6/29/2013

My easy daily skin care routine w/ Garnier products



Hi ladies, today I want to show you my easy skin care routine- what I do to take off my makeup, refresh it and then moisturize it so I look healthy and rested!
You will see that there is no eye cream involved- and that is because I am slightly lazy with that..probably to my own demise!
Anyway, here is my 'daily 3' that I rely on- let's take a closer look..
                                                                                 
Γεια σας! Σημερα ηθελα να σας δειξω τα προιοντα που χρησιμοποιω για καθημερινη περιποιηση προσωπου. Δυο απο αυτα τα προιοντα βγηκαν προσφατα απο τη Garnier και το αλλο προιον το αγοραζω απο τοτε που το ανακαλυψα πριν πααρα πολλα χρονια!
Ο σκοπος αυτου ποστ δεν ειναι να διαφημησω τη Garnier-τι αναγκη εχει εξαλλου!- απλα ειναι προιοντα που εχω βολευτει και ειναι τοσο ιδανικα για τη δικη μου κανονικη προς μεικτη επιδερμιδα (με τασεις ευαισθησιας σε προιοντα με αρωμα), που τα εχω ενταξει στη καθημερινη μου περιποιηση.
Παμε να τα δουμε ενα ενα..


Garnier Essentials sensitive 2in1makeup remover
This product is what I call my 'old faithful.' I will never stop buying it because no matter how many other makeup removers of the same category I have tried - this is by far the best value for money and most effective on the market.
It is ideal for sensitive eyes as it contains no alcohol or perfume, is ideal for face and eyes, removes waterproof makeup like magic and most importantly-is great value for money. It's roughly 6euro for 200ml and Garnier always has some great discounts or 2 for the price of 1 offers, so you can find it at great bargain prices.
                                                                                        
Θα ξεκινησω λεγοντας πως ειναι το αγαπημενο μου διφασικο ντεμακιγιαζ ολων των εποχων.
Εχω δοκιμασει απο L'Oreal, Seventeen (σειρα Specifics,) Johnson's, Nivea, Biolife, Lancome...αυτο ειναι το αγαπημενο μου- τελος!
Το αγοραζω παρα πολλα χρονια, δε με απογοητευει ποτε, οτι μακιγιαζ και να εχω βαλει θα το αφαιρεσει πληρως, ειναι χωρις οινοπνευμα και αρωμα- αρα καταλληλο και για ευαισθητα ματια/επιδερμιδες, και ειναι η πιο συχνη και πιο απαραιτητη αγορα μου οσον αφορα καλλυντικα/προιοντα περιποιησης.
Το βρισκετε στα περισσοτερα σουπερμαρκετ και καταστηματα καλλυντικων, ειναι περιπου 6-6.50ευρω για 200ml αλλα η Garnier παντα κανει πολυ καλες εκπτωσεις η προσφορες στα προιοντα περιποιησης της, και ετσι μπορειτε να το βρειτε σε ακομα καλυτερες τιμες.



Garnier Skin Naturals Pure Active fruit Energy
This was kindly sent to me to try out from Garnier and ever since..I have fallen in love with it.
Does anyone remember the Happyderm series from L'Oreal? Well that series had an amazing foam cleanser and this foam reminds me of that!
It really is a super refreshing face wash, the foam feels so lovely and different as a texture on the skin compared to a regular face wash, and is essentially already a lather so it works quickly in cleansing your skin.
It doesn't dry out my skin (which is normal-combo with a sensitivity to perfumed products) and I will definitely be purchasing this with my own cash when it finishes.
                                                                                         
Απο τοτε που επεσε στα χερια μου αυτο το προιον το εχω αγαπησει πραγματικα!
Λογο του οτι ειναι αφρος νιωθει πολυ ευχαριστα στο προσωπο και ειναι παρα πολυ αναζωογωνητικο το αρωμα του- το πρωι ειναι οτι καλυτερο. Δεν ξηραινει την (δικη μου) επιδερμιδα και για οσες ειστε πιο 'παλιες' θυμιζει τον αφρο της σειρας Happyderm που ειχε βγει πριν 10 χρονια περιπου απο τη L'Oreal η οποια ηταν εξαιρετικη.
Μολις τελειωσει σιγουρα θα το αγορασω με δικα μου χρηματα. Ειναι πο τα πιο απολαυστικα προιοντα καθαρισμου που εχω δοκιμασει-και το εννοω!



Garnier Skin Naturals moisture Match (Normal to combination)
Quite a few months ago, I was lucky enough to attend a presentation Garnier made for all the upcoming products that were to be released for spring-summer 2013. One of the series was essentially a relaunch of their moisturizing range- this time colour coded and with renewed textures to fit each skin type even better.
After having tried each one, I can safely say that the normal to combination moisturizing cream is the perfect one for me!
It has a lovely 'whipped' texture (sorbet- as I recall it was referred to at the event) and gives the exact level of moisture my skin type needs. In one word? Εssential!!
                                                                                   
Πριν απο αρκετους μηνες (μια κρυα, βροχερη μερα αν θυμαμαι καλα!) ειχα τη τιμη να παρευρεθω στην επισημη παρουσιαση της Garnier οπου μεσα στα νεα προιοντα και σειρες που ειδαμε, ηταν και η σειρα Moisture Match. Ουσιαστικα προκειται για ενα 'remix' της σειρας Essentials οπου η καθε ενυδατικη ειναι κοδικοποιημενη ανα χρωμα για τον καθε τυπο επιδερμιδας, και με νεες ανανεωμενες υφες.
Αυτη που ειναι η καταλληλη για εμενα ειναι (εννοειται) η κρεμα για κανονικες-μεικτες επιδερμιδες- αλλα καλου κακου φυσικα δοκιμασα απ'ολες για να δω διαφορα σε υφες και να δω ποσο καλα ειχαν πετυχει τις διαφορες συνθεσεις.
Τι να πω; Mε μια λεξη; Απαραιτητη!


That's all from me, I hope you enjoyed this post- leave me a nice comment or ask me whatever you like with regards to these products- or anything! xoxo Natasha V
                                                                          
Αυτα λοιπον απο μενα- αργησα να κανω αυτη την αναρτηση η αληθεια ειναι γιατι τα ειχα συνεχεια στο μπανιο μου και τα χρησιμοποιουσα οποτε, παω να τα βαλω παλι στη θεση τους και θα τα πουμε στπο επομενο ποστ! Αφηστε μου σχολιο αν εχετε δοκιμασει καποιο απο αυτα, ποιο, η αν σας εχει κανει εντυπωση καποιο η θα θελατε να δοκιμασετε! φιλακια σε ολες. xx

14 comments:

  1. Ο αφρός πόσο κάνει;Και μιας και μίλησες για μακιγιάζ,κάτι λίγο άσχετο..Όταν βάζουμε bb κρέμα πρέπει μετά να κάνουμε ντεμακιγιάζ;Σ'ευχαριστώ.. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. ναι, γιατι δεν ειναι μια απλη ενυδατικη αλλα περιεχει χρωμα οποτε ειναι σαν ενα ελαφρυ μεικαπ. το καθαριστικο προσωπου δεν ειμαι σιγουρη τι τιμη εχει αλλα ειναι σιγουρα οικονομικο. :-)

      Delete
  2. To προιον για τα ματια είναι και μένα το αγαπημένο μου!Είναι τέλειο

    ReplyDelete
  3. Έχω την κρέμα για λιπαρές και μ'αρέσει πάρα πολύ! Πολύ ωραίο review!

    ReplyDelete
  4. Αυτα ακριβως θελω να αγορασω και εγω τωρα που μου τελειωνουν κατι αλλα που εχω, αλλα αντι για την μπλε κρεμουλα θελω την πορτοκαλι την δοκιμασα και ειναι τελεια αν και ειμαι αναμεσα και στην μπλε.

    ReplyDelete
  5. exw kai egw to katharistiko proswpou se gel kai einai teleio!kai thn krema ths idias seiras gia tis thampes epidermides..teleia episis!!!!

    ReplyDelete
  6. με προβληματισες Νατασσα..εχω κι εγω δοκιμασει διαφορα ντεμακιγιαζ ματιων και ολα με ετσουζαν..προσφατα ανακαλυψα το λαδακι της seventeen που ειναι για προσωπο ματια κ χειλη κ ξετρελαθηκα ομολογω... δε τσουζει καθολου μα καθολου, αφαιρει τελεια το μακιγιαζ κ ετσι θεωρησα οτι βρηκα το απολυτο ντεμακιγιαζ που δεν προκειται να ξαναλλαξω ποτε .. αλλα τωρα με αυτο σου το ποστ μπαινω στο πειρασμο για garnier...

    ReplyDelete
  7. Νατασσα με προβληματισες...εχω χρησιμοποιησει διαφορα ντεμακιγιαζ ματιων κυριως αλλα με ετσουζαν..προσφατα απεκτησα το λαδακι της seventeen για προσωπο, ματια και χειλη κ ομολογω οτι μ αφησε απολυτα ικανοποιημενη μιας κ αφαιρει τελεια χωρις να τσουζει.. και ειπα οκ απο δω κ περα μονο seventeen αλλα τωρα με αυτο που διαβασα μπηκα στον πειρασμο για το garnier..οποτε οταν μου τελειωσει αυτο που εχω με κοβω να παιρνω garnier.. απο οικονομικης αποψης παντως συμφερει το garnier γιατι εχει τα διπλασια ml σε ποσοτητα..

    ReplyDelete
  8. sinonomati.. ton afro thelo na ton dokimaso kai ego, 3ereis an kanei kai gia dermata me ligi akmi? filakia

    ReplyDelete
  9. Ψάχνοντας ένα ξεβαφτικό που να μην τρίβω πολύ τα μάτια, μου κίνησε την περιέργεια το Garnier Essentials sensitive 2in1makeup remover. Θα το αγοράσω, γιατί σε εμπιστεύομαι απόλυτα Νατάσα μου!!
    Τώρα για τον αφρό, έχω χρόνια της Vichy Purete Thermale για ευαίσθητες επιδερμίδες & δυσκολεύομαι να τον αντικαταστήσω.
    Όσο για την κρεμούλα, εκτός από την καταλληλότητα δέρματος, δεν λέει, για ποιες ηλικίες προορίζεται.
    Τώρα, ως προς τις ΒΒ κρέμες, εσύ τι προτείνεις; Να φοράμε μια κανονική κρέμα ημέρας ενυδατική, μετά την αντιηλιακή και αν χρειαστεί Make up, ή μια ΒΒ κρέμα; Ποιό από τα δύο, επιβαρύνει περισσότερο το δέρμα; Εγώ αν μείνω σπίτι,φοράω σκέτη ενυδατική, αν βγω θάλασσα, φοράω σκέτη αντηλιακή και αν βγω για βόλτα, φοράω και τα δύο συν Make up.
    Βρίσκω βολική μια ΒΒ, αλλά διστάζω να αγοράσω, ως προς την "φθορά? " που θα έχει ΑΝ έχει στην διάρκεια του χρόνου πάνω στο δέρμα!!!
    Πολλά φιλάκια και σ΄ευχαριστούμε για το post!!! :) :* <3

    ReplyDelete
  10. Ψάχνοντας ένα ξεβαφτικό που να μην τρίβω πολύ τα μάτια, μου κίνησε την περιέργεια το Garnier Essentials sensitive 2in1makeup remover. Θα το αγοράσω, γιατί σε εμπιστεύομαι απόλυτα Νατάσα μου!!
    Τώρα για τον αφρό, έχω χρόνια της Vichy Purete Thermale για ευαίσθητες επιδερμίδες & δυσκολεύομαι να τον αντικαταστήσω.
    Όσο για την κρεμούλα, εκτός από την καταλληλότητα δέρματος, δεν λέει, για ποιες ηλικίες προορίζεται.
    Τώρα, ως προς τις ΒΒ κρέμες, εσύ τι προτείνεις; Να φοράμε μια κανονική κρέμα ημέρας ενυδατική, μετά την αντιηλιακή και αν χρειαστεί Make up, ή μια ΒΒ κρέμα; Ποιό από τα δύο, επιβαρύνει περισσότερο το δέρμα; Εγώ αν μείνω σπίτι,φοράω σκέτη ενυδατική, αν βγω θάλασσα, φοράω σκέτη αντηλιακή και αν βγω για βόλτα, φοράω και τα δύο συν Make up.
    Βρίσκω βολική μια ΒΒ, αλλά διστάζω να αγοράσω, ως προς την "φθορά? " που θα έχει ΑΝ έχει στην διάρκεια του χρόνου πάνω στο δέρμα!!!
    Πολλά φιλάκια και σ΄ευχαριστούμε για το post!!! :) :* <3

    ReplyDelete
  11. θα δοκιμάσω σίγουρα το ντεμακιγιάζ της garnier! Καλώς σε βρήκα!

    ReplyDelete
  12. to difasiko garnier den to allazw me kanena !!! einai super !!

    ReplyDelete
    Replies
    1. ουτε εγω! :-D ειναι το καλυτερο απο αυτα που εχω βρει στα ευρειας. για high end ουτε λογος - δεν αξιζει να δωσεις πανω απο 5-6 ευρω για ενα προιον το οποιο χρησιμοποιεις καθημερινα και σε τετοια ποσοτητα πουθα τελειωσει αμεσως. μακαρι να ηταν διπλασιο το μπουκαλι σε μεγεθος!! <3

      Delete

Comments are held for approval before posting to avoid spam/unwanted advertizing via provided links.
Thank you.
__________

Τα σχολια εγκρινονται πριν τη δημοσιευση τους προς αποφυγη spam/ανεπιθυμητης διαφημησης μεσω συνδεσμων.
Ευχαριστω πολυ

Note: only a member of this blog may post a comment.

TRANSLATE | ΜΕΤΑΦΡΑΣΗ