5/06/2014

Frezyderm Eye Balm (Puffiness and Dark Circles)




A few months back as I was perusing eshop www.pharm16.gr for various necessary (ok, and perhaps some 'not so necessary' items..) I decided to buy a new eye cream from dermoceutical company Frezyderm. 
I am very fussy when it comes to eye creams, because they always seem to sting or feel way too greasy for me-the only one that ever sat well with me was the eye contour cream from La Prairie, but that was a gift from my husband back when we had cash to buy such extravagant items (La Mer would be my next high end choice, but I would probably have to sell my liver to afford one nowadays!)
__________________________________________________
Πριν απο ενα μηνα περιπου (μπορει και παραπανω) ψωνισα καποια πραγματα απο ενα πολυ καλο eshop το www.pharm16.gr
Ενα απο αυτα ηταν και αυτη η κρεμα ματιων η οποια ειναι της Frezyderm και απευθυνεται σε γυναικες με πριξιματα/μαυρους κυκλους.
Ειμαι πολυ περιεργη με τις κρεμες ματιων γενικοτερα σαν ειδος, γιατι πολλες μου προκαλουν φαγουρα η τσουξιμο κατω απο τα ματια.
Μονο μια κρεμα της La Prairie μου ειχε κατσει τελεια-η Eye contour cream, αλλα ηταν δωρο απο τον συζυγο πριν απο μερικα χρονια σε μια εποχη που μας περισσευαν!
Αν ξανα επελεγα καποια high end κρεμα την επομενη θα ηθελα μια La Mer..(Βαγγελη ακους;;)



Lucky for me this super affordable wonder from Frezyderm works a treat and I absolutely love it!
It has a lovely light fluid texture (it's a cream gel, so it's very refreshing upon application,) is absorbed easily, is non greasy and serves as a great base for any concealer.
I use it day and night and though I can't say I see immediate change in dark circles/puffiness (a spoon stored in the fridge overnight works wonders when pressed a few minutes on the eyes-trust me!) it's texture is perfect so as not to create further puffiness or congest the under eye area.
___________________________________________________________
Για καλη μου τυχη (και του Βαγγελη..) μπορω να πω οτι αυτη η υπερ οικονομικη κρεμα ματιων της Frezyderm καλυπτει απολυτα τις αναγκες μου προς το παρον και εχω μεινει πολυ ευχαριστημενη!
Ισως θα επρεπε για προληπτικους λογους να επελεγα μια με αντιρυτιδικη δραση, αλλα επειδη δεν καθομαι στον ηλιο και προσεχω πολυ στο ντεμακιγιαζ και γενικοτερα τον τροπο που βαφω τα ματια μου επελεξα αυτη η οποια εχει τζελ-κρεμα υφη, απορροφαται αμεσα, δεν ειναι λιπαρη και λειτουργει ως εξαιρετικη βαση για το οποιο κονσιλερ/μακιγιαζ γινει γυρω απο την περιοχη τον ματιων.
Την βαζω πρωι-βραδυ και ενω δεν βλεπω τεραστια διαφορα στο να βελτιωνει σε 'αμεσο' επιπεδο πριξιματα/μαυρους κυκλους (αν βαζετε ενα κουταλι στο ψυγειο και το πιεστετε στα βλεφαρα θα δειτε αμεσα αποτελσματα-κολπο που κανω χρονια τωρα-δοκιαστε το και πειτε μου) η ουσια ειναι οτι κανει αυτο που ενδιαφερει εμενα προσωπικα-να ενυδατωσει απαλα την περιοχη κατω απο τα ματια χωρις να με τσουζει και να καθεται σαν ξενο σωμα/στρωση εκει.


It's price at the eshop I bought it from  www.pharm16.gr is 14euro which I think is a great price anyone can afford. 

Till next time, xoxo to you all!
_____________________________________________________
Η τιμη του στο www.pharm16.gr ειναι στα 14 ευρω και θεωρω οτι αξιζει 100% για αυτο που κανει σαν κρεμα ματιων-σιγουρα θα την ξανατιμησω!

Μεχρι την επομενη αναρτηση, xoxo!

14 comments:

  1. ουτε συννεοημενες να μασταν! την παρελαβα μολις σημερα! ειμαι πολυ ενθουσιασμενη!! :D τελεια υφη και αρωμα. απο δραση θα το δω εν καιρο βεβαια!!

    ReplyDelete
  2. Την έχω κι εγώ και είναι εξαιρετική. Παλιότερα χρησιμοποιούσα μια απ τον κορρέ που δεν μου είχε καθίσει καθόλου καλα και την παρατησα και είναι η πρώτη φορά απο τότε που χρησιμοποιώ κρέμα ματιών. Πραγματικά εξαιρετική νιώθεις να ξεκουράζει την περιοχή κάτω απ τα μάτια και δε σε βαραίνει καθόλου απορροφάται όντως γρήγορα και δεν τσούζει καθόλου μα καθόλου. Πάντως εγώ όταν μου τελειώσει θα δοκιμάσω και την antiwrinkle που εχω ακουσει επισης ότι είναι καλη..

    ReplyDelete
  3. Νατασουλα το κόλπο με το κουτάλι ειναι για τους μαύρους κύκλους; Πες μου κανενα τρικ γιατι λόγω δουλειάς κοιμάμαι αργά κ ειναι τα ματιά μου μες στη μαυρίλα :-Ρ

    ReplyDelete
  4. αχ αυτό το αιώνιο πρόβλημα με τους μαύρος κύκλους. ενδιαφέρων ποστ. λέω να την δοκιμάσω!!!

    ReplyDelete
  5. Νατάσα την κρέμα που αναφέρεις την ξέρω, την έχω δοκιμάσει στο παρελθόν και είναι όντως πολύ καλή.
    Το φαρμακείο που αναφέρεις όμως την μεγαλύτερη γκάμα προϊόντων και τις καλύτερες τιμές πανελλαδικά να είχε,
    μόνο που ξέρω πως πουλάει fake προϊόντα Chanel & Christian Dior και μετά την αντιεπαγγελματική και εμμονική συμπεριφορά της ιδιοκτήτριάς του δεν θα άφηνα όχι ένα αλλά ούτε μισό ευρώ!!!! Απορώ μάλιστα όσες youtubers & bbloggers ψωνίσατε πως δεν εντοπίσατε τα fake προϊόντα.....μάτι βγάζουν!!!! ΧΧΧ

    ReplyDelete
    Replies
    1. !!!!!!! δεν τα ειχα δει-εψαξα για πολυ συγκεριμενα πραγματα και το ειδα μονο αφου μου το ανεφερες τωρα.
      :-(

      Delete
    2. Ανθρώπινο...αλλά δυστυχώς φτάσαμε στο σημείο που πρέπει να τσεκάρουμε για fakes ακόμα και τα φαρμακεία... σε λίγο θα πουλούν και fake φάρμακα... :-(

      Delete
    3. Είμαι η ιδιοκτήτρια του pharm16 και θα ήθελα να απαντήσω στην Eλενα σε αυτά που γράφει επειδή με θίγει σαν φαρμακοποιό και επαγγελματία και η οποία θίγει ένα φαρμακείο που λειτουργεί πάνω από 30 χρόνια με απόλυτη υπευθυνότητα και σεβασμό στον κόσμο. Ελα από το φαρμακείο μας όποτε θέλεις εσυ η και οποιοσδήποτε άλλος και θα διαπιστώσεις ότι σε καμία περίπτωση δεν έχουμε fake προϊόντα Chanel. Δύο είδη που βρήκαμε σε πολύ φθηνές τιμές έχουμε και που σαυτές τις προνομιακές τιμές τα δίνουμε στον κόσμο. Όσο για Christian Dior μόνο την κολώνια έχουμε και είναι όλα αυθεντικότατα. Στην διάθεσή σου λοιπόν να το διαπιστώσεις και μόνη σου

      Delete
    4. Κυρία Μιχαλάκου,
      Είναι πολύ λυπηρό να επιμένετε σε κάτι που όλοι όσοι το είδαν κατάλαβαν αμέσως πως είναι ακριβώς όπως το αναφέρω. Στο site σας υπήρχαν -γιατί φροντίσατε να τα αφαιρέσετε- fake προϊόντα Chanel & Christian Dior και γι αυτό δεν υπάρχει καμία αμφιβολία, άλλωστε το ότι τα αφαιρέσατε δεν σημαίνει πως δεν έχω όλες τις φωτό μαζί με τα links σας και τη περιγραφή που δίνατε. Όπως και έχω τον fake κωδικό για την πούδρα "Chanel" που επιμένατε στο κανάλι της Μάρας. Τα 30 χρόνια λειτουργίας του φαρμακείου σας δεν σας απενεχοποιούν από το ότι είχατε και ίσως έχετε ακόμη fake προϊόντα. Ίσα ίσα που επιβαρύνουν την θέση σας καθώς είναι πραγματικά ακατανόητο πως μια φαρμακοποιός με πείρα έπεσε σε τέτοιο σφάλμα. Επίσης αναρωτιέμαι γιατί επιμένετε με τόσο θράσος...αν έχετε πέσει θύμα κάποιων απατεώνων εν αγνοία σας μια δημόσια συγνώμη θα αρκούσε. Αν όμως επιμένετε γιατί προσπαθείτε με αυτόν τον τρόπο να πείσετε πως όλα όσα είπα εγώ αλλά και άλλες κοπέλες είναι ψέμματα δεν καταφέρνετε τίποτα παραπάνω από το να ξαναβγαίνει στην επιφάνεια κάτι το οποίο δεν σας συμφέρει καθόλου ως επιχείρηση και δεν σας τιμά καθόλου ως επαγγελματία. Σταματήστε λοιπόν να προσπαθείτε να πείσετε πως είστε η αθώα γιατί όλα όσα είπα αποδεικνύονται και είναι κρίμα να γίνεστε όλο και πιο πολύ ρεζίλι. Προσπαθείστε να διορθώσετε το λάθος σας με ειλικρίνεια και όχι ψέμματα. Δεν χρειάζεται να διαπιστώσω τίποτα παραπάνω και αν εσείς δεν θυμάστε τι ακριβώς δείχνατε στο site σας στη διάθεσή σας όλα τα στοιχεία για να σας το θυμίσω εγώ. (Λυπάμαι για την κατάχρηση του χώρου σου Νατάσα μου, αλλά πιστεύω καταλαβαίνεις πως επιβαλλόταν)

      Delete
  6. Great Post. You are having really Lovely Blog. Keep visiting my blog. I will too. Dear
    Dear, I am following your lovely blog. Hope you will follow back. xxx
    BeautyDrugs new blog post click it & comment

    ReplyDelete
  7. Και ήμουν πολύ περίεργη για αυτήν την κρέμα, άκουγα καλά λόγια. Να σαι καλά! ;)

    ReplyDelete
  8. Η κρέμα είναι χάλια. Χρησιμοποιώ χρόνια κρέμες ματιών και η συγκεκριμένη εκτός του ότι δεν ξεπρήζει τα μάτια, το αντίθετο μάλιστα, μου προκάλεσε και τρελή δερματίτιδα το δεύτερο μπουκαλάκι που πήρα, καθώς είπα να δώσω στην κρέμα μια δεύτερη ευκαιρία. δεν την συνιστώ καθόλου!

    ReplyDelete
    Replies
    1. οπως ειναι λογικο η καθε γυναικα κρινει με βασει τη δικη της εμπειρια. σ'ευχαριστω πολυ για το σχολιο και λυπαμαι που σου προκαλεσε προβλημα. το οτι καποιο προιον διατιθεται σε φαρμακειο δυστυχως δεν ειναι και εγγυηση οτι θα ειναι καταλληλο για ολους. ισως θα ηταν καλο να το επικοινωνησεις στην εταιρια προς ενημερωση τους

      Delete

Comments are held for approval before posting to avoid spam/unwanted advertizing via provided links.
Thank you.
__________

Τα σχολια εγκρινονται πριν τη δημοσιευση τους προς αποφυγη spam/ανεπιθυμητης διαφημησης μεσω συνδεσμων.
Ευχαριστω πολυ

Note: only a member of this blog may post a comment.

TRANSLATE | ΜΕΤΑΦΡΑΣΗ