4/08/2013

Garnier Miraculous Oil Review και Giveaway!!



Πριν απο μερικους μηνες, ειχα τη τυχη και τη τιμη να με καλεσουν στην επισημη παρουσιαση ολων των καινουργιων προιοντων που θα κυκλοφορησουν για την περιοδο ανοιξη-καλοκαιρι 2013.
Ενα απο τα προιοντα το οποιο μου εκανε αμεσως εντυπωση ηταν το Miraculous Oil.
 Περιμενα πολυ καιρο να σας γραψω για το Miraculous Oil της Garnier και εκει που ημουν ετοιμη να γραψω το review, τσουπ- μου ηρθε προταση απο την Garnier να κληρωσουμε ενα τεμαχιο για τρεις τυχερες αναγνωστριες του blog μου!
Πρωτα θα σας πω τις εντυπωσεις μου και λιγα λογια για το προιον για οσες δε το γνωριζετε ηδη και κατοπιν μπορειτε να συμμετεχετε αμεσα στον διαγωνισμο στη παρακατω φορμα.

βλεπετε στα εικονιδια και τους προτεινομενους τροπους εφαρμογης
 Πως μπορειτε να το εφαρμοσετε:

1/ Σε στεγνα μαλλια πριν το λουσιμο (σαν θεραπεια.)
2/ Σε νωπα μαλλια μετα το μπανιο για περιποιηση και προστασια απο το σεσουαρ (και παραλληλα για λειανση της τριχας.)
3/ Εφαρμογη σε καθαρα μαλλια εαν νιωθετε πως θελετε να χαρισετε επιπλεον λαμψη -και ΥΠΕΡΟΧΟ αρωμα- στα μαλλια σας!
4/Βασικο συστατικο του το περιφημο λαδι Argan, γνωστο για τις πολλαπλες καλλυντικες του ιδιοτητες για *μαλλια και επιδερμιδα.
5/ Καταλληλο για ολους τους τυπους μαλλιων.

* Το συγκεκριμενο προιον ειναι μονο για χρηση στα μαλλια.

αναγραφεται και στο μπουκαλι πως ειναι για ολους τους τυπους μαλλιων

 Ειμαι λοιπον πολυ ικανοποιημενη και απο την αποδοση του αλλα και τη πρακτικοτητα που προσφερει η 3 σε 1 χρηστικοτητα του, γιατι με ενα απλο μπουκαλι ξερω οτι μπορω να στραφω σ'αυτο για τρεις διαφορετικες χρησεις.
 Συνηθως δεν το εφαρμοζω πριν το λουσιμο αλλα σε νωπα μαλλια πριν το πιστολακι για περιποιηση και κατοπιν οποτε θελω να χαρισω επιπλεον λαμψη στα μαλλια και αυτο το αρωμα...!
Ειναι οικονομικο στα 8.90ευρω και ειναι 150ml - μια ποσοτητα που θεωρω θα σας κρατησει παρα πολυ καιρο ιδιατερα αν εχετε κοντα η ημικμακρα μαλλια.
Βρισκω οτι χρειαζομαι ελαχιστη ποσοτητα για μια εφαρμογη και δεν βαραινει τα μαλλια.
Το μαλλι μου κυριολεκτικα το 'ρουφαει.'

βλεπετε εδω τη ρευστη υφη του που βοηθαει πολυ στην ομοιομορφη εφαρμογη στα μαλλια


Αυτες ειναι οι εντυπωσεις μου για το Miraculous Oil της Garnier -ηδη το εχω αγορασει με δικα μου χρηματα και το εχω χαρισει στη πεθερα μου, και σιγουρα ειναι ενα προιον το οποιο θα αγορασω για τον εαυτο μου ξανα, γιατι απο την παλιοτερη σειρα της Garnier Fructis (που ειχαν κατι στρογγυλα πρασινα μπουκαλακια,) το λαδι για λειανση ηταν all time favourite προιονα και ειχα στεναχωρηθει πολυ οταν ειχε καταργηθει γιατι ηταν και οικονομικο και μυριζε υπεροχα-ηταν ομως λιγο πιο παχυρευστο και νομιζω οτι το Miraculous Oil ειναι μακραν καλυτερο σαν συνθεση. :-)

Αυτα απο μενα, τα λεμε στο επομενο ποστ- μη ξεχασετε να λαβετε μερος στο διαγωνισμο!!

**Ευχαριστω πολυ την Garnier για την ευγενικη χορηγια του διαγωνισμου.
Το επισημο Ελληνικο website: http://www.garnier.gr/_el/_gr/home.aspx
H επισημη Ελληνικη σελιδα στο Facebook: https://www.facebook.com/Garnier.Greece


a Rafflecopter giveaway

32 comments:

  1. ΤΈΛΕΙΟ ΔΩΡΟ...ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ ΠΟΛΥ...!!!

    ReplyDelete
  2. Ευχαριστούμε!!! Καλή επιτυχία σε όλους!!!

    ReplyDelete
  3. einai teleio dwro kai den to exw dokimasei ante kali mas tyxi kai se eyxaristoymee natassa

    ReplyDelete
  4. teleiooo dwro!!!ekana ola ta vimata! ;)

    ReplyDelete
  5. eyxaristoumeee!!! polu wraio!! :)

    ReplyDelete
  6. μακαρι να ειμαι τυχερη! ευχαριστουμε!!!!

    ReplyDelete
  7. Πραγματικά ήμουν σε δίλημμα να πάρω αυτό ή της Elvive. Μετά το review σου είπα να πάρω αυτό. Θεϊκό!!!!! Όποια το κερδίσει θα το λατρέψει!!

    ReplyDelete
  8. Πραγματικά ήμουν σε δίλημμα να πάρω αυτό ή της Elvive. Μετά το review σου είπα να πάρω αυτό. Θεϊκό!!!!! Όποια το κερδίσει θα το λατρέψει!!

    ReplyDelete
  9. ΝΑΤΑΣΑ ΕΙΣΑΙ ΤΕΛΕΙΑ!!!ΕΧΩ ΔΕΙ ΟΛΑ ΤΑ ΒΙΝΤΕΑΚΙΑ ΣΟΥ ΣΤΟ YOUTUBE ΚΑΙ ΤΟ ΠΟΣΟ ΓΕΛΑΣΑ ΣΕ ΕΚΕΙΝΟ ΠΟΥ ΕΛΕΓΕΣ ΓΙΑ ΤΗ ΜΥΡΩΔΙΑ ΜΕ ΤΑ ΜΠΑΡΜΠΟΥΝΙΑ ΔΕΝ ΥΠΗΡΧΕ!!!!!!ΚΑΛΗ ΕΠΙΤΥΧΙΑ ΣΕ ΟΛΕΣ!!!
    email:irene.alex@hotmail.com
    fb:Eirini Alexopoulou
    gfc:irene alex

    ReplyDelete
  10. Ευχαριστούμε για την ευκαιρία συμμετοχής!!!

    ReplyDelete
  11. Ευχαριστούμε!
    Θέλω πολύ να το δοκιμάσω, κυρίως γιατί είναι ελαφρύ!

    ReplyDelete
  12. Πάνω στην ώρα που ετοιμαζόμουν να επιλέξω λαδάκι για τα μαλλιά (πέρα από το syoss που είχα δοκιμάσει!)Θα εμπιστευτώ τη γνώμη σου.

    ReplyDelete
  13. πολυ ωραιο το δωρο, αλλα ας με διαφωτισει καποια κοπελα τι ακριβως πρεπει να κανω για να λαβω μερος, γιατι οτι κ αν παταω στο κουτακι απο πανω το pc μου αρνειται να ανταποκριθει..

    ReplyDelete
  14. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  15. πολυ ωραιο το δωρο,αλλα ας με διαφωτισει καποια κοπελα..τι πρεπει να κανω για να λαβω μερος?? η εγω ειμαι πολυ ασχετη ή ο υπολογιστης μου αρνειται να συνεργαστει...

    ReplyDelete
    Replies
    1. πρεπει να περιμενεις να φορτωσει πληρως η σελιδα γιατι υπαρχει μια φορμα συμμετοχης την οποια πρεπι να συμπληρωσεις. Αν δεν σου εμφανιζεται σημαινει οτι ακομα φορτωνει η σελιδα η ειναι αργη η συνδεση σου οποτε ξαναπροσπαθησε μετα απο λιγο! :-)

      Delete
    2. This comment has been removed by the author.

      Delete
  16. Φαίνεται υπέροχο! Ευχαριστούμε!

    ReplyDelete
  17. Φαίνεται υπέροχο! Ευχαριστούμε!

    ReplyDelete
  18. Ευχαριστούμε πολύ!! :D Έστρωσε xD

    ReplyDelete
  19. Για να δουμε!Θα φανουμε τυχερες?Πρέπει ειναι πολύ ωραίο σύμφωνα πάντα με την περιγραφή σου!!!!

    ReplyDelete
  20. Έκανα όλα τα βήματα :) Καλή επιτυχία σε όλες . :-)

    ReplyDelete
  21. Ευχαριστούμε πολύ Νατάσα για τα υπέροχα βιντεάκια σου, τις αξιολογήσεις σου και για κάθε αναλυτική ενημέρωση που μας προσφέρεις!!!
    Καλή επιτυχία σε όλες!!!!
    φιλιά πολλά

    ReplyDelete
  22. Πολύ ωραίο δωράκι σ'ευχαριστούμε πολύ! :)

    ReplyDelete
  23. Ευχαριστούμε Νατασάκι μου! Πολύ ωραίο δωράκι!! Σε στεγνά μαλλιά, κάνει εκτός από λάμψη και ενυδάτωση,ή την κάνει όταν είναι νωπά;Γιατί εγώ δεν χρησιμοποιώ πιστολάκι και θέλω ενυδάτωση!! Και αν την συγκρίνεις με της L'Oreal Extraordinary Oil ποιες οι διαφορές;

    Καλή επιτυχία σε όλες!!

    ReplyDelete
  24. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete

Leave me a comment-I love to hear from you!

TRANSLATE | ΜΕΤΑΦΡΑΣΗ