7/25/2013

Erre Due Volumizing Waterproof mascara review


Hi ladies today I have a very quick review of a waterproof mascara that just does not want to dry: Erre Due's Volumizing Waterproof mascara.
After 40 minutes it still hadn't dried on my lashes, no amount of fanning them with air would help either and I am very disappointed.
True the effect is very glamorous and the brush is lovely and it's paraben free BUT..it will not dry under any circumstances and quite honestly, 40 minutes is double the time it takes me to do a FULL face of makeup- let alone apply only mascara and wait for it to dry..
______________________________________________

Κοριτσια συγνωμη, αλλα θα σκασω.
Εβαλα την μασκαρα Volumizing Waterproof της Erre Due για τριτη φορα απο την μερα που την ελαβα (περιμενα μερικες εβδομαδες μπας και ξεραθει λιγακι- γιατι δεν στεγνωνε με τιποτα στις βλεφαριδες) και σημερα, μετα απο 40 λεπτα- ναι, 40 (!!) παλι,  ΔΕΝ λεει να στεγνωσει.
ΠΑΡΑ πολυ κριμα γιατι εχει ωραιο βουρτσακι, δινει εντονο αποτελεσμα και ειναι χωρις parabens και Ελληνικη εταιρια, κλπ κλπ αλλα...δεν εχω τοσο χρονο στη διαθεση μου καθε φορα να περιμενω κατι να στεγνωσει- ιδιατερα ενα προιον που υπο κανονικες συνθηκες μεσα σε λιγα λεπτα θα επρεπε να εχει στεγνωσει πληρως!
Οσο καλο και να ειναι 'οταν΄ αποφασισει να στεγνωσει, δεν σας το συστινω σαν προιον (βασισμενο στη δικη μου εμπειρια.)


Perhaps it was a 'bad batch' and I was the only unlucky blogger to receive a faulty duo (because both the electric blue AND black had the exact same problem.)
Any of you willing to try it, let me inform you it's available in electric blue and classic black and it's suggested price is 12 euro.
That's all for today..see you next time xx
                                                                   
Η προτεινομενη τιμη του ειναι  12 ευρω, και ειναι διαθεσιμο σε μπλε ηλεκτρικ και μαυρη αποχρωση.
Πριν κλεισω να πω οτι δεν μου εχει ξανασυμβει ποτε κατι αντιστοιχο με αλλη μασκαρα και ελπιζω να επροκειτο για μια κακια παρτιδα η να 'ετυχε' απλα σε μενα..οπως και να'χει εγω μπορω μονο να γραψω και να κρινω βασει αυτου που δοκιμασα- και ηταν ακρως απογοητευτικο.
Αυτα απο μενα, με πολυ αγαπη και ειλικρινεια οπως παντα, Νατασα.

29 comments:

  1. simfono apolita!!!! den leei na stegnosei me tipota!!!!!!!!!!!!!!!! to idio epatha kai ego!!! poses fores moytzourothika den legete!!! mia fili moy proteine na to stegnono me krio aera me pistolaki! alla an einai na kano olokliri diadikasia gia na valo ligo maskara... vrasta!!!!!! krima giati kai to mple einai poly oraio!!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. συμφωνω απολυτα- το μπλε κολαση αλλα...

      Delete
  2. Μου έστειλε και εμένα η εταιρία τις εν λόγω mascara. Εμένα, στέγνωσε σχεδόν αμέσως. Το πρόβλημα το δικό μου ήταν ότι ΔΕΝ ΒΓΑΙΝΕΙ! Είναι super αδιάβροχη γιατί με το ντεμακιγιαζ για αδιάβροχη mascara που έχω, ξεβάφομαι και πάλι την επόμενη ημέρα ξυπνάω σαν το panda. :) Πράγματι, όμως, υπέροχο αποτέλεσμα στις βλεφαρίδες!

    xx
    FashionEvELand | FEEL

    ReplyDelete
    Replies
    1. εισαι τυχερη Ευα μου, χαιρομαι που δεν ειχες το ιδιο θεμα με μενα :-)

      Delete
    2. Exw akrivws to provlima sou den bgenei me tpt alla dokimasa kati kai twra bgenei, kai pali thelei polu wra.

      Delete
  3. Δε πα' να 'σαι μουτζουρωμένη, έχεις πανέμορφο πρόσωπο ό,τι και να κάνεις >_<

    ReplyDelete
  4. kai sthn mple toso polu argei na stegnwsei ??

    ReplyDelete
    Replies
    1. ναι- καμια απολυτως διαφορα..σκετη απογοητευση :-(

      Delete
  5. Η αλήθεια είναι πως αργεί πολύ να στεγνώσει εγώ κάθομαι στον ανεμιστήρα και περιμένω... αλλά μόλις στεγνώσει μένει κυρία στην θέση της...

    ReplyDelete
    Replies
    1. εγω το αφησα και μετα τα 40 λεπτα- μια ωρα εκλεισα, και ακομα οταν αγγιζα τις βλεφαριδες με το δαχτυλο,δεν ειχε στεγνωσει. να'σαι καλα που εχεις την υπομονη να περιμενεις να στεγνωσει- αν δε ξεβαφομουν μπορει ακομα να περιμενα να στεγνωσει :-(

      Delete
    2. Δεν βάφομαι το καλοκαίρι και με αυτές πλέον το κάνω... μαρέσουν μόνο γιαυτό, γτ όταν στεγνώσουν μένουν εκεί... πέρασαν και κρας τεστ με πολύ νερόοοοοοο...

      Delete
  6. Κρίμα... να τέτοιες βλακείες γίνονται για να σου σπάνε τα νεύρα άκου 40λεπτα ..

    ReplyDelete
  7. Να τέτοιες βλακείες γίνονται για να σου σπάνε τα νεύρα άκου εκει 40 λεπτά φαντάσου να βιάσεσαι κιόλας έλεος.

    ReplyDelete
    Replies
    1. ειναι τραγικο..απογοητευτηκα οσο δε παει :-(

      Delete
  8. Υπέροχο blog!
    Όλα τα άρθρα,οι διαγωνισμοί αλλα και τα βιντεάκια στο youtube είναι ΦΑΝΤΑΣΤΙΚΑ!
    Καλή συνέχεια ;)

    Επίσης τα reviews είναι τα αγαπημένα μου επειδή μπορώ να βλέπω και πως είναι ένα προιόν στην πραγματικότητα χωρις να το έχω αγορασει!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. σ'ευχαριστω παρα πολυ για το υπεροχο σχολιο!! :-D

      Delete
  9. και η δικη μου το ιδιο προβλημα εχει αλλα εχω λατρεψει το μπλε της χρωμα και απλα κανω μιση ωρα υπομονη!!

    ReplyDelete
  10. Δυστυχώς δεν έτυχε Νατάσα μου...και σε μένα τα ίδια.Η μαύρη δε στεγνώνει με τίποτα,αλλά με τη μπλέ όλα καλά .Τι να πεις!

    ReplyDelete
  11. Αχ πολύ κρίμα... :( Εγώ κυρίως χρησιμοποιώ την μπλε! Πρόβλημα δεν εχω κ στεγνωνει κανονικά... Ισως επειδή δεν βάζω μεγάλη ποσότητα, θέλω απλά λίγη "ζωντάνια" στο βλέμμα... Δεν βάζω 2-3 στρώσεις δηλαδή! Χτες ή προχτές έβαλα τη μαύρη και φτερνίστηκα και εγώ!!! (αλλεργικές είμαστε και φτερνιζόμαστε???) Και έγινα ακριβώς όπως κι εσύ! :( Ξενέρωσα και τότε παρατήρησα οτι αργεί να στεγνώσει αλλά είχα βάλει 2 στρώσεις... Τη μπλε με μια στρώση τη βάζω πάντα και είμαι οκ! :) Τι να πω, δεν ξέρω!

    ReplyDelete
  12. ahhahahaha krima pou fternistikes!!! :D :D
    genika den exw diavasei polu kala sxolia gia tin sugkekrimeni...oles oi kopeles eixan to idio provlima!

    ReplyDelete
  13. Κι'εμενα! Δεν το πίστευα
    !

    ReplyDelete
  14. Καλημερα και εγω μια απο τα ιδια. η μαυρη αργει να στεγνωσει η μαλλον δεν στεγνωνει και μουτζουρωνει καποιες φορες,ενω η μπλε ειναι μια χαρα. και 12 ευρω...λιγακι τσιμπιμενη η τιμη της.

    ReplyDelete
  15. kai to skeftomouna n tin parw..eidika g tin mple!alla oxi kai n perimeneis mia wra gia mia maskara!

    ReplyDelete
  16. Νατάσα μου, μόλις είδα και το βιντεάκι σου..
    Με συγχωρείς που μπαίνω στη διαδικασία να μιλήσω, αλλά θα πω μόνο αυτό:
    Μην αναλώνεσαι γλυκιά μου σε προσωπικότητες που δεν έχουν τη διάθεση να παρατηρήσουν, να προσέξουν, να ενδιαφερθούν. Κάνεις σ ω σ τ ή δουλειά και αυτό αρκεί. Η εκτίμηση και ο σεβασμός κερδίζεται και μόνο από α υ τ ό και όσες "πιάνουν" λίγο τι λες, θα συνεχίζουν να σε υποστηρίζουν.
    Πάντως, τέτοιο θέμα με την υγρασία της μάσκαρα παίζει και με άλλη εταιρία που έχω παρακολουθήσει στο παρελθόν! Οπότε μάλλον δεν είναι μεμονωμένο το γεγονός, σύν τα πολλά κρούσματα..
    *Καλό βράδυ!*

    ReplyDelete
  17. Poli oreo to review sou natasa kai krima pou egine olos autos o xamos sto youtube.Na xeris pos auto to post se vgazi asproprosopi se olous autus pou se ekrinan adika sinexise etsi :)

    ReplyDelete
  18. Πήγα σήμερα σ ένα μαγαζί με καλλυντικά,μου την έβαλαν κ εμένα να την δοκιμάσω κ όταν τους είπα μετά από κάμποση ώρα ότι ακόμη δεν έχει στεγνώσει,μου είπαν ότι καμία μάσκαρα δεν στεγνώνει γρήγορα κ ότι πρέπει να περιμένω!όταν πήγα σπίτι ακόμα δεν είχε στεγνώσει κ είχα γίνει κ χάλια!

    ReplyDelete
    Replies
    1. ΟΤΙ να'ναι προκειμενου να πουλησουν ορισμενες 'κυριες..'
      ντροπη τους. δε φτανει που εχουμε οικονομικη κριση, εκμεταλλευονται το οτι βρισκουμε μια μικρη χαρα στο να αγοραζουμε δυο τρια πραγματακια για τον ευατο μας και μας ξεβρακωνουν στη καθε ευκαιρια.
      Μια κανονικη μασκαρα οφειλει να στεγνωνει μεσα σε λιγα λεπτα- οχι πανω απο μια ωρα@!!
      Αν ηταν μακιγιεζ και επαγγελματιες και οχι απλες πωλτριες, ισως θα το γνωριζαν αυτο.

      Delete
    2. Ήταν πολύ άσχημο!το μαγαζί είχε μόνο πωλήτριες της erre due και με το που έμπαινες έπεφταν πάνω σου!παρουσίασαν τη συγκεκριμένη μάσκαρα ως κάτι το καταπληκτικό!ευτυχώς που είχα δει το συγκεκριμένο review και απέφυγα την αγορά της!

      Delete

Comments are held for approval before posting to avoid spam/unwanted advertizing via provided links.
Thank you.
__________

Τα σχολια εγκρινονται πριν τη δημοσιευση τους προς αποφυγη spam/ανεπιθυμητης διαφημησης μεσω συνδεσμων.
Ευχαριστω πολυ

Note: only a member of this blog may post a comment.

TRANSLATE | ΜΕΤΑΦΡΑΣΗ