6/27/2014

Bio Oil Review (Preventative/post stretch mark/scar therapy and hydrating product.)



Something that celebs have been loving overseas for years now, is Bio Oil, a product well known as a treatment used to prevent/treat stretchmarks, before or after childbirth.
with PurCellin oil which is a registered trademark of this product, it is derived from a specific gland that ducks have in their back which allows them to clean and maintain their feathers waterproof.
Here are some more uses that may or may not be as well known, and then on with my impressions of this multitasking oil!
______________________________________________________
Ενα προιον που λατρευουν οι διασημοτητες (και οχι μονο) του εξωτερικου εδω και χρονια ειναι το πολυχρηστικο Bio Oil.
Περισσοτερο γνωστο για τιην ικανοτητα του να προλαμβανει και να 'βελτιωνει' την οψη ραγαδων, σ'αυτη την αναρτηση θα σας αναφερω και μερικες αλλες χρησεις για να δειτε ποσο πολυχρηστικο ειναι πραγματικα αυτο το προιον.
Το συστατικο 'κλου' της υποθεσης το PurCellin oil, το οποιο προερχεται απο αδενα στην πλατη της παπιας οπου παραγεται ενα ελαιο με το οποιο καθαριζει και διατηρει σε καλη κατασταση και αδιαβροχο το φτερωμα του.
Παμε να δουμε μερικες επιπλεον χρησεις για αυτο το προιον και μετα να σας πω τη δικη μου εμπειρια με αυτο!


USES/ΧΡΗΣΕΙΣ

☑ SCARS/ΟΥΛΕΣ
☑ STRETCHMARKS/ΡΑΓΑΔΕΣ
☑ UNEVEN SKINTONE/ΑΝΟΜΟΙΟΡΦΗ ΧΡΟΙΑ ΔΕΡΜΑΤΟΣ
☑ AGEING SKIN/ΣΗΜΑΔΙΑ ΓΗΡΑΝΣΗΣ
☑ DEHYDRATED SKIN/ΑΦΥΔΑΤΩΜΕΝΗ ΕΠΙΔΕΡΜΙΔΑ

I also include a full list of all the ingredients for those who are interested
Συμπεριλαμβανω μια λιστα με ολα τα συστατικα για οσες σας ενδιαφερει

Botanicals

Calendula Officinalis Flower Extract (Calendula Oil)
Lavandula Angustifolia Oil (Lavender Oil)
Rosmarinus Officinalis Leaf Oil (Rosemary Oil)
Anthemis Nobilis Flower Oil (Chamomile Oil)

Vitamins

Retinyl Palmitate (Vitamin A)
Tocopheryl Acetate (Vitamin E)

Oil base

Paraffinum Liquidum
Triisononanoin
Cetearyl Ethylhexanoate
Isopropyl Myristate
Glycine Soja Oil
Helianthus Annuus Seed Oil
BHT
Bisabolol

Fragrance (Rose)

Alpha-Isomethyl Ionone
Amyl Cinnamal
Benzyl Salicylate
Citronellol
Coumarin
Eugenol
Farnesol
Geraniol
Hydroxycitronellal
Hydroxyisohexyl 3-Cyclohexene Carboxaldehyde
Limonene
Linalool

Colour

Orange: CI 26100 (Red 17)
Pink: CI 26100 (Red 17) and CI 60725 (Violet 2) 





Personally I can not say I have seen improvement in the light silvery stretchmarks I have in isolation here and there, but I do enjoy using it as a treatment for dry skin on my body, on my cuticles after a manicure to soften hangnails, on my legs after shaving, and on occassion as a hydrating treatment for my face. I also have tried adding a few drops to my regular hair mask and various other facial treatments for an extra nourishing touch and am very pleased with it's multitasking abilities in general.
My skin is normal-combo so I am not sure how it will fare on very oily skin (even though it can be used to reduce acne scars-but is not intended for use in active acne or open wounds as it does contain mineral oil and I am presuming that may be a negative factor.)
I think it would be best used as preventative treatment as opposed to a 'miracle cure' after stretchmarks have been created, but as I said I don't have much of an issue so can not speak for everyone.
Let me know what you make of this product and if you have tried it what your experience was-till next time xoxo
_____________________________________________________________
Προσωπικα δεν εχω δει καποια διαφορα/βελτιωση στις απειροελαχιστες 'ασημενιες' ραγαδες που εχω εδω και εκει, αλλα το απολαμβανω περισσοτερο ως θεραπεια για τα μαλλια βαζωντας μερικες σταγονες σε μασκες μαλλιων η σε μια μεζουρα σαμπουαν, ως περιποιηση για τα πετσακια μετα το μανικουρ/πεντικιουρ, σε ξηρα σημεια του σωματος οπως αγκωνες/γονατα, και σε διαφορες σπιτικες μασκες που φτιαχνω ενιοτε η για βαθια ενυδατωση μια στο τοσο για το προσωπο μου.
Η δικη μου επιδερμιδα ειναι κανονικη/μεικτη οποτε δεν την βρηκα λιπαρη-απλα ενυδατικη- οποτε δε ξερω τι εμεπρια θα εχει μια αλλη κατηγορια επιδερμιδας. 
Σιγουρα ομως δεν ενδεικνεται για επιδερμιδες που ειναι σε φαση ενεργης ακμης η εχει ανοιχτες πληγες κλπ (ισως γιατι περιεχει mineral oil;;) 
Δεν γνωριζω πολλα για αυτο το θεμα αλλα υποθετω θα ηταν προτιμοτερο να μην υπηρχε σε αυτο το προιον για να ειναι ακομα πιο ανεκτο απο ολους.
Σαν προληπτικη θεραπεια πιστευω πραγματι θα μπορουσε να θεωρηθει 'θαυματουργη' αλλα σε καμια περιπτωση για ραγαδες η ουλες που εχουν δημιουργηθει προ πολλου-βεβαια οπως προειπα δεν εχω τρελο θεμα οποτε δεν μπορω να εχω και ξεκαθαρη εικονα για το θεμα αυτο.
Αυτη ειναι η δικη μου εμπειρια/αποψη, ελπιζω να σας φανηκε χρησιμη!

11 comments:

  1. Ναι, Νατασα θα συμφωνησω κι εγω μαζι σου! Το χρησιμοποιω ενα μηνα συνεχομενα, 1-2 φορες την ημερα σε ουλες ακμης ως επι των πλειστων και δεν ειδα καποια σοβαρη διαφορα ουτε κι εγω. Και μπραβο σου Νατασα που μπηκες στον κοπο να δοκιμασεις το προιον και να κανεις ενα πραγματικο review και οχι μονο να διαβασεις το κουτακι του προιοντος και να το αντιγραψεις στο blog σου!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. σ'ευχαριστω παρα πολυ Κατερινα αν και εχασα ενα μελος μετα τη δημοσιευση αυτης της αναρτησης και αναρωτιεμαι αν ηταν τυχαιο γεγονος η αν καποια ενιωσε θιγμενη επειδη εχει αντιθτεη αποψη; σεβαστες ΟΛΕΣ οι αποψεις και αυτη ηταν απλα η δικια μου-δεν πιεζω κανεναν να την ασπαστει, απλα να την ακουσει απο τη στιγμη που βρισκεται εδω οικιωθελως..

      Delete
  2. Γενικά μεγάλη διαφορά έχω δει με το Pai σε θέμα επιδερμίδας, αλλά το Bio Oil με mineral oil γιατί;; Η φαρμακοποιός πάντως προσπαθούσε να με πείσει ότι εξαλείφει τις ραγάδες... εε οκ ας είμαστε ειλικρινείς, οι ραγάδες άπαξ κ γίνουν τέλος της λέω. Α ναι μου λέει απλά τις ασπρίζει. Go figure, τελικά δεν το αγόρασα αν και μπήκα στον πειρασμό.

    ReplyDelete
    Replies
    1. καλα, ορισμενοι ανθρωποι θα πουν το οτιδηποτε για να πουλησουν ενα προιον, η απλα μεταφερουν αυτα που τους εχουν δασκαλεψει αλλοι απο διαφορες προωθητικες κλπ. οπως τα λες ειναι και μαλιστα ειχε γινει ολοκληρη συζητηση στο fb για αυτο το θεμα. η καθεμια θα εχει την εμπειρια της και αυτη ηταν η δικια μου-δεν ειδα διαφορα- καλο για ενυδατωση και σαν προιον πολυχρηστικο αλλα με τοσο ντορο περιμενα κατι καλυτερο για να ειμαι απολυτα ειλικρινης οσον αφορα τα συστατικα-δε ξερω γιατι θεωρησαν απαραιτητο να περιεχει mineral oil.

      Delete
  3. Πολύ καλό το review σου Νατάσσα! Κι εγώ το χρησιμοποιώ καθημερινά εδώ και καιρό για τις ραγάδες που δημιουργήθηκαν λόγω εγκυμοσύνης, με την ελπίδα να βελτιωθούν μιας και είναι μωβ, άρα "φρέσκες". Δεν μπορώ να πω, όμως ότι είχαν κάποια διαφορά.... Θα το τελειώσω σίγουρα, αλλά δεν είμαι βέβαιη αν θα το ξαναπάρω. Έχω τόσα λαδάκια για τις άλλες χρήσεις που αναφέρεις, αυτό το πήρα σαν επουλωτικό.... Εύη

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ευη μου καταρχας να σου ζησει το μωρακι!! Ευχομαι να ειναι δυνατο και χαρουμενο παντοτε!!
      Τωρα για το Bio Oil, σαν προιον δεν ειναι ασχημο καθολου,ισα ισα πολυχρηστικο.
      Ισως απλα με τα τοσα που ακουγα περιμενα κατι καλυτερο-η εστω να μην περιειχε mineral oil-να εινια δηλαδη πιο 'αγνο' σαν προιον..λιγο με απογοητευσε αυτο. :-/
      Οποια και να ειναι η δικη μου εμπειρια, ευχομαι πραγματικα να δεις διαφορα γιτι στο google εχω δει εξαιρετικες πριν και μετα απο γυναικες που εκαννα χρηση οσο ηταν 'φρεσκιες' οι ραγαδες! :-)
      Yγ: Στην εγκυμοσυνη εβαζες κρεμουλες η καποιο λαδακι; δε ξερω αν βοηθαει για μετα αυτο που θα προτεινω-αν και εγω το εβαζα γιατι μου αρεσε πολυ!!- δοκιμασε αν θελεις το Fissan Mama που ειναι για προληψη κατα τη διαρκεια της εγκυμοσυνης για να διατηρηθει ελαστικο το δερμα
      Εχει πολυ ηπια μυρωδια και απορροφαται αμεσα, πιστευω θα σε βολεψει πολυ-μου το ειχε συστησει ο γυναικολογος μου! <3 φιλακια πολλα :-)

      Delete
  4. το χρησιμοποιω μονο στα πετσακια γυρω απο τα νυχια,αλλα και στις φτερνες!εκει σιγουρα,κανει δουλεια!φιλακια,Νατασακιι!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. εκει ναι σιγουρα Δαναη μου, το εχω ευχαριστηθει και εγω <3 φιλακια πολλα!!

      Delete
  5. Hello Νατάσσα και εγώ το πήρα για τις ραγάδες αλλά μετά από 2 χρήσεις του άλλαξα χρήση το χρησιμοποιώ 2 φορές την εβδομάδα στο πρόσωπο για ενυδάτωση, αν θες δες και το δικό μου review http://vingestyle.blogspot.gr/2014/06/bio-oil-review.html

    ReplyDelete
  6. για ενυδατωση απλη καλο ειναι στο προσωπο σε ραγαδες δεν ειδα καμια διαφορα

    ReplyDelete
  7. Πολύ ωραίο post Νατάσσα. Εγώ το χρησιμοποιούσα 3 μήνες συνεχόμενα για να δω μία μικρή διαφορά στις ραγάδες. Δουλεύει κατά τη γνώμη μου αλλά πρέπει να περάσει αρκετό διάστημα. Θαύματα κατευθείαν δεν γίνονται. Να είσαι πολύ καλά!

    ReplyDelete

Leave me a comment-I love to hear from you!

TRANSLATE | ΜΕΤΑΦΡΑΣΗ