2/13/2014

Review: Εssence Soft and Natural long-lasting foundation # 02 Sand Beige



A product that I usually don't mind spending extra cash on is foundation-though I never say no to a bargain, and today's foundation is definitely that!
Essence is well known for it's fun and affordable cosmetics as well skin/nail care series as well.
Targeted mainly towards teenagers and younger women, it offers a complete selection of affordable cosmetics that are as a whole very good value for money.
____________________________________________________
Ενα προιον για το οποιο δε με πειραζει να δωσω το κατι τις παραπανω χρηματικα ειναι το μεικαπ.
Παρ'ολαυτα σαν bargain lover και εγω, ποτε δε λεω οχι σε μια καλη ευκαιρια και σε προιοντα που ειναι πιο οικονομικα αλλα εξισου αποτελεσματικα.
Η Essence ως γνωστον εχει πολυ οικονομικα καλλυντικα τα οποια στοχευονται περισσοτερο σε νεαρες ηλικιες (το συμπεραινω απο τις συσκευασιες/marketing/και την αποδοση ορισμενων προιοντων) ομως δε παυει να εχει εξαιρετικα προιοντα τα οποια αξιζει να ενταξει μια γυναικα οποιασδηποτε ηλικιας στην καθημερινοτητα της-ενα απο αυτα ειναι το μεικαπ για το οποιο θα σας μιλησω σημερα!


This foundation costs a mere 3.50 euro and is a great buy for any woman who is on a budget or just loves a bargain like I do!
It offers great coverage without being mask-like, has a natural semi matte finish (is considered a moisturizing foundation however so oilier skins beware,) and is definitely long lasting.
It's only downfall is that it's not available in enough shades to properly suit all skin tones to a 'T' and has the tendency to darken a tad after applying but nonetheless continues to be a a good product that I will definitely buy again in the future.
Let me know what you make of it and feel free to comment below! xoxo
____________________________________________________________
Αυτο το μεικαπ εχει τιμη 3.50 ευρω περιπου και μπορειτε να το βρειτε οπως ολα τα προιοντα essence σε επιλεγμενα Hondos Center (Συνταγμα, Πειραια κλπ) και σε ορισμενα μικροτερα κατασηματα καλλυντικων/συνοικιακα.
Προσφερει πολυ καλη καλυψη χωρις να αφηνει εφε μασκας, εχει φυσικο τελειωμα ημι-ματ θα ελεγα (πιο λιπαρες επιδερμιδες να προσεξουν ομως διοτι στην περιγραφη ενω λεει long lasting δε παυει να ειναι ενυδατικο μεικαπ) και πραγματι ειναι μακρας διαρκειας.
Το μονο μειονεκτημα ειναι οτι δεν διατιθεται σε αρκετες αποχρωσεις ουτως ωστε να ταιριαζει 'κουτι' σε ολες, και εχει τη ταση να σκουραινει ελαχιστα σαν αποχρωση αφου στεγνωσει 9με μια πουδρα.
Κατα τ'άλλα εμενα με αφηνει ικανοποιημενη-μη ξεχναμε 3.50ευρω ειναι αυτα οχι 10-15+ ευρω οπως τα περισσοτερα μεικαπ και η αναλογια ποιοτητα/αποδοση/αξια για εμενα ειναι σουπερ.
Περιμενω τα σχολια σας γαι το αν το εχετε δοκιμασει και αν ειχατε αναλογη εμπειρια με εμενα η αν δε σας αφησε ικανοποιημενη. It's good to share!
Μεχρι την επομενη αναρτηση να ειστε ολες καλα!

23 comments:

  1. φαινεται πολύ καλο δεν το εχω δοκιμασει αλλα όταν μου τελειωσουν όλα αυτά τα μεικ απ που εχω χιχιχι θα το αναζητησω φιλια!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. ναι Δεσποινακι μου, αξιζει ειναι πολυ καλο! φιλακια πολλα :-*

      Delete
  2. φαίνεται να δίνει πολύ καλή κάλυψη! και δεν το είχα δώσει σημασία , γιατι είχα πάρει ένα άλλο make up της essence και δεν ξετρελάθηκα! αλλά όντως αυτό καλύπτει. περαστικά Νατασσάκι! <3

    ReplyDelete
    Replies
    1. σ'ευχαριστω πολυ γλυκα μου!! <3 και το μεικαπ σε μους δεν ειναι ασχημο αλλα ναι, καποιο αλλο πραγματι ειναι χαλια το ειχα δει σε αρκετα blog οτι σκουραινε τρελα και ηταν και σχετικα λιπαρο.

      Delete
    2. δεν ειχα παρει αυτο που ειναι σε μους! ειχα παρει ενα που λεγεται clear and matt & oil free αλλα μονο ματ δεν ηταν και γενικα ηταν σαν στοκος!

      Delete
  3. natasha m einai to gaphmeno m make up to exw parei polles fores ..alla twra m teleiwse kai den to briskw pouthena ..fobamai mhpws to kathrghsan :(

    ReplyDelete
    Replies
    1. ουχ! μη μου λες τετοια! ευχομαι απλα να ειν;αι επειδη αργουν να τα εισαγουν (εχει ενα θεμα η εταιρια που τα φερνει γενικα)

      Delete
  4. natasha m ayto einai to agaphmeno m make up to exw parei polles fores..alla twra m teleiwse kai den to briskw pouthena ..fobamai mhpws to kathrghsan :(

    ReplyDelete
  5. Πολύ αισθητή η διαφορά απ' ότι βλέπω και μάλλον θα το σημειώσω για να το δοκιμάσω μόλις τελείωσει αυτό που χρησιμοποιώ τώρα. Μπορείς σε παρακαλώ, να μας πεις αν έχει parabens?

    Φιλιά και περαστικά σου

    ReplyDelete
    Replies
    1. δεν ειμαι σιγουρη- δεν γραφει parabens η propylparabens ομως γραφει butylphenyl methylpropional

      Delete
  6. Νατάσσα μου αυτο το μεικ απ ειναι για ξηρές επιδερμίδες? έχεις να μου προτείνεις καποιο μεικ απ για ξηρες επιδερμίδες γιατι αν παρο για κανονικο ξηραινεται το πρόσωπό μου αν παρα για λιπαρο ειμαι λες και με εχει γλειψει η αγελάδα

    ReplyDelete
    Replies
    1. θα ελεγα πως ναι γιατι γραφει οτι ειναι ενυδατικο-και απο την εμπειρια μου θεωρω πως θα ειναι πολυ καλο για ξηρες επιδερμιδες, αλλα σιγουρα θα εβαζα μια ελαφρια ενυδατικη σαν βαση.

      Delete
  7. Φαίνεται πολύ ωραίο make-up με την πρώτη ευκαιρία θα το αγοράσω ..Ως τώρα είχα το άλλο make-up της essence που είναι στο βαζάκι που και εκείνο είναι εξίσου καλό !

    ReplyDelete
  8. Υπέροχο !! Την ίδια απόχρωση φοράω και εγώ !! Για την τιμή του είναι ένα πολύ καλό foundation !!!

    ReplyDelete
  9. Φαίνεται πολύ καλό για τη τιμή του κι όλας! Λέω να το δοκιμάσω και εγώ μιάς και τελειώνει και αυτό που έχω τωρα. ;))

    ReplyDelete
  10. Πολύ ωραίο φαίνεται Νατάσα μου!! Και φυσικά οικονομικότατο!!
    Ωραίο Review!!!!!!!!!!!!!
    Εγώ έχω το all about matt oil free make up της Essence με το μπορντό καπάκι ( 20 matt nude)- 12 h- long lasting.
    Και ήθελα αν το ξέρεις, να μου πεις την διαφορά με αυτό που λες. Είναι το ίδιο σαν υφή ή άλλαξε συσκευασία;
    Ποιό από τα δύο κατά την γνώμη σου είναι το καλύτερο από κάλυψη, ενυδάτωση και μακράς διαρκείας;
    Φιλάκια πολλά!!! :) :* <3

    ReplyDelete
    Replies
    1. αυτο δεν το εχω δοκιμασει δυστυχως, αλλα προκειται για αλλο προιον γαιτι το εχω δει σε σταντ σε Hondos και εχουν λιγο διαφορετικα χαρακτηριστικα. αυτο που δειχνω σημερα νομιζω παντως προσφερει πιο ελαφρια καλυψη γιατι ειναι ενυδατικο παραλληλα

      Delete
  11. το εχω το συγκεκριμενο και το αγόρασα ακριβώς επειδή ηθελα κατι που
    να μη φαίνεται σαν μάσκα. Μου αρέσει πολύ που δείχνει φυσικό
    και παράλληλα βελτιώνει την εικόνα της επιδερμίδας!
    πολύ καλό!

    ReplyDelete
  12. ουάου νατάσα μου! ενθουσιάστηκα!!!! θα το πάρω οπωσδήποτεεεεε :*

    ReplyDelete
  13. Εχω την εντυπωση οτι οποια βαση εχω χρησιμοποιησει σκουραινει πανω στο δερμα μου, πραγμα ακρως εκνευριστικο. Οποτε στη φαση που ειμαι και μεχρι να βρω κατι που να ταιριαζει καλυτερα στο δερμα μου χρησιμοποιω οικονομικα μεικ απ. Θα το δοκιμαζα και απο περιεργεια θα επαιρνα την πιο ανοιχτη αποχρωση!

    ReplyDelete
    Replies
    1. και εγω το παρατηρω αυτο με αρκετα μεικαπ, αλλα οχι σε υπερβολικο βαθμο. συνηθως την ιδια λογικη εχω και παιρνω και εγω πιο ανοιχτη παρα πιο σκουρα! :-)

      Delete
  14. καλησπέρα!Βλέπω ότι έχει καλυφτεί ικανοποιητικά έως πολύ καλά ο μαύρος κύκλος σου.Έχεις βάλει κ κονσίλερ ή μόνο το μέικ απ?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Καλησπερα, σε ολες τις αναρτησεις οπου σας δειχνω καποιο μεικαπ η καποιο προιον καλυψης χρησιμοποιω αποκλειστικα αυτο για να εχετε εγκυρη εικονα του επιπεδου καλυψης, αρα οχι, δεν εχω βαλει κατι αλλο εκτος απο το μεικαπ. :-)

      Delete

Comments are held for approval before posting to avoid spam/unwanted advertizing via provided links.
Thank you.
__________

Τα σχολια εγκρινονται πριν τη δημοσιευση τους προς αποφυγη spam/ανεπιθυμητης διαφημησης μεσω συνδεσμων.
Ευχαριστω πολυ

Note: only a member of this blog may post a comment.

TRANSLATE | ΜΕΤΑΦΡΑΣΗ