10/22/2013

2 products I will NEVER (ever) buy again....

 Hi ladies, a post about two products which happen to be from the same company today.
The opinions you are about to read are mine alone and represent my personal experience with them based on my skin type and demands as a makeup artist and woman.
The first product is the gel makeup remover from Diadermine and the second a collagen based exfoliator.
                                                                               
Σημερα σας εχω δυο FAIL αγορες, δυο προιοντα που δε θα ξαναγορασω ποτε, δυο προιοντα που στην δικη μου επιδερμιδα, για τις δικες μου αναγκες και απαιτησεις δεν εκαναν απολυτως τιποτα!
το τονιζω πριν ξεκινησω με αυτη την αναρτηση γιατι θελω να ειναι ξεκαθαρο οτι δε προσπαθω να πεισω κανεναν οτι ειναι χαλια τα εν λογο προιοντα, αλλα οτι ξεκαθαρα σας μεταφερω την προσωπικη μου αποψη μ'αυτα.


The gel makeup remover- though it's intentions are noble (paraben free, perfume free, silicone free..) is NOT at all efficient at removing makeup. It takes a whole lot of product to remove all traces of mascara from one single eye and never really fully does...and in my opinion is only useful as a lightweight cleanser for cheeks/forehead/chin.
                                                                        
Αυτο το τζελ καθαρισμου σταθηκε ανικανο να αφαιρεσει ακομα και το πιο απλο μακιγιαζ ματιων. Χαλασα πολυ βαμβακι, χρονο, υπομονη- α,  και 5.50 ευρω που εδωσα να το αγορασω και δε θα το ξαναγορασω ποτε ξανα.
Μπηκα στο τριπακι να το παρω γιατι ειχα ακουσει καλα λογια απο φιλη blogger,-οτι ειναι 'εξαιρετικο' στο να αφαιρει μακιγιαζ- και αυτη η κακη αγορα ειναι ενα απλο και τρανταχτο παραδειγμα πως ολες μας μπορουμε (και εχουμε) κανει λαθος αγορες ενθουσιασμενες απο μια θετικη κριτικη βασισμενη στην προσωπικη εμπειρια μιας blogger. Αρα η συμβουλη που δινω σε μενα και σε εσας, ειναι να ακουτε, αλλα να ειστε προετοιμασμενες και για απογοητευση αν δεν μοιραζεστε και αλλα κοινα στοιχεια/αναγκες με την συγκεκριμενη κοπελα. Πχ: αν εγω ειμαι 25 και σας λεω 'αυτη η αντιρυτιδικη μου επεσε βαρια' και ειστε ανω τον 30+, τοτε μαλλον καλο θα ειναι να διαβασετε μια κριτικη απο μια κοπελα/γυναικα αντιστοιχης ηλικιας και τυπου επιδερμιδας που εχει τις ιδιες αναγκες με εσας.


This 'exfoliating' gel contains 0% particles and I am hard pressed to find how it's composition justifies it as an 'exfoliator' at all. I am well aware of chemical/fruit peels etc and the reknowned lotion from Clinique however this product was recommended to me by the saleswoman at Diadermine as containing 'light sand like particles.'
It did nothing for my normal/combination skin and unless you have sever acne scarring or are aged 60+ I do not see this working for anyone- at least not overnight, as it more than likely exfoliates (lol) over time and not after one application as regular exfoliators aim to.....
                                                               
Αυτο το 'απολεπιστικο' τζελ μου το πλασαρε η πωλητρια ως ενα 'πολυ καλο απολεπιστικο που περιεχει αμμωδη κοκκους για ενα εξαιρετικο και αμεσο πιλινγκ...'
Μπορω να πω οτι η εμπειρια μου ηταν η ακριβως αντιθετη, μιας και δεν περιεχει κοκκους αλλα προκειται για ενα τζελ απολεπισης χημικου χαρακτηρα βασισμενος σε οξεα, που ειναι καταλληλος μαλλον για πολυ ερεθισμενο/προβληματικο δερμα- τυπου ακνεικο η για ηλικες ανω των 60+ γιατι προσφερει απολεπιση σε βαθος χρονου και οχι αμεσα οπως ενα κλασσικο πιλινγκ.
Προσωπικα δεν εχω απλετο χρονο να περιμενω να φυγουν επιτελους τα νεκρα κυτταρα (ποσο υπομονη πια-μια βδομαδα; δυο;; ) και θα το χαρισω στην πεθερα μου μπας και πιασουν τοπο τα 6 ευρω που εδωσα...
Δεν ειδα καμια διαφορα σε υφη/λαμψη/αισθηση-τιποτα.
Σαν ενα απλο τζελ καθαρσιμου προσωπου ηταν και τιποτα παραπανω.
Γνωριζα για τα χημικα πιλινγκ αλλα οτι προσφερονται μονο σε ινστιτουτα ομρφιας- δεν γνωριζα οτι κυκλοφορουν και στο εμποριο (για να τα αποφευγω οπως ο διαβολος το λιβανι..)
Προφανως οταν δεν ανηκεις σε μια συγεκριμενη κατηγορια επιδερμιδας, δεν ειναι δυνατον να γνωριζεις την υπαχρξη ορισμενων προιοντων γιατι δεν σε αφορουν..
Ευτυχως ομως οσο ζουμε μαθαινουμε, και χαιρομαι οτι εμαθα πως τετοιου τυπου πιλιγκ δεν ειναι καταλληλο για την δικη μου επιδερμιαδα για να μην ξοδευω ασκοπα τα χρηματα μου.

That's all folks- see you next time! xoxo

Αυτα απο εμενα, οπως ειπα αρχικα περι ορεξεως κολοκυθοπιτα και σε ορισμενες απο εσας ισως ειναι 'θαυματουργα' αυτα τα προιοντα, αλλα εγω θυμωσα τοσο πολυ με την σπαταλη χρηματων και που ειχα 'παραμυθιαστει' απο τα λεγομενα αλλων γι'αυτα που δε μπορουσα να εκφραστω διαφορετικα σ'αυτη την αναρτηση.
Αυτα απο μενα, φιλια πολλα σε ολες!

15 comments:

  1. Kαι έλεγα να πάρω να δοκιμάσω το τζελ αλλά άστο καλύτερα ..

    ReplyDelete
  2. lol! δυστυχως δεν μπορεσε ουτε μια απλη μασκαρα να αφαιρεσει πληρως- αναγκαστηκα να χρησιμοποιησω αλλο ντεμακιγιαζ!! :-((

    ReplyDelete
  3. Νατασάκι, δεν ξέρω πόσων ετών είσαι (λογικά κάτω από 30) αλλά η diadermine δεν απευθύνεται σε μεγαλύτερες ηλικίες ως εταιρεία; Διόρθωσέ με εαν κάνω λάθος!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ντινακι μου, το προφιλ της εταιριας ειναι οτι ειναι skin friendly δεν εχει να κανει με την ηλικια οτι απευθυνεται μονο σε ωριμες ηλικες<3

      Delete
  4. Νατάσα μου πόσο δίκιο έχεις...μα το σημαντικό είναι να μοιραζόμαστε τις απόψεις μας....επειδή καλύπτει τις δικές μου ανάγκες δε σημαίνει πως καλύπτει και των άλλων κοριτσιών, έτσι είναι αυτά τα πράγματα....φιλιά

    ReplyDelete
  5. σ'ευχαριστω πολυ βρε Λυγερη μου που με καταλαβες. <3

    ReplyDelete
  6. Γεια σου Νατασσα!!Εμενα το τζελ μου αφαιρει πολυ καλα το μακιγιαζ..Βαζω στα χερια μου και τριβω λιγο τα ματια μου πρωτα και μετα σε μεγαλο βαμβακι για ολο το προσωπο...Βεβαια δεν ειμαι σιγουρη γενικα γιατι νομιζω οτι μου φρασει τους πορους!Σε γενικες γραμμες ομως το συμπαθω!Φιλακια!Κατερινα xxx

    ReplyDelete
    Replies
    1. Κατερινα μου και εμενα στα μαγουλα/προσωπο γενικα ειναι οκ, αλλα σαν ντεμκιγιαζ για τα ματια δεν αφαιρει τιποτα το ατιμο. ειναι κριμα γαιτι εχει πολλυ ωραια δροσισιτκη υφηξ αλλα κατα τ'αλλα πατατα! χαχαχα :-D

      Delete
  7. Νατάσα μου για το πιλινγκ θα συμφωνήσω μαζί σου, κι εγώ το δοκίμασα και δεν μου έκανε κάτι ιδιαίτερο στο δέρμα! Το τζελ ντεμακιγιαζ δεν το έχω δοκιμάσει! Φιλιά!

    ReplyDelete
  8. δεν ξέρω γιατί αλλά από την πρώτη στιγμή η συγκεκριμένη εταιρεία δεν με έπειθε να δοκιμάσω κάτι από τα προϊόντα της.. εννοείται πως όταν ακολουθούμε μπλόγκερς καλό είναι να κρίνουμε αν κάτι μας ταιριάζει από αυτά που δοκιμάζουν και κάνουν review με βάση την ηλικία τους, τον τύπο της επιδερμίδας και των μαλλιών τους :) ευχαριστούμε για ένα ακόμα ενημερωτικό ποστ

    ReplyDelete
  9. Δεν έχω δοκιμάσει κάποιο απ αυτά τα προιόντα που ανέφερες,αλλά έχω δοκιμάσει τη λοσιόν απ τη συγκεκριμένη εταιρία(ροζ μπουκαλάκι είναι) και είμαι ευχαριστημένη!
    όντως ένα προιόν μπορεί σε καποια κοπέλα να "κάτσει καλά και σε άλλη όχι!
    Φιλάκια Νατάσα μου :-)

    ReplyDelete
  10. Νατάσα μου όσο αφορά το τζέλ καθαρισμού εμένα μ΄αρέσει πολύ και λυπάμαι που δεν το ξαναγόρασα όταν τελείωσε και άφησα για άλλη μια φορά τον εαυτό μου να παρασυρθεί απο τις διθυραμβικές κριτικές που διάβαζα και έβλεπα για το ideal soft νεράκι της l'oreal οκ καλό είναι αλλά μέχρι εκεί. Εχω μαζέψει εγώ σαβούρες, και αυτό γιατί πάντα ψάχνεις για το ιδανικό, εκεί έξω. Αραγε υπάρχει? Ιδανικό ακούει????Φιλιά

    ReplyDelete
  11. Αχ Νατασα μου κριμα!! Εγω το τζελ το λατρευω!!! Ειναι φανταστικο προιον για μενα!! Μου αφαιρει ολο μου το μακιγιαζ!! Οπως επισης και το υγρο το μπλε για τα ματια της ιδιας εταιρειας,απιστευτο!! (παλι για μενα) Πως γινεται ρε παιδι μου αυτο το πραγμα?? Σε αλλες να λειτουργουν και σε αλλες οχι!! Φιλια πολλα, σε λατρευω!!!

    ReplyDelete
  12. Ένα από τα επόμενα reviews που θα κάνω είναι για το συγκεκριμένο gel καθαρισμού! Ως fail φυσικά! Απαράδεκτο! Απορώ πως αρέσει σε κάποιες! Μάλλον όμως ξέρω, το χρησιμοποιούν σαν ένα βήμα σTην ρουτίνα καθαρισμού του προσώπου τους, κι όχι σαν αποκλειστικό προϊόν καθαρισμού του! Κ μένα για ένα απλό μακιγιάζ, μου πήρε 13 βαμβακάκια για να το αφαιρέσω!!!FAIL!!!!!!!!

    ReplyDelete
  13. Νατασσα εδω ισχυει "τα σκουπιαδια καποιου ειναι ο θυσαυρος ενος αλλου!!"πιστευω να το ειπα σωστα
    χαχαχα!!Το συγκεκριμενο το ειχα δει και εγω απο μια bloger και κατα λαθος ειχα ευχαριστησει εσενα νομιζοντας οτι το ειχες προτεινει εσυ!!καταραμενη ανοια ειμαστε και καποιας ηλικιας!Ευτυχως για εμενα δουλεψε ποκυ καλα κυριως στο ντεμακιγιαζ της μασκαρα μιας και την αφαιρει και βασικο για εμενα δεν τσουζει στα ματια.Τι να πω κριμα που δεν σου ταιριαξε.Και να ξεκαθαρησω δεν υποστηριζω την εταιρια γιατι γενικα δεν την προτιμαω το ντεμακιγιαζ ενας λιγος παραπανω που το πηρα ειναι οτι εχει λιγα χημικα μιας και τα ψαχνω πολυ!
    Φιλια πολλα

    ReplyDelete


TRANSLATE | ΜΕΤΑΦΡΑΣΗ