7/11/2013

Review & comparison- Tangle Teezer vs 1euro Dupe!


Ok ladies..I think I have a pretty cool review for you today!
Not only am I going to tell you how the original Tangle Teezer looks and feels up close BUT I also have a 1euro dupe to show you (which equates to $2 . 50 roughly!)
First of let me tell you where I got my Tangle Teezer from- and of course the dupe!
I got my original brush from my hair salon Lulu which is in Peiraeus. It was quite expensive- don't know exactly how much, as my friend Evi bought it for me as a gift..but it was a lot for a little brush let me tell you!
The dupe is from a euro/dollar type store called Titan which is also in Peiraeus-and Aigaleo also.
Here's how they compare.
                                                                   
Λοιπον, σημερα ελπιζω να σας αρεσει αυτο το review/υγκριση, γιατι νομιζω αφορα ενα προιον για το οποιο εχουμε ακουσει πολλα και σιγουρα θα θελατε να μαθετε και απο μενα (ελπιζω!) πως ειναι σαν προιον.
Πριν ξεκινησω να σας πω οτι το αυθεντικο μου το αγορασε μια φιλη μου σαν δωρο απο το κομμωτηριο που πηγαινω, το Lulu στον Πειραια, και το 'dupe' η αλλιως αντιγραφο, το αγορασα απο το Τιταν στο Αιγαλεω.
Παμε να δουμε πως συγκρινονται και αν τελικα αξιζει το αυθεντικο οσο λενε! (κατα την αποψη μου παντα)

the real thing

Tangle Teezer:
-Nice small rhombus type shape.
-Available in several sizes and designs.
-The one I have which is for traveling and has a plastic cap to protect hairs from bending and getting stuff and fluff stuck in your brush (especially if you keep it in your handbag.)
-Price: Depending on where you buy it from can range from $20.
                                                                     
Tangle Teezer:
-Μικρο μεγεθος και 'ρομβοειδες' σχημα που χωραει στην παλαμη σας βολικα
-Βγαινει σε πολλα μεγεθη και σχεδια (παιδικα, με τυπωμα, σκετα.)
-Εχει πλαστικο καπακι (η εκδοχη που εχω η οποια ειναι για τη τσαντα) το οποιο προστατευει τις τριχες απο το να λυγιζουν/σπανε η να γεμιζουν χνουδια- αρα και για λογους υγεινης.
-Τιμη: Απο $20 (περιπου 15 ευρω) αλλα πιθανον και πιο φθηνα απο ebay και τα σχετικα.

the dupe


 Dupe (no name):
Kidney shaped- larger than the original
Available in various colours and sizes (and presumably, quality)
Price: 1 euro
                                                             
 Το αντιγραφο (dupe):
-Μεγεθος: σαν την εκδοχη που υπαρχει για τα κομμωτηρια- αρα πιο μεγαλο απο αυτο που εχω εγω.
-Βγαινει σε πολλα μεγεθη και χρωματα (αλλα και ποιοτητες-καποιες υποθετω μπορει να μην ειναι τοσο επιτυχημενες οσο τη δικια μου..)
Τιμη: ενα ευρουλακι


Result:
Essentially both do, and are exactly the same ,except the Tangle Teezer is a harder plastic than the dupe- which presumably means it's more durable and will last longer from wear and tear.

Is it worth getting the original?
Yes and no. The original has the added bonus of design/colour/size choice, and is probably going to be more durable due to it being a somewhat harder type of plastic, but that's pretty much it!

I hope this review was insightful- ket me know if you've tried it and what you make of it- whether it has becaome as 'irreplacable' as it claims or whether you think it's just a 'glorified' brush!
Till next time, xoxo
                                                                  
Αποτελεσμα:
Ουσιαστικα ειναι, (και κανουν) ακριβως το ιδιο πραγμα, εκτος του οτι το Tangle Teezer ειναι απο πιο σκληρο πλαστικο, αρα λογικα και πιο ανθεκτικο μακροπροθεσμα, και φυσικα υπαρχει η επιλογη απο σχεδια και μεγεθη.

Αρα αξιζει να παρω το αυθεντικο;
Και ναι και οχι.  Το αυθεντικο λογικα θα διατηρηθει σε καλη κατασταση περισσοετερο λογο του οτι ειναι απο πιο σκληρο πλαστικο (αρα δινει την αισθηση οτι δε θα φθαρει το ιδιο γρηγορα) και φυσικα εχετε την επιλογη απο σχεδια και μεγεθη, αλλα τιποτα παραπανω.

Ελπιζω να σας φανηκε χρησιμο αυτο το review, θα χαρω πολυ να το μοιραστειτε αν σας αρεσε, για να το διαβασουν και οι φιλες σας, και αν εχετε δοκιμασει το ενα η το αλλο- πειτε μου τη γνωμη σας!
Μεχρι το επομενο ποστ, σας φιλω! xx

35 comments:

  1. πολύ ωραίο ποστ.
    Προσωπικά δεν νομίζω να πλήρωνα ποτέ 15 ευρώ για μια, ουσιαστικά, πλαστική βούρτσα. Πραγματικά δεν καταλαβαίνω όλο το hype γύρω απο αυτό το προϊόν :/

    ReplyDelete
    Replies
    1. ουτε εγω θα το αγοραζα- ευτυχως ηταν δωρο! :-)

      Delete
  2. Ωραίο post ,αλλά άντε να βρούμε το dupάκι εδώ στη Θεσσαλονίκη :/

    ReplyDelete
    Replies
    1. εχεις δικιο Λιλα μου δεν ειναι ευκολο ισως σε καποιο μαγαζι αλλα Online εχουν και το αυθεντικο σε πολυ καλες τιμες σε ebay κλπ :-)

      Delete
    2. Λίλα μου αν ψαξεις στο ebay υπάρχουν κάποια (όχι πολλά βέβαια) τέτοια dupάκια σε τιμές μέχρι 5$.

      Delete
    3. Ευχαριστώ κορίτσια ,θα το ψάξω γιατί τελευταία το μαλλί μάκρυνε και δεν ξεμπερδεύεται με καμία χτένα !

      Delete
  3. Ευχαριστούμε πολύ για το post!
    Ήθελα να διαβάσω την άποψη σου για το συγκεκριμένο προϊόν :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. ευχαριστω Ευα μου- ελπιζω να ελυσα ολες τις αποριες!! :-)

      Delete
  4. Πάντα ακούω τόοοοσα για το tangle teazer!Αλλά μου φαίνονται πολλά τα λεφτά για μια χτένα...ίσως δοκίμαζα την αντιγραφή αν το πετύχω πουθενά!Ωραίο review! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. ειναι πραγματικα πολλα- ειναι απλα ενα πλαστικο πραγματακι! αλλα η αντιγραφη ειναι μια χαρα- πιο χαμηλα απο ενα ευρω δεν υπαρχει!

      Delete
  5. egw exw paraa poluu malli kai opws to vlepw ,nomizw pws tha ksemalliastw teleiws....! wraio review ! oti plhrwneis perneis,lenee vevaia....!

    ReplyDelete
    Replies
    1. χαχα! εχεις δικιο, εχω εχω λιγα μαλλια και ειναι υπερ αρκετο για μενα αλλα υποθετω γι'αυτο εχουν και πιο μεγαλα μεγεθη-για να μπορουν κοπελες με πιο μακρια μαλλια να βρουνε αυτο που τους βολευει καλυτερα :-)

      Delete
  6. poluuuuuu wraio review!!!!
    exeis dikio gia to oti 8a diatiri8ei se kaluteri katastasi to au8entiko...etsi opws ta vlepw toulaxiston stis photo!
    exw ki egw to au8entiko...alla oxi to compact!to klassiko! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. σουπερ! το βρηκες online;

      Delete
    2. nai!!apo to feelunique...eixa kai ekptwsi kai vgike an 8umamai kala 10,70e!

      Delete
  7. Πρόσφατα πήρα και εγώ το αυθεντικό, την κλασσική εκδοχή του και το πέτυχα και με έξτρα έκπτωση online και μου έφτασε στα 8-9 ευρώ.

    Εντάξει όντως τα ξεμπερδεύει πολύ καλά, βέβαια εμένα λόγω όγκου μαλλιών εεε στράβωσαν γρήγορα τα δοντάκια. Το σημαντικό είναι ότι πια δεν πονάω στο ξεμπέρδεμα!

    Αν το βρεις φθηνά αξίζει αλλιώς καλό είναι και το dupe!!!

    Σύντομο και περιεκτικότατο το review σου!!! Thanks για τις πληροφορίες!

    ReplyDelete
  8. Ωραιο το review σου Νατασα, αλλα εγω εχω μια απορια: Τι παραπανω κανει ειτε το tangle teaser ειτε το dupe απο μια βουρτσα? Πραγματικα δεν εχω καταλαβει γιατι γινεται τετοιος ντορος, εχω ακουσει σχολια του τυπου "εσωσε τα μαλλια μου", "ειναι φανταστικο", "ξεμπερδευει τελεια τα μαλλια" και απο Ελληνιδες και απο ξενες και ειλικρινα δε μου φαινεται τοσο θαυματουργο προϊον εξ οψεως. Στο jumbo υπαρχει ενα βουρτσακι σαν την κλασικη βουρτσα που διπλωνει στα 2 και εχει και καθρεφτακι, δεν ξερω τιμη, φανταζομαι θα εχει 3-4 €, δεν ξερω αν εχεις υποψιν. Ειναι κι αυτο μικρο, μπαινει στην τσαντα, δε σκονιζεται και εχει και καθρεφτακι!! Κανει λοιπον το tangle teaser κατι παραπανω απο αυτο το βουρτσακι?

    ReplyDelete
    Replies
    1. δε λεω οτι ειναι καλυτερο απο καποια αλλη βουρτσα- το οτι ξεμπελεκει χωρις να τραβαει οντως ισχυει, αλλα αυτο το ποστ ειναι για να συγκρινω το αυθεντικο προιον με μια απομιμηση και να σας φερω στη προσοχη οτι οι μονες αλλαγες ειναι αισθητικες και στη τιμη- το αποτελεσμα που προσφερουν ειναι ιδιο!!

      Delete
    2. Ναι, βρε Νατασακι καταλαβαινω το review σου και μη με παρεξηγεις κι εμενα, δεν ηθελα να σε αμφισβητησω ουτε και το κανω! Απλα, οπως λεει και Γιωτα Μαρινα πιο κατω δεν εχω αλλο τροπο να λυσω την απορια μου και γι΄ αυτο εκανα το σχολιο εκφράζοντάς την. Παντως καλυφθηκα με τις απαντησεις που δινεις σε αλλα σχολια και πραγματικα σε ευχαριστω που μπαινεις σε τοσο κοπο και τοσα εξοδα για να κανεις ολα αυτα τα post και τα video, που στην τελικη γλιτωνεις εμενα απο κοπο και εξοδα!! :*

      Delete
    3. This comment has been removed by the author.

      Delete
    4. δε σας παρεξηγω με την 'στραβωμενη' εννοια, απλα αγχωνομαι γιατι δεν ειμαι σιγουρη τι με ρωτατε ορισμενες φορες και λεω μηπως εδωσα λαθος εντυπωση. ξερετε ποσο σας αγαπαω και σας εκτιμω που με υποστηριζετε και εχουμε αυτη την επαφη <3 φιλακια πολλα Κατερινα μου, και συγνωμη αν φαινεται/φανηκε οτι μπορει εγω να μιλησα καπως αλλα οταν γραφεις και δε βλεπεις το προσωπο/ακους τονο φωνης του αλλου ειναι ευκολο να μπερδευτεις/παρεξηγησεις ορισμενες φορες. <3

      Delete
    5. Οχι, οχι καλη μου, κανενα προβλημα, ισα ισα πρεπει να ξερεις οτι τουλαχιστον εγω προσωπικα εκτιμω πολυ οοοοολη αυτη τη δουλεια που κανεις εσυ και καποιες αλλες bloggers/youtubers!! Φιλια πολλα κι απο μενα!!

      Delete
  9. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  10. Ενδιαφέρον review!!! Αλλά έχω μια απορία; Αυτά τα λεπτά και πλαστικά δοντάκια, δεν σπάνε την λεπτή τρίχα; Γιατί έχω ακούσει, ότι για να ξεμπερδευτούν τα μαλλιά, χωρίς να σπάσουν, πρέπει να χρησιμοποιούμε την αραιή χτένα με τα χοντρά δοντάκια και όχι σε βρεγμένα μαλλιά. Εγώ πάντως εκτός από την τιμή που δεν την βρίσκω λογική, διστάζω ως προς το αποτέλεσμα και σε βάθος χρόνου. είτε πρόκειται για το ακριβό, είτε για το φθηνό.
    Τα πολλά βουρτίσματα και γενικά η ταλαιπωρία στα μαλλιά, δεν κάνει καλό!
    Εγώ πάντως και δώρο να μου το κάνουν και το ακριβό, φοβάμαι να το χρησιμοποιήσω μην μείνουν τα λεπτά και εύθραυστα μαλλάκια μου , πάνω του!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Γιωτα μου συμφωνω με ολα οσα λες.
      Φυσικα δεν λεω οτι το πολυ βουρτσισμα κανει καλο- αυτο εξυπακουεται, η αναρτηση ειναι απλα μια συγκριση του αυθεντικου προιοντος με μια απομιμηση. :-)
      Ειναι οντως μια ευχαριστη βουρτσα στη χρηση, και οντως δεν τραβαει τα μαλλια, αλλα παραμενει μια απλη πλαστικη βουρτσα!
      Την βρισκω πολυ ακριβη και αυτο προσπαθω να φερω στην προσοχη σας δειχνοντας σας το αντιγραφο, εξηγωντας οτι η μονη διαφορα ειναι ουσιαστικα η τιμη και το αισθητικο του θεματος.
      Και εγω εχω ιδιο μαλλακι με σενα και χρησιμοποιω φανατικα την χτενα με αραια δοντια- δεν την αλλαζω με τιποτα! ;-)

      Delete
    2. Νατάσα μου, η ανάρτησή σου ήταν πάρα πολύ καλή αφορμή, για να εκφράσουμε και ανταλλάξουμε τις απόψεις μας και τις γνώμες μας στο δικό σου bloq, για ένα προϊόν που μας έχει αφήσει άφωνες με την τόση διαφήμιση και τιμή. Μέσα από αυτές τις απόψεις, δεν είναι για μας μόνο το θέμα ότι βρέθηκε ένα άλλο φθηνότερο προϊόν, που κάνει την ίδια δουλειά, πράγμα που καμία δεν σνομπάρει, αλλά εκτιμάει που το αναδεικνύεις και μας το αναλύεις, αλλά το πόσο κάνει καλό στα μαλλιά είτε είναι το φθηνό, είτε είναι το ακριβό προϊόν.
      Αυτό βέβαια δεν μπορούμε να το διασταυρώσουμε μέσα από την δική τους διαφήμιση, αλλά μέσα από αναρτήσεις σαν την δική σου, που μπορεί να βρεθεί κάποια κοπέλα που της έκανε όντως καλό, ή κακό.
      Αλλιώς αν παραμείνουμε απλά στην ανάρτηση , θα παραμείνει για μας μόνο ανάρτηση - διαφήμιση, χωρίς καμίας την άποψη του τι προσφέρουν και τα δύο αυτά προϊόντα στην πραγματικότητα.

      Delete
    3. παν μετρον αριστον- και η χτενα με αραια δοντια μπορει να κανει ζημια αν τη πολυχρησιμοποιεις (και το οποιοδηποτε εργαλειο) δεν διαφωνουμε πουθενα, ισως εγω δε καταλαβα αυτο που ηθελες να πεις γι'αυτο επανατοποθετουμαι :-)

      Delete
  11. Συμφωνώ απόλυτα μαζί σου!! Και σε καμία περίπτωση δεν θεώρησα διαφήμιση, (λάθος κατάλαβες) , ίσα ίσα που σε ακολουθώ πάντα, γιατί και σ αγαπώ και σ΄εκτιμώ πολύ και το ξέρεις, για την άψογη πάντα ενημέρωσή σου. Απλά ήθελα να μάθω κάποια πράγματα από όσες γράψουν, που το χρησιμοποίησαν, όπως άλλωστε, κάνουμε σε bloq, όσες γράφουν!!!
    Δεν ξέρω τι λέει κάποια κοπέλα, αν δηλαδή διαφημίζεις .... Σε καμία περίπτωση, δεν θεώρησα κάτι τέτοιο. Αλλιώς δεν θα σε ακολουθούσα. Και ειδικά για μένα , δεν θα έπρεπε καν να το σκεφτείς, ούτε να το πεις.
    Πωπωπω!! Έγινε τσάμπα θέμα, γιατί ζήτησα να μάθω περισσότερα!! Συγνώμη Νατάσα μου αν έγραψα κάτι που σε πείραξε. Δεν ήμουν ούτε θα είμαι τέτοιος άνθρωπος. Τα φιλιά μου και την αγάπη μου!!! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Γιωατ μου ειναι ο ατιμος ο γραπτος λογος περιεργος- συγνωμη αν ακουστηκα καπως, δεν ηταν τετοια η προθεση μου, αφου ξερεις τι γλυκια επικοινωνια εχιυμε μεταξυ μας <3 δεν ενιωσα οτι υπονοησες κατι απλα εγω δεν καταλαβα, σε δευτερη αναγνωση του σχολιου καταλαβα αυτο που ηθελες να πεις. συγνωμη αν σε στεναχωρησα :-(

      Delete
    2. Πραγματικά ο γραπτός λόγος είναι περίεργος!! Δεν υπάρχει λόγος να στεναχωριόμαστε για τέτοια!!! Πολλά γλυκά φιλάκια και καλό Σαββατοκύριακο να έχεις!! Φιλάκια στο κουκλάκι σου!!! :) <3 :*

      Delete
  12. Αγόρασα κι εγώ πρόσφατα το tangle teezer. Εντάξει είναι πολύ καλό, δεν το ερωτεύτηκα όμως για να είμαι ειλικρινής...Μου αρέσει όμως πολύ το design του. Προσωπικά δεν μου φαίνονται πολλά τα 15 ευρώ για μια βούρτσα που πράγματι θα ξεμπερδέψει τα μαλλιά σου. Οι περισσότερες βούρτσες που "δουλεύουν", τόσο κοστίζουν αν όχι και περισσότερο...Αυτό που βλέπω εγώ από τις εικόνες, είναι πως το "μαϊμού" έχει κλασσικά δοντάκια, μιας κλασσικής πλαστικής χτένας...Μόνο εξωτερικά προσιδιάζει σε tangle teezer...1 ευρώ όμως για βούρτσα είναι πολύ καλή τιμή ούτως η άλλως...
    Πολύ ωραίο το review σου :)!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. ευχαριστω Ιωαννα μου :-)

      Delete
  13. Νατασα ασχετο αλλα ειχες πει στο utube οτι θα κανεις review το πινελο της toyoko για make up που ειναι..τελικα αξιζει και ποια ειναι η τιμη του?? ¨)κανει δουλεια?

    ReplyDelete
    Replies
    1. θα γινει πολυ συντομα!! :-)

      Delete
  14. Νατασα ασχετο αλλα ειχες πει στο utube οτι θα κανεις review το πινελο της toyoko για make up που ειναι..τελικα αξιζει και ποια ειναι η τιμη του?? ¨)κανει δουλεια?

    ReplyDelete

Comments are held for approval before posting to avoid spam/unwanted advertizing via provided links.
Thank you.
__________

Τα σχολια εγκρινονται πριν τη δημοσιευση τους προς αποφυγη spam/ανεπιθυμητης διαφημησης μεσω συνδεσμων.
Ευχαριστω πολυ

Note: only a member of this blog may post a comment.

TRANSLATE | ΜΕΤΑΦΡΑΣΗ