυ μακρια για μενα! :-(

      Delete
  5. Είχα αγοράσει πριν καιρό μια συκευασία κατα τύχη για να το δοκιμάσω!
    Ενθουσιάστηκα τοσο πολύ , και δεν το περίμενα! Υπέροχο για κάτω απο τα μάτια,
    προσφέρει λάμψη μοναδική και φωτίζει το βλεμα! Πήρα ήδη ακομη ενα backup <3

    ReplyDelete
    Replies
    1. γι'αυτο παντα λεω να μη σνομπαρει καμια πιο οικονομικες εταιριες γιατι μπορουν να βρουν 'διαμαντια' εκει που δε το περιμενουν! φιλακια πολλα <3

      Delete
  6. Ακούγεται πολύ καλό!!Σίγουρα θα το ψάξω!!

    ReplyDelete
  7. Α...φαίνεται πολύ καλό προϊόν!! Αν και έχω πάντοτε ενδοιασμούς με τα πιο οικονομικά καλλυντικά, αυτό μάλλον θα το δοκιμάσω!

    ReplyDelete
  8. wow! polu kali timi! tha to dikimaso ki auto giati eimai se fasi poy psaxno ena kalo consealer, τι εχω να χάσω. τελεια

    ReplyDelete
  9. Εμένα δε μου κάλυψε καθόλου τις έντονες κοκκινίλες που έχω κάτω από τα μάτια, αν και σαν απόχρωση όταν το δοκίμασα είναι τέλειο, απλά δεν είναι καλυπτικό (για μένα τουλάχιστον). Φως δίνει, ναι, απίστευτο φως θα έλεγα, γι'αυτες που δεν έχουν ανάγκη την κάλυψη θα το συνιστούσα. Εκτός αυτού μαζεύει μετά από κάποια ώρα όχι στις γραμμές, αλλά σαν να μετακινείται, σαν να έχει απορροφηθεί σε κάποια σημεία κάτω από τα μάτια και δεν υπάρχει πια :( Κρίμα, κι είχα ενθουσιαστεί τόσο όταν το πρωτοπήρα.
    Ακόμα ψάχνω ένα καλό, καλυπτικό κονσίλερ..

    ReplyDelete
  10. φαίνεται πολύ ωραίο, και θα ήθελα να το δοκιμάσω, όντως κάποιες εταιρίες κρύβουν θησαυρούς, εαν δε δοκιμάσεις δε θα μάθεις!!!!!

    ReplyDelete
  11. Νατασάκι γίνεται να μας πεις τι νουμεράκι είναι??

    ReplyDelete
    Replies
    1. ειναι η #319-το γραφει κατω απο την τελευταια φωτο αλλα μαλλον δε φαινεται πολυ, θα το γραφω στο κειμενο την επομενη φορα! <3

      Delete
    2. δεν το παρατήρησα φαίνεται....πήγα εχτές και αγόρασα το concealer ελπίζω μόνο μην έχω πάρει λάθος απόχρωση γιατί δεν είχα δει το σχόλιο σου. Γιατί εσύ πήρες το no 319 και η Αναστασία το no 318 και εγώ πήγα και πήρα το no 321 :P ενώ είναι λευκή η επιδερμίδα μου.

      Delete

Leave me a comment-I love to hear from you!

TRANSLATE | ΜΕΤΑΦΡΑΣΗ