4/25/2013

Review: Χειροποιητα καλλυντικα Natural Essence!


Πριν απο μερικους μηνες ελαβα καποια προιοντα απο την Ελληνικη εταιρια Natural Essence, η οποια εχει προιοντα περιποιησης προσωπου, σωματος και μαλλιων με φυσικα προιοντα χωρις προσθετα συντηρητικα.
Ενθουσιαστικα τοσο με αυτα τα προιοντα που φανταστειτε πως το ενα προιον εχει ηδη τελειωσει γαιτι το λατρεψα σε τετοιο βαθμο που το ειχα στη τσαντα μου συνεχεια -και ετσι δεν υπαρχει να σας το δειξω!
Παμε λοιπον να σας πω για το καθε προιον ξεχωριστα, και φυσικα στο τελος της αναρτησης θα σας εχω ολους τους συνδεσμους για να μπορειτε να δειτε τη πληρη γκαμα απο προιοντα της εταιριας Natural Essence.


Kρεμα σωματος Γιασεμι για λαμψη και ενυδατωση: 
Ενα εχω να σας πω, με το που ανοιγετε το υπεροχο γυαλινο βαζακι με την χειροποιητη ετικετα αυτης της κρεμας σωματος,  βγαινει το μεθυστικο αρωμα του γιασεμιου λες και βρισκεστε σε κηπο.. Ειναι απιστευτα αγνη και φυσικη η μυρωδια.
Σαν κρεμα πανω στο σωμα ειναι μη λιπαρη και η μυρωδια διαρκει ολη μερα, την εχω λατρεψει και τη βαζω στη περιοχη του ντεκολτε αντι για αρωμα μερικες φορες γιατι μου αρεσει να το μυριζω συνεχεια..
Περιεχει ελαχιστα συστατικα, ειναι πολυ αγνο σαν προιον και οπως ολα τα προιοντα της εταιριας Natural Essence δεν περιεχει formaldehyde η parabens (συνθετικα συντηριτικα,) ειναι χειροποιητο, και δεν εχει δοκιμαστει σε ζωα..πιο eco friendly δεν γινεται!



Ενυδατικη και θρεπτικη κρεμα ματιων με ελαιο νυχτολουλουδο:
Αυτη τη κρεμα ματιων την εχω λατρεψει! Τοσο που την εβαζα και στο υπολοιπο προσωπο γιατι ειχε τη τελεια συσταση για την επιδερμιδα μου.
Οταν καποιο προιον ειναι τοσο φυσικο οπως αυτο και αφου ηδη προοριζεται για μια τοσο ευαισθητη περιοχη στο προσωπο οπως τα ματια, σκεφτηκα πως δεν θα ηταν κακο να το βαλω και στο υπολοιπο προσωπο. Και αυτη τη κρεμα τη βρηκα ενυδατικη οσο χρειαζομουν χωρις να αφηνει γυαλαδα η αντιαισθητικο αποτελεσμα, και την βολευτηκα ιδιατερα σαν βαση για καποια κονσιλερ λιγο πιο μακρας διαρκειας,καλυπτικα η πιο ξηρα/συμπαγη.
Και αυτο το προιον σε γυαλινο βαζακι- κατι το οποιο εκτιμω ιδιατερα γιατι δεν ειμαι φαν των πλαστικων συσκευασιων- και με χειροποιητη ετικετα που γραφει φυσικα και την ημερομηνια ληξης.


Skin Toner με ylang ylang για ρυθμιση λιπαροτητας/μειωσης οψης πορων:
Λοιπον.. αυτο το προιον ειναι θαυματουργο ΚΑΙ πολυχρηστικο!!! Θα σας πω πως το εχω εφαρμοσει εγω προσωπικα- ασχετα απο τη προτεινoμενη χρηση του. :-)
Περαν του οτι ειναι ενα τελειο προιον για να τονωσετε την επιδερμιδα σας και μυριζει θεσπεσια, εγω το εχω και στη τσαντα μου για να δινω μια 'τονωτικη ενεση' στο προσωπο μου σαν μια φρεσκια εναλλακτικη του ροδονερου που χρησιμοποιω εδω και χρονια.
Η πιο σημαντικη του χρηση που εχω κανει/ανακαλυψει, ειναι οτι λειτουργει περιφημα και ως setting spray και για μεικαπ για ολο το προσωπο αλλα και για να βρεχετε το πινελο πριν το εφαρμοσετε σε καποια σκια! Προσφερει αποτελεσμα μακρας διαρκειας, κλειδωνοντας το μακιγιαζ στη θεση του και παραλληλα αναζωογωνει με το αρωμα του.
Δεν αντιμετωπισα θεμα ερεθισμου (το αναφερω λογο του οτι δεν ειναι η χρηση για την οποια προοριζεται και πειαραματιστηκα με δικη μου ευθυνη) και πιστευω πως δε θα το τολμουσα με αλλο αντιστοιχο προιον..και θα σας πω γιατι.
Το οτι περιεχουν τοσα λιγα συστατικα και απολυτως φυσικα, πηρα το θαρρος να δοκιμασω καποια απο αυτα τα προιοντα και για αλλες χρησεις και δεν το μετανιωσα!



Ενυδατικο στικ/lip balm πορτοκαλι και βουτυρο κακαο:
Tο οτι το lip balm με γευση κακαο δεν υπαρχει πια σαν προιον στη κατοχη μου γιατι το ελιωσα (στη κυριολεξια) απο τη χρηση, μαλλον τα λεει ολα!
Με μοναδικα συστατικα το καστορελαιο,βουτυρο κακαο,βαλσαμελαιο,καροτελαιο,κερι μελισσας και αιθερια ελαια πορτοκαλι/μανταρινι (αυτο που εχει απομεινει και συντομα θα τελειωσει!) καταλαβαινετε οτι προκειται για ενα πολυ ενυδατικο προιον, που εχει φυσικο αρωμα, τελεια γευση και μπορει ανετα ολη η οικογενεια να το χρησιμοποιει -μιας και δεν αφηνει γυαλαδα στα χειλη και ειναι τοσο αγνο, αρα και ενα παιδι θα μπορουσε να το χρησιμοποιησει αφοβα.


Αυτα απο μενα, χαρηκα παρα πολυ που ειχα την ευκαιρια να δοκιμασω τα προιοντα της Natural Essence και πιστευω πως μια επισκεψη απο το ιστολογιο της Μελινας η οποια τα παρασκευαζει.. θα σας ενθουσιασει!
Oλα τα προιοντα ειναι ανα κατηγοριες και υπαρχουν και διαφορες δελεαστικες προσφορες σε συγκεκριμενα προιοντα.
Απο μενα γεια σας, και τα λεμε στο επομενο ποστ!

Νatural Essence website: http://www.naturalessencegr.blogspot.gr/
Natural Essence Facebook: https://www.facebook.com/naturalessencegr

6 comments:

  1. Nice, I will have them in mind <3 kisses

    ReplyDelete
  2. Φαίνονται όντως εξαιρετικά!Είμαι μεγάλη φαν των φυσικών συστατικών στα προϊόντα,θα τα δοκιμάσω σίγουρα! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. ναι, και εγω παρα πολυ!! θα αναζητησω και αλλα προιοντα σιγουρα γιατι εμεινα πολυ ευχαριστημενη οπως διαβασες!! :-)

      Delete
  3. Το στικ το έχω δοκιμάσω και εγώ και είναι απλά θεϊκό! Έχω δοκιμάσει επίσης κρέμα προσώπου αλλά δεν ενθουσιάστηκα ιδιαίτερα και ένα λαδάκι το οποίο μου φάνηκε μέτριο. Πάντως το σκέφτομαι για την κρέμα σώματος, ακούγεται πολύ καλή! Την καλησπέρα μου!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Δεσποινα το λαδι ηταν για το προσωπο η το σωμα; να ποαω να το δω και στο website γιατι πολυ μου αρεσαν αυτα τα προιοντα που δοκιμασα. προσπαθω τελευταια να βαζω οσο πιο φυσικα προιοντα γινεται στην επιδερμιδα μου γιατι ειμαι επιρρεπης σε αλλεργιες/κοκκινιλες και πολυ χαιρομαι οταν βρισκω τετοια προιοντα

      Delete

Leave me a comment-I love to hear from you!

TRANSLATE | ΜΕΤΑΦΡΑΣΗ