4/10/2013

Maybelline Feather Look Mascara review


Ειχα καιρο να κανω review για καποια μασκαρα αλλα η αληθεια ειναι πως ειναι ενα προιον το οποιο αν το βολευτω απο συγκεκριμενη μαρκα, δυσκολα το αλλαζω.
Περιμενα πως και πως να δοκιμασω τη νεα μασκαρα Feather Look της Maybelline γιατι ειχα ακουσει απο ξενες blogger αμφιλεγομενες αποψεις και κριτικες.
Οποτε σκεφτηκα πως πρεπει οπωσδηποτε να σχηματισω δικη μου αποψη και να τη μοιραστω μαζι σας λεπτομερως! Επωφεληθηκα λοιπον πριν αρκετες εβδομαδες την -5ευρω εκπτωση που ειχε σαν προιον και εκτοτε.. δεν μπορω να την αποχωριστω!
Την αγορασα δηλαδη 9.99ευρω στο Hondos Center του Πειραια.

αριστερα: με την Feather lash της Maybelline, και δεξια οι φυσικες μου βλεφαριδες αβαφες.


Πρωτα λιγα λογια για το προιον, τι ισχυριζεται η εταιρια γι'αυτο και μετα η προσωπικη μου αποψη, εμπειρια και φωτο!
1/ Εχει συνθεση gel-mousse για πιο αναλαφρη αισθηση στις βλεφαριδες.

2/ Δεν τις 'κοκκαλωνει' και συνεχιζουν να ειναι ευλιγιστες μετα την εφαρμογη.

3/ Εχει σπαστο βουρτσακι το οποιο βοηθαει για την πλεον τελεια εφαρμογη (μιας και παιρνει τη κλιση του ματιου.)

4/ Στην Αμερικη εχει την ονομασια 'Mega Plush'

γυρισμα με ψαλιδακι και τρεις στρωσεις- και γεμισα τα φρυδια μου ;-)

Προσωπικα, βρισκω οτι για το πλεον εντυπωσιακο αποτελεσμα και τη μεγιστη εκμεταλλευση αυτης της μασκαρας πρεπει:

1/ Να γυρνατε τις βλεφαριδες με ενα ψαλιδακι (αν και αυτο ισχυει για ολες, το λεω σαν tip.)

2/ Nα κανετε πρωτα οριζοντια εφαρμογη (κοντα στις ριζες των βλεφαριδων για ογκο και να γεμισει τα οποια κενα.)

3/ Να το αφηνετε να στεγνωνει καλα πριν πατε στην επομενη στρωση.

4/ Μετα, με την ακρη απο το βουρτσακι καντε καθετη εφαρμογη (για μηκος και 'spiky lash' εφε!)
Η ουσια ειναι να αφηνετε να στεγνωνει καλα πριν πατε στην επομενη στρωση γιατι αλλιως απλα βαραινετε τις ριζες και το προιον γλυστρα προς τα κατω αφηνοντας τις ακρες των βλεφαρδιων κενες. Αυτο ισχυει για τις περισσοτρες μασκαρες, αλλα ιδιατερα με αυτην γιατι θα ελεγα οτι δε στεγνωνει ιδιατερα γρηγορα. Το αποτελεσμα ομως σε αποζημιωνει!

Λογο του οτι ειναι πλαστικο το βουρτσακι μπορειτε να εχετε και τελειο διαχωρισμο (αυτο ειναι το μεγαλυτερο ατου σε σχεση με ενα τριχινο) και συμφωνω οτι αφηνει πολυ ευλιγιστες τις βλεφαριδες.
Δεν μαδαει- τουλαχιστον οχι στις δικες μου βλεφαριδες και σε χρηση απο το πρωι 11μμ μεχρι 10-11πμ που αφαιρεσα ολο το μακιγιαζ της ημερας, και σιγουρα θα αγορασω ενα και για το επαγγελματικο μου βαλιτσακι γιατι εχω την αισθηση οτι ειναι καταλληλο και θα χαριζει το ιδιο εντυπωσιακο αποτελεσμα στους περισσοτερους τυπους βλεφαριδας.

Αυτα απο μενα οτι ερωτησεις εχετε θα χαρω να σας απαντησω, τα λεμε στο επομενο ποστ!

THUMBS UP απο μενα!


7 comments:

  1. Αυτή η μάσκαρα μου άρεσε πάρα πολύ, αλλά εκείνο που μου αρέσει περισσότερο είναι ότι κάνει δύσκολα κόμπους!

    ReplyDelete
  2. Maybelline also know a lot about exquisite mascaras!
    I will have to try this on too.

    ReplyDelete
  3. Την έχω κι εγώ Νατασάκι μου και είναι όπως τα λες!! Την είχα πάρει και με την έκπτωση και είναι θεαματική! Πολύ χρήσιμες οι συμβουλές σου!!! Σ΄ευχαριστούμε πάρα πολύ!! :) Πολλά φιλάκια!! :* :*

    ReplyDelete
  4. την εχω κι εγω κι εκανα και review προσφατα!συμφωνω με οσα λες ειναι πραγματικα πολυ καλη οπως και οι αλλες falsies!

    ReplyDelete
  5. Ωχ ετοιμαζόμουν να κάνω και εγώ review και με πρόλαβες χΔ Έχει γίνει η αγαπημένη μου γιατί κάνει τέλειο διαχωρισμό! Φιλάκια πολλά :)

    ReplyDelete
  6. Μου φαίνεται θα πάω σύντομα να την αγοράσω :)) Με πείσατε!! :)

    ReplyDelete
  7. Με κάποιες μάσκαρα της Madeleine που έχω δοκιμάσει δεν ήμουν ευχαριστημένη έχω να πω!!!!! Θα τη χρησιμοποιήσω και ελπίζω να αλλάξω γνώμη!!!!! Πολύ ωραίο review!! :)

    ReplyDelete

Comments are held for approval before posting to avoid spam/unwanted advertizing via provided links.
Thank you.
__________

Τα σχολια εγκρινονται πριν τη δημοσιευση τους προς αποφυγη spam/ανεπιθυμητης διαφημησης μεσω συνδεσμων.
Ευχαριστω πολυ

Note: only a member of this blog may post a comment.

TRANSLATE | ΜΕΤΑΦΡΑΣΗ