2/19/2014

Review: Garnier Miraculous Oil/Brushing Express/Color Resist



Today I have a triple feature for you- 3 'miraculous'  multitasking oils by Garnier targeted towards bettering the appearance and texture of hair as well as offering heat protection (and so much more!)
_________________________________________________
Σημερα σας εχω τριπλο review- 3 'θαυματουργα' λαδακια απο την Garnier στοχευμενα στο να προσφερουν το καθενα απο αυτα πολλαπλα οφελη στα μαλλια.
Εχω ηδη κανει review και giveaway για το Miraculous Oil οταν ειχε πρωτοβγει-μπορειτε να δειτε το review εδω, αλλα θα σας ξαναμιλησω εν συντομια για αυτο και σημερα για οσες δεν θελετε να πατε στο αλλο ποστ και φυσικα για τις αλλες 2 εκδοχες για τις οποιες δεν σας εχω πει ακομη τη γνωμη μου.

 MIRACULOUS OIL-ALL HAIR TYPES
A multi-tasking oil which I loved since the first application, it can be used at any moment of the day/styling process. I add it to hair masks to intensify them as well as on it's own if I have run out of hair mask/conditioner at all.
I also use it on it's own to add shine and lustre to my hair, make it softer and more manageable (particularly when it's freshly bleached) and to make it smell generally gorgeous.
______________________________________________________
Πολυχρηστικο και στοχευμενο για ολους τους τυπους μαλλιων, αυτο το λαδακι το αγαπησα απο την πρωτη εφαρμογη.
Το χρησιμοποιω σε στεγνα μαλλια για λαμψη, βελτιωση υφης και για να μυριζουν υπεροχα!
Επισης το βαζω αρκετες φορες σε μασκες μαλλιων (1-2 αντλιες) για να ενισχυσω την δραση τους. Πριν ανακαλυψω το επομενο προιον για πιστολακι -το οποιο θεωρω θαυματουργο στη κυριολεξια- εβαζα αυτο...παμε να το δουμε!


BRUSHING EXPRESS-HAIR EXPOSED TO HEAT/STYLING TOOLS
My favourite of the 3 oils is this version which helps to protect hair when wet (or dry) and helps it dry at x2 the speed! Since my hair is bleached it is relatively dry, this product is essential for maintaining a healthy appearance and texture as well as preventing further damage.
It offers heat protection for up to 230 and also smells fab and fruity..love it!
__________________________________________________________
Το αγαπημενο μου απο τα τρια λαδακια, μου ειναι απολυτως απαραιτητο για προστασια για το στεγνωμα των μαλλιων με πιστολακι τον χειμωνα, και για βελτιωση υφης γενικοτερα ολο τον χρονο.
Εχει ωραιο φρουτενιο αρωμα, και το χρησιμοποιω σε στεγνα μαλλια-ιδιατερα στις ακρες-οταν ειναι φρεσκοβαμμενα τα μαλλια μου και θελουν ιδιατερη περιποιηση.
Βοηθαει να στεγνωσουν εως x2 φορες πιο γρηγορα τα μαλλια και προσφερει θερμικη προστασια ως 230...αγαπω!


COLOR RESIST 'SHAKE IT'
Targeted towards women with dyed hair, this version smells the most gorgeous of all 3 oils in my opinion, and has the most lightweight formula of all.
It offers heat protection with the help of magic ingredient Xylose and helps to deep nourish hair for a healthier, shinier appearance.
I use it as a finishing product when I want a lighter, shinier effect on hair (as opposed to a more sleek/nourished effect that the first version offers me) and can be used on wet or dry hair as all the versions available.
____________________________________________________
Στοχευμενο για γυναικες με βαμμενα μαλλια, εχει την πιο υπεροχη μυρωδια εκ των τριων λαδιων 
(σαν να βγηκες μολις απο κομμωτηριο..!) και οπως ολες οι εκδοχες μπορει να χρησιμοποιηθει και σε βρεγμενα η στγενα μαλλια.
Πριν το πιστολακι προσφερει προστασια και θρεψη με τη βοηθεια του μαγικου συστατικου Xylose, και μετα το στεγνωμα μπορει να χρησιμοποιηθει για να προσθεσει λαμψη και αναλαφρη υφη στα μαλλια.
Ειναι το πιο ελαφρυ απο τα τρια λαδακια και θεωρω γυναικες με λιπαρα μαλλια θα το βολευτουν περισσοτερο απο ολες τις εκδοχες.

Well, that's all folks! 
Let me know what you think, if you've tried any of these oils from Garnier in a comment below. Thanks for reading, xoxo!
_____________________________________________________
Συστινω ανεπιφυλακτα να δοκιμασετε οποιοδηποτε απο αυτα τα λαδακια γαι την περιποιηση των μαλλιων σας μιας και ειναι υπερ οικονομικα, αποτελεσματικα και πλεον υπαρχουν αρκετες εκδοχες για να βρειτε ακριβως αυτο που σας ταιριαζει!
Περιμενω τα σχολια σας-ποιο ειναι το αγαπημενο σας; Εχετε δοκιμασει καποιο απο αυτα τα λαδακια;



18 comments:

  1. δεν εχω δοκιμασει κανενα από τα 3 αλλα θα παρω σιγουρα και τα 3 επισης λατρευω συσκευασια!!!φιλια!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. ευχαριστω για το σχολιο Δεσποινα μου, φιλια πολλα!!

      Delete
    2. Αυτό που προστατεύει απο θερμότητα λέει ότι ελέγχει και το φριζάρισμα!Εμένα επειδή φριζάρουν πολύ,όντως βοηθάει αυτό το λαδάκι?
      Είμαι ανάμεσα σ αυτό και στο άλλο για βαμμένα μαλλιά!

      Delete
  2. Πολυ ωραιο review, και εγω δεν εχω δοκιμασει καποιο, μαλλον θα ειναι το επομενο που θα παρω χμμ ειμαι αναμεσα στο δευτερο με το τριτο ^_^

    ReplyDelete
  3. Το BRUSHING EXPRESS φαίνεται ιδανικό για μένα που ταλαιπωρώ συνέχεια τα μαλλιά μου με πιστολάκι και σίδερο :)
    Και φρουτένια μυρωδιά; Τι άλλο να θέλει κανείς!
    Νατασούλα θυμάσαι μήπως τιμές;

    ReplyDelete
    Replies
    1. νομιζω 8.95ευρω..τζαμπα δηλαδη!!! αξιζουν με τα χιλια Λιλα μου

      Delete
  4. ΠΟΛΛΑ like ΣTO ΔEYTEPO ΛAΔAKI! ΘA EINAI TO ΠPΩTO ΠOY ΘA ΔOKIMAΣΩ!

    ReplyDelete
  5. Νατάσα μου ευχαριστούμε πολύ....αυτό το τελευταίο σα να με φλερτάρει!

    ReplyDelete
  6. Ούτε εγώ έχω δοκιμάσει κάποιο από αυτά! Αλλά πιστεύω πως ήρθε η ώρα.Από το πρώτο λαδάκι είδατε μακροπρόθεσμα αποτελέσματα ? Δηλαδή βελτίωση της υφής της τρίχας?

    ReplyDelete
    Replies
    1. βελτιωση βλεπεις οσο το χρησιμοποιεις κατα μηκος των μαλλιων σε καθε χρηση μονο γιατι τιποτα δε μπορει ουσιαστικα να αλλαξει τη δομη της τριχας αφου βγαινει απο τις ριζες. παντως ειναι πολυ αποτελσματικα και αν μη τι αλλο αν τα χρησιμοποιεις προληπτικα (δηλαδη ΠΡΙΝ παθει φθορα το μαλλι) τοτε σιγουρα θα μεινεις πολυ ικανοποιημενη

      Delete
  7. δεν έχω δοκιμάσει κανένα από τα τρία γιατί και πολύ κοντά μαλλιά έχω και λιπαρά.. όταν κάποια στιγμή τα μακρύνω, με βλέπω για το τρίτο εφόσον είναι το πιο ελαφρύ, ευχαριστούμε για το review Νατάσσα!

    ReplyDelete
    Replies
    1. ναι οπωσδηποτε το τριτο, δεν τα βαραινει καθολου τα μαλλια και μυριζει ΤΕΛΕΙΑ!!

      Delete
  8. To δεύτερο το έχω κι εγώ...αλλά δεν έχω παρατηρήσει να βοηθάει στο στέγνωμα!
    Οση ωρα έκανα να τα στεγνώσω χωρίς αυτό,άλλες τόσες κάνω και με αυτό!
    Βέβαια μου αρέσει αρκετά!μόλις τελειώσει δεν θα το αγοράσω ξανά γιατί θέλω να κόψω τις σιλικόνες!

    ReplyDelete
    Replies
    1. εμενα ειναι πολυ ξηρες οι ακρες και χωρις αυτο το μαλλι μου δεν στεγνωνει το ιδιο καλα, ενδεχομενως τα μαλλια σου να ειναι σε πολυ καλυτερη κατασταση απο τα δικα μου και να μην παρατηρεις καποια διαφορα, η απλα να εχουμε διαφορετικη εμπειρια. παντως για την τιμη του ειναι σουπερ και ειναι δευτερη φορα που το αγοραζω :-)

      Delete
    2. ααα ναι...δεν είναι ξηρά τα μαλλιά μου!
      Δεν τα βάφω κιόλας οπότε δεν ταλαιπωρούνται!!

      Delete
  9. το ροζ μου έχει κάνει εντύπωσηηη!!! μόλις μου τελειώσει το πρώτο που έδειξες θα πάρω το ροζ!!! χιχι :D

    ReplyDelete
  10. Έχω το πρώτο και ενώ είναι πολύ καλό, η μυρωδιά του δεν παραμένει. Σαν τη μυρωδιά του κίτρινου Elvive τίποτα τελικά!

    ReplyDelete
  11. Προς το παρόν χρησιμοποιώ της L'oreal αλλά όταν μου τελειώσει έχω σκοπό να πάρω το πρώτο!Κάτι μου λέει ότι θα μου αρέσει πολύ!

    ReplyDelete


TRANSLATE | ΜΕΤΑΦΡΑΣΗ