4/26/2013

Review: Carroten BB divine care spf25


Πριν μερικες εβδομαδες ελαβα αυτη τη BB κρεμα μαζι με αλλα αντιηλιακα προιοντα απο την Carroten.
Εκτοτε, την φοραω καθημερινα και μπορω να πω οτι ειναι ακριβως αυτο που αναζητουσα απο μια BB ειδικα για το καλοκαιρι που πλησιαζει!
Παμε να σας πω καποιες λεπτομερειες για το προιον που αναγραφονται στο επισημο site και την συσκευασια, και μετα την αποψη μου αναλυτικα.
    1/ Με δεικτη προστασιας (spf) 25
    2/ Ειδικα μελετημενο για λιγοτερο σκουροχρωμες /ανθεκτικες στον ηλιο επιδερμιδες
    3/ Αντιγηραντικη δραση χαρη στο youth complex® (κολλαγονο, ελαστινη, γλυκογονο)
    4/ Σε μια αποχρωση για μεσαιες προς ανοιχτοχρωμες επιδερμιδες (medium to light)
    5/  Χωρις parabens
    6/ Καλυψη δυσχρωμιων/ατελειων του προσωπου (**φακιδες,παναδες,σκουρες κηλιδες) με mineral pigments.
    7/ Διατηρηση των φυσικων επιπεδων υγρασιας της επιδερμιδας
    8/ Ανθεκτικη στο νερο
    9/ Ενισχυση της φυσικης λαμψης της επιδερμιδας
    10/ Τιμη: 10.50ευρω για 50ml
     **σ'αυτο το θεμα δεν μπορω να εχω ξεκαθαρη αποψη γιατι δεν εχω τετοιο θεμα στην επιδερμιδα μου.

    το προιον πριν απλωθει και μετα.

    Για την αποχρωση/καλυψη:
    Για οσες εχουν μεσαια αποχρωση επιδερμιδας και επιδιωκουν να μαυρισουν φετος το καλοκαιρι, θεωρω πως πολυ γρηγορα δεν θα τους ταιριαζει η αποχρωση που διαθετει το προιον, γιατι ειναι πολυ ανοιχτοχρωμη. Οποτε πιθανον αυτο να μπορουσε να θεωρηθει ως κατι αρνητικο για εκεινες.
    Εγω ομως που δεν κανω ΠΟΤΕ ηλιοθεραπεια γιατι εχω δυσανεξια στη ζεστη και υπερ-ευαισθητη επιδερμιδα/ελιες, ειμαι πολυ ευτυχισμενη, γιατι δινει μια ιδεα χρωματος παραπανω απο το φυσικο μου (μιλαμε για μισο τονο το πολυ) το οποιο μπορω να αυξησω αν επιθυμω, με καποιο ξεχωριστο προιον (τυπου μπρονζερ/τερακοτα) αν νιωσω οτι θελω πιο εντονο χρωμα κατα τη διαρκεια του καλοκαιριου.
    Ειναι ελαφρια προς μετρια η καλυψη του και οτι πρεπει για πρωινη εμφανιση/φυσικο αποτελεσμα.
    με αντλια για πιο πρακτικη εφαρμογη

    Για το δεικτη προστασιας και ενυδατωση/περιποιηση:
    Ο δεικτης προστασιας για χρηση στη πολη ειναι πολυ καλος αλλα προσωπικα στην παραλια θα επιλεξω δεικτη 50+ ακομα και για μια απλη βουτια, (οπου δε θα ειμαι και τοση ωρα στον ηλιο οπως πχ αν εκανα ηλιοθεραπεια) γιατι ειναι πολυ ευαισθητη η επιδερμιδα μου και ειμαι επιρρεπης σε εγκαυματα/κοκκινιλες απο τον ηλιο.
    Aπο πλευρας ενυδατωσης, ειναι ακριβως αυτο που χρειαζομαι για τη κανονικη προς μικτη επιδερμιδα μου, και απορροφαται αμεσα. Δεν αφηνει ματ εφε, αλλα ουτε γυαλιζει αντιαισθητικα η δειχνει λιπαρο. Εχει την τελεια συσταση για το δικο μου δερμα αυτη την εποχη.
    Εχει ακρως καλοκαιρινη μυρωδια και παρ'ολο που ειναι εντονη και διαρκει ακομα και μετα απο ωρες εφαρμογης, την βρισκω απολυτως ανεκτη. Σιγουρα θα μου αρεσε καλυτερα αν ηταν αοσμη η με πιο ηπιο αρωμα, γιατι πιστευω πως ενα προιον που βαζουμε στο προσωπο μας και το μυριζουμε απευθειας και συνεχομενα, μπορει σαν χαρακτηριστικο να ενοχλησει καποια στιγμη.

    ολα τα προιοντα που μου εστειλε ευγενικα η Carroten για review.

    Για το θεμα της ανθεκτικοτητας στο νερο φυσικα ειναι πολυ νωρις για να σας πω κατι γιατι δεν εχω παει για μπανιο ακομη! Σαν διαρκεια ως μια BB για καθημερινη χρηση στη πολη βρισκω οτι ειναι παρα πολυ καλη.
    Οπωσδηποτε θεωρω οτι μια διαφανη πουδρα (translucent) που να συνδυαζει και καποιο δεικτη προστασιας για να την σεταρετε, θα ηταν το ιδανικοτερο ολων. Αυτο πιο πολυ αν εχετε μικτη-λιπαρη επιδερμιδα η αν σκοπευετε να αντικαταστησετε πχ: το φον ντε τεν/μεικαπ σας με BB για το καλοκαιρι, για πιο ελαφρυ αποτελεσμα αλλα επιθυμειτε πιο ματ εφε στην επιδερμιδα.

    Αυτα απο μενα ελπιζω να σας φανηκαν χρησιμα ολα οσα σας ειπα, τα λεμε στο επομενο ποστ!

    Carroten Facebook
    Carroten website

    12 comments:

    1. Φαίνεται εξαιρετική!Έχω ένα δειγματάκι,θα τη δοκιμάσω..πολύ ωραίο review! :D

      ReplyDelete
      Replies
      1. ευχομαι να τη βολευτεις οσο εγω- εχει τη τελεια αποχρωση για μενα ειμαι πολυ ικανοποιημενη!! :-)

        Delete
    2. Πολύ ενδιαφέρουσα φαίνεται! Η κάλυψή της πώς είναι;

      dreamofbeauty22.blogspot.com

      ReplyDelete
      Replies
      1. Ειρηνη μου εχει ελαφρια καλυψη.
        YΓ:Χωρις παρεξηγηση, μην αφηνεις συνδεσμο για το blog σου σε επομενα σχολια, γιατι εχω γραψει ολοκληρο κειμενο πανω απο το κουτι σχολιων, οπου εξηγω πως δεν δημοσιευω κανενα αν περιεχουν Link και εξηγω και το γιατι.
        σ'ευχαριστω πολυ. xx

        Delete
    3. Θα την δοκιμάσω γιατί από την περιγραφή φαίνεται ότι πρέπει για το καλοκαίρι, τουλάχιστον την αρχή του καλοκαιριού (που δεν έχω μαυρίσει πολύ ακόμα). Πάντως θα έπρεπε να κάνουν και μια πιο σκούρα απόχρωση...
      Ευχαριστούμε πολύ για την ενημέρωση!!! Φιλάκια πολλά Νατάσα μου!!!

      ReplyDelete
      Replies
      1. Βασω μου, πραγματικα ειναι πολυ καλη- οτι πρεπει για καλοκαιρι και τη παραλια για μια νορμαλ γυναικα- γιατι εγω βαζω 50+ στη πλαζ και μπουρκα- αλλα η μπουρκα ειναι για να κρυβω τα παχη μου οχι για τον ηλιο...you get the point though!!
        για μετρια προστασια και σχετικη ελαφρια καλυψη ειναι τελεια.
        xxx

        Delete
    4. πολυ ωραιο ποστ! πολυ αναλυτικο! ευχαριστούμε πολυ πολυ!

      ReplyDelete
      Replies
      1. εγω ευχαριστω που το διαβασες-ηταν μεγαλουτσικο το ποστ αλλα ηθελα να σας καλυψω απο ολες τις αποψεις!!

        Delete
    5. νατασα μου να σε ρωτησω, επειδη ειμαι κι εγω ασπρουλα σαν κ σενα, θα μου ταιριαζει η συγκεκριμενη αποχρωση η θα ειμαι λιγο καρναβαλος??συνηθως παιρνω την πιο ανοιχτοχρωμη αποχρωση σε μεικ απ..

      ReplyDelete
    6. νατασα μου επειδη ειμαι κ εγω ανοιχτοχρωμη σαν κ εσενα λες να μου πηγαινει το χρωμα η θα ειμαι λιγο σαν καρναβαλος??συνηθως παιρνω την πιο ανοιχτοχρωμη αποχρωση στα μεικ απ..

      ReplyDelete
      Replies
      1. δε μπορω να εγγυηθω τιποτα γιατι δε σε εχω δει αλλα σε μενα ειναι απολυτως φυσικο το χρωμα και επισης διαλεγω την πιο ανοιχτη αποχρωση σε μεικαπ. ευχομαι να σε βολεψει αν την επιλεξεις!~

        Delete
      2. σε ευχαριστω πολυ!αυριο θα παω μαλλον να την παρω :)

        Delete


    TRANSLATE | ΜΕΤΑΦΡΑΣΗ