4/24/2013

Review: Προιοντα Golden Rose Londessa- Classics



Πριν απο μερικες εβδομαδες, ελαβα καποια προιοντα απο τις εταιριες Golden Rose και Classics (τα οποια ειναι Τουρκικης προελευσης) και τα εισαγει η  Ελληνικη εταιρια Londessa .
Οπως θα δειτε και στις φωτογραφιες εχω κανει και καποιο μακιγιαζ σαν 'προταση' με τα συγκεκριμενα προιοντα, και μιας και ειναι βραδυ και δεν εχω φυσικο φως, αποφασισα να κανω κατι πιο βαρυ, το οποιο ισως ειναι πιο καταλληλο για πιο χειμερινο μακιγιαζ.
Ο σκοπος μου - για να μπορεσετε να δειτε ξεκαθαρα και την αποδοση τους, και οχι μονο σε μορφη swatch στο χερι- ηταν να βαφτω με ολα τα προιοντα που μου στειλανε και να συμπληρωσω (για καλυτερο αισθητικο αποτελεσμα) με προιοντα των ιδιων εταιριων, που εχω αγορασει με δικα μου χρηματα.
Ας ξεκινησω με τα προιοντα που μου εστειλε η εταιρια πρωτα και μετα θα σας μιλησω για αυτα που αγορασα με δικα μου χρηματα και τελος την γενικοτερη αποψη μου για τα προιοντα.




1/ Classics Loose Eyeshadow  #11: Μια υπεροχη σκια σε μοβ-λουλακι αποχρωση (η αλλιως 'periwinkle') η οποια εχει μικρο κοκκους ασημενιου shimmer.
Την εφαρμοσα χωρις καποια βαση και η αποδοση της ηταν εντυπωσιακη!
Πιστευω οτι και με βρεγμενο πινελο θα εχει ακομα περισσοτερη ενταση, και σιγουρα θα αναζητησω αλλες αποχρωσεις και για προσωπικη χρηση αλλα και για το επαγγελματικο μου βαλιτσακι- ιδιατερα για νυφικο μακιγιαζ- γιατι ειναι μακρας διαρκειας και πολυ εντυπωσιακο το αποτελεσμα.


2/ Golden Rose lipstick #58: Ενα κραγιον σε μια μεταλλικη μοβ-λιλα αποχρωση που παραπεμπει, περισσοτερο σε φθινοπωρινο-χειμωνιατικο μακιγιαζ παρα καλοκαιρινο γιατι ειναι πολυ 'επισημο' και βαρυ σαν αποχρωση.
Η αποδοση ειναι εξαιρετικη, ενυδατωνει αλλα μενει σταθερο- χωρις να ειναι ουτε ματ ουτε γυαλιστερο-κρεμωδες.
Εχω ξαναδοκιμασει κραγιον της Golden Rose- συγκεκριμενα σε φουξια αποχρωση το νουμερο # 57 το οποιο θεωρω ιδανικο για τη ταση που θελει φλουο- εντονα-φωτεινα χρωματα στα χειλη για το καλοκαιρι, και ιδιατερα στις αποχρωσεις του ροζ!


3/ Classics 'Glamour' Nail Lacquer #137: Ενα βερνικι νυχιων παλι σε αποχρωση που θεωρω πιο χειμερινη, μιας και προκειται για ενα κοκκινο εντονο με μεταλλικα στοιχεια.
Αφηνει εντονη γυαλαδα και εχει καλη διαρκεια στα νυχια.
Τα συγκεκριμενα μανο βγαινουν σε τεραστια ποικιλια αποχρωσεων, και τα εχω τιμησει ουκ ολιγες φορες! Σε επιλεγμενα καταστηματα μπορειτε να τα βρειτε μαλιστα στη τιμη του 1 ευρω (Τιταν/euro stores.)

Classics 'Glamour' Nail Lacquer #137
Τωρα θα σας πω με λιγα λογια σε ενα κειμενο τα προιοντα τα οποια αγορασα με δικα μου χρηματα και χρησιμοποιησα για να συμπληρωσω το μακιγιαζ αλλα και για να ακουσετε αποψη για αλλα προιοντα.
Απο την εταιρια Classics εχω μια πουδρα σε κομπακτ μορφη σε αποχρωση #305 οπως και ενα ρουζ/τερακοτα σε αποχρωση 'burnt pink' (ενα ροζ βαθυ, σαν ηλιοκαμμενο) το #03.
Απο την Golden Rose δυο μονες σκιες σε ματ υφη σε ροζ-μοβ αποχρωση το #16 και μια σε μαυρο ανθρακι το #13.
Τελος, ενα γκλος αχρωμο με μικροκοκκους λαμψης σε σωληναριο σε αποχρωση #1 και ενα υγρο αιλαινερ με λεπτο τριχινο πινελο για πολυ λεπτη γραμμη και εντονο μαυρο αποτελεσμα (το οποιο δε φερει καποιο νουμερο γιατι ειναι το πιο μαυρο που διαθετει η εταιρια και εχει και αλλη τιμη απο τα υπολοιπα αιλαινερ της εταιριας.



Ειμαι πολυ ευχαριστημενη απο την αποδοση και διαρκεια ολων των προιοντων που μου εστειλε και η εταιρια και που αγορασα με δικα μου χρηματα και το μονο αρνητικο που θα ελεγα οτι βρισκω, ειναι οτι δεν τα βρισκουμε πολυ ευκολα- η καθολου- σε μεγαλα καταστηματα καλλυντικων τυπου Ηondos Center.
Αυτο ειναι κριμα γιατι ειναι πολυ οικονομικα και αξιολογα προιοντα και απο τις δυο εταιριες, και εγω προσωπικα τα εχω πετυχει μονο στο Βeauty Town που ειναι ενα μικρο κατασημα καλλυντικων στο Κορυδαλλο (Αθηνας 51) και μετα μεμονομενα προιοντα (οχι ολοκληρο σταντ που να προσφερει ποικιλια) απο το Τιταν στο Αιγαλεω και αλλα μικρα καταστηματα καλλυντικων.

Αυτα απο μενα ελπιζω να σας φανηκε χρησιμη και ενημερωτικη αυτη η αναρτηση..τα λεμε στην επομενη!
 **Ευχαριστω πολυ την εταιρια Londessa Ι. Τερπουϊκίδης & Υιοί Α.Ε.Ε για τα προιοντα που μου εστειλε για δοκιμη.
Golden Rose-Londessa website: http://www.londessa.gr/pub/el/
Golden Rose Londessa Facebook:  https://www.facebook.com/goldenrosegreece?fref=ts

12 comments:

  1. Πολύ όμορφο άρθρο και φανταστικό μακιγιάζ! :)
    Απ' όσο έχω δει τα βερνίκια της σειράς Paris της GR, που κατά την άποψή μου είναι πολύ καλύτερα από πολλά ακριβότερα, υπάρχουν στα HC στο Πανεπιστήμιο στην οδό Ομήρου. Δεν έχω δει κάποια άλλα προϊόντα της GR και της Classics σε κάποιο κατάστημα καλλυντικών!
    Φιλιά!

    ReplyDelete
  2. Ωραίο ποστ! Έχω αγοράσει από πέρσι κάποια μανό και μου άρεσαν! Δυστυχώς δεν τα βρίσκεις εύκολα...

    ReplyDelete
  3. Τι τέλεια χρώματα όλα! Δεν έχω δοκιμάσει κάτι της Golden Rose αλλά φαίνονται ωραία!

    ReplyDelete
  4. Yπέροχο μακιγιάζ Νατάσα μου, είσαι μια κούκλα!
    Τα προϊόντα της golden rose μου αρέσουν πάρα πολύ!
    xx

    ReplyDelete
  5. Πολύ ωραίο μακιγιάζ, στα χρώματα που αγαπώ! Δεν έχω δοκιμάσει κάποιο προϊόν από την εταιρία γιατί δεν τα έχω δει πουθενά, αλλά θέλω πολύ μετά το post! Αυτό το Τιτάν και το Beauty Town με όλα αυτά που έχεις γράψεις ή έχεις σε βίντεο, θα πάω και θα σηκώσω ολόκληρα!!! Τα δε baolishi μου έχουν γίνει έμμονη ιδέα! χα...χα...χα...
    Φιλιά!

    ReplyDelete
  6. Μόνο εμένα δεν μου άρεσε το συγκεκριμένο μανό;; Δεν είχα καθόλου καλή διάρκεια στα νύχιο μου...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Νατασα μου και εγω ακουω τα καλυτερα πχ για essence αλλα στα δικα μου ξεφλουδιζουν στο λεπτο- τι να πω, οπως κατσει στη καθεμια!! :-/

      Delete
  7. Βρε Νατάσα τι μάτι είναι αυτό??? Είναι το μάτι ουαου που λέω και εγώ, φιλάκια.

    ReplyDelete

  8. Νατασσα, εγω παντως τα βρισκω στο Cosmo Girl στα Ταμπουρια (Πλ. Λαου) σε σταντ, οπως επισης και προιοντα essence, beauty line και lovie. Αν θες λεπτομερειες, πες μου (συγγνωμη, που γραφω σχολιο μετα απο ενα μηνα, αλλα παρακολουθω κυριως το καναλι σου).

    ReplyDelete
  9. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  10. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete

Leave me a comment-I love to hear from you!

TRANSLATE | ΜΕΤΑΦΡΑΣΗ