3/19/2013

Nivea BB Cream 5 σε 1 review



Πριν μερικους μηνες οταν πρωτοκυκλοφορησε η νεα BB κρεμα της Nivea ειχα δοκιμασει στο χερι τη πιο ανοιχτη εκ των δυο αποχρωσεων που διαθετει η σειρα, αλλα μου ειχε φανει σκουρα και μαλλον πιο ενυδατικη απ'οτι θα ηθελα, και ετσι, αποφασισα να μην επενδυσω τα χρηματα μου σ'αυτην.
Προσφατα σαν εκπληξη μου την αγορασε ο συζυγος μου και ετσι ειχα την ευκαιρια να τη δοκιμασω κανονικα στο προσωπο και οχι στο χερι, για να διαπιστωσω αν οι υποψιες μου περι ενυδατωσης/αποχρωσης ηταν σωστες.
Καταρχην να σας πω οτι το δερμα μου ειναι κανονικο αλλα παρουσιαζει ευαισθησια σε προιοντα με αρωμα οποτε θα ελεγα ειναι κανονικο-ευαισθητο.
 Πριν σας πω ομως την αποψη μου απλα λιγα λογια για το προιον απο τις πληροφοριες που γραφει η συσκευασια.

Το προιον στο χερι για μια ξεκαθαρη αποψη αποχρωσης, και στη τελευταια φωτο φρεσκοαπλωμενο -απο τη δεξια μερια μονο- πριν παρει τη τελικη του χροια που θα δειτε παρακατω.

1/ 5σε1 Ενυδατικη Κρεμα Ομορφιας (τονιζει η συγκεκριμενη οτι ειναι blemish balm.

2/ Χαριζει ομοιομορφη οψη και μειωνει την εμφανιηση των πορων, καλυπτει ατελειες, κηλιδες, παναδες, κοκκινιλες, μαυρους κυκλους, λεπτες γραμμες.

3/Φωτιζει την επιδερμιδα αναδεικνυοντας το φυσικο της τονο 

4/Απορροφαται γρηγορα χαριζοντας ελαφρια ενυδατωση 

5/Εχει spf (δεικτη προστασιας 10) αρα  βοηθα στην προστασια της επιδερμιδας απο την ηλικακη ακτινοβολια κλπ.

6/Διατιθεται σε δυο αποχρωσεις- light η medium

7/Ειναι 7.50ευρω στα 50ml 


Υπερ: 
Σα μυρωδια ειναι πολυ ευχαριστη, ισως η πρωτη ευχαριστη μυρωδια απο ολες bb κρεμες εχω δοκιμασει, και σιγουρα εχει την χαρακτηριστικη Nivea μυρωδια-αλλα σε πιο ηπιο βαθμο. 
Οντως ειδα διαφορα στην εμφανιση των πορων και ηταν αρκετα καλυπτικη-σχεδον σαν ενα ενυδατικο μεικαπ.
Η συσκευασια ειαι λιτη και απεριτη, και πιο κοντη και φαρδια παρα ψηλη και λεπτη. Αυτο δεν ειναι θετικο η αρνητικο-απλα ενα στοιχειο που θελησα να αναφερω.
Η τιμη ειναι σιγουρα ατου μιας και ειναι η πιο φθηνη (προς το παρον) της αγορας και ειναι στα 7.50ευρω. 
Τη βρισκετε σε καταστηματα καλλυντικων και σε σουπερμαρκετ οποτε ειναι ευρεως διαθεσιμη.
Εχει spf (δεικτη προστασιας) 10, καλυτερο απο το τιποτα αλλα θεωρω οτι παραειναι χαμηλος δεικτης ειδικα για μια χωρα σαν την Ελλαδα οπου εχουμε ηλιοφανεια 99% του χρονου και σιγουρα χρειαζομαστε κατι της κλασης 20+.
Δεν αφηνει ματ εφε αλλα ουτε λιπαρο ομως το αρνητικο της θα το αναφερω λιγο πιο κατω οσον αφορα το θεμα υφης.. 

Κατα:
Καταρχην να πω πως ηθελα πολυ να τη δοκιμασω γιατι ειχα ακουσει θετικα σχολια απο αρκετες κοπελες που υποστηριζουν πως εχουν ανοιχτοχρωμη επιδερμιδα-ετσι υπεθεσα οτι ισως δεν την εκρινα σωστα στη πρωτη μας 'επαφη.'
Τελικα το ποσο ανοιχτοχρωμη ειναι η επιδερμιδα μας ειναι πολυ σχετικο γιατι προσωπικα η πιο ανοιχτη αποχρωση ειναι τουλαχιστον 3 τονους πιο σκουροχρωμη απο τη δικη μου, με αποτελεσμα να μη μπορεσω να τη βολευτω με τιποτα.
Εχω τραβηξει ενδεικτικη φωτο με διαφορα προσωπου-λαιμου σε φυσικο φως για να δειτε τι εννοω.

η τελικη χροια ροζιζει οπως βλεπετε και φαινεται ξεκαθαρη διαφορα με το λαιμο

Καθως μενει στο προσωπο δειχνει να σκουραινει ακομα περισσοτερο και δυστυχως, ενω εχει πολυ ευχαριστη αισθηση αρχικα, και νιωθεις το δερμα αφρατο και ενυδατωμενο.. δε λεει να στεγνωσει με τιποτα!
Χωρις να τη σεταρω με μια πουδρα λερωσα μια μπλουζα γιατι ουσιαστικα ηταν σαν να καθοταν 'πανω' στην επιδερμιδα παρα να απορροφαται απο αυτην. 

Τελος, λογο του οτι ειναι τοσο σκουροχρωμη, στα οποια σημεια δεν ειχαν καλυφθει πληρως ειχα εφε κηλιδων απο το φυσικο μου χρωμα το οποιο ξεπροβαλλε απο μεσα-δηλαδη φαινοταν σαν να ειχα πασαλειφτει ουσιαστικα.


η διαφορα αποχρωσης προσωπου-λαιμου φαινεται ξεκαθαρα. εδω εχει σεταριστει με πουδρα διαφανη για το καλυτερο δυνατοιν αποτελεσμα.

Εν ολιγοις:
Θεωρω οτι ειναι καταλληλο για κανονικες προς ξηρες επιδερμιδες και σιγουρα θα χρειαστει να την σεταρουν με καποια πουδρα οσες εχουν μικτη-λιπαρη επιδερμιδα και την τιμησουν για να μη λερωσουν τα ρουχα τους και να εχουν ομορφο αισθητικο αποτελεσμα. 
Οσον αφορα την αποχρωση, εγω πιο πολυ για medium την βρηκα παρα για light, οποτε πιο μελαχρινες κοπελες ισως τη βολευτουν καλυτερα απο μενα.
Το καλοκαιρι αν παρω λιγο χρωμα ισως να μπορεσω να την αξιοποιησω- αν και παλι θα πρεπει να προσθεσω επιπλεον spf για να νιωσω προστατευμενη απο τον ηλιο οποτε δε ξερω κατα ποσο ειναι πρακτικο κατι τετοιο και αν αξιζει καν να το δοκιμασω.
Για να μη ληξει/χαλασει, το πιο πιθανο ειναι να τη χαρισω σε καποια πιο σκουροχρωμη φιλη μου, γιατι δυστυχως μαλλον δεν απευθυνεται ουτε στο δικο μου τυπου δερματος αλλα ουτε στα χρωματα μου αυτη η BΒ κρεμα . 

Αυτα απο μενα τα λεμε στο επομενο ποστ! 




     

20 comments:

  1. polu katatopistiko post! k ego otan th dokimasa sto xeri m to idio sumperasma eugala oti einai polu skoura gia mena k polu enudatikh k gi'auto mexri k shmera den thn exo parei an k mphka polles fores sto peirasmo! tora meta apo auto to post den m kanei sigoura epibebaiothika!

    ReplyDelete
    Replies
    1. και ειναι τοσο κριμα γιατι εχει τοσο καλη τιμη και γενικα η Nivea ειναι μια πολυ καλη εταιρια της οποιας τα προιοντα γενικοτερα τα εχω τιμησει δεοντος ανα τα χρονια!

      Delete
  2. ήθελα και εγω να την δοκιμάσω γιατί με προσέλκυσε η τιμή της βασικά...!!!
    τωρα θα το ξανα σκεφτώ γιατι και εγω δεν ειμαι πολύ σκούρι και με "φόβισε" αυτο που λες πως δεν στεγνώνει με τίποτα!!!Eυχαριστούμε για το χρήσιμο post!!!

    ReplyDelete
  3. Την είδα σήμερα στα Hondos Center. Είμαι και εγώ ανοιχτόχρωμη και ήταν πάρα πολύ σκούρα στο χέρι μου! Νομίζω ότι είναι πιο σκούρα και από το medium άλλων εταιρειών...

    ReplyDelete
    Replies
    1. θα συμφωνησω! ειναι πολυ σκουροχρωμη ακομα και για medium

      Delete
  4. Επιτελους ενα review στο οποιο να συμφωνω! :p Την ειχα δοκιμασει κ εγω στο χερι μου στα Hondo's και ειλικρινα τρομαξα. Παρα πολυ σκουρα αποχρωση και υπερενυδατικη σε φαση που δεν απορροφηθηκε σχεδον καθολου απο το χερι μου.
    Καλη τιμη γιατι κατ'αλλα απογοητευση θα ελεγα.
    Πολυ ωραια δουλεια!
    xxx

    ReplyDelete
    Replies
    1. αχ,οπως τα λες- απογοητευση! σ'ευχαριστω παρα πολυ Αρτεμη μου για το υπεροχο σχολιο <3

      Delete
  5. Έχω δοκιμάσει ήδη πέντε BB creams, η μόνη που μ' αρέσει είναι της L'oréal αλλά και αυτή βγαίνει λίγο σκούρα (όχι ευτυχώς τόσο όσο της Nivea). Σε όλες όμως χρειάζεται πούδρα για σετάρισμα; Διότι την πήρα με την προϋπόθεση ότι δε θα χρειάζεται να κάνω όλη αυτή τη διαδικασία κάθε πρωί και τελικά πάλι τα ίδια!

    Για κορεάτικη με βλέπω να καταλήγω! Σνιφ!

    ReplyDelete
    Replies
    1. η μονη που δε χρειαζομαι εγω προσωπικα πουδρα και ειναι στην καταλληλη αποχρωση για μενα ειναι της Garnier για μικτες-λιπαρες επιδερμιδες. το μονο μειον της για εμενα προσωπικα ειναι η μυρωδια οινοπνευματος η οποια ομως φευγει με το που απορροφηθει η Bb (που γινετια σχεδον αμεσα)

      Delete
    2. η Garnier είναι μια από αυτές που δοκίμασα για λιπαρές επιδερμίδες όπως λες αλλά σε εμένα αντί για ματ εφέ γυάλιζε! Τι να πω... όρεξη να έχουμε να δοκιμάζουμε!

      Delete
  6. Δε μπορω να καταλαβω γιατι να εχει μονο τοσο σκουροχρωμες αποχρωσεις...οκ δεν ειμαστε και Αγγλια αλλα ουτε και Σαουδικη Αραβια χιχι!Μαλλον θεωρουν οτι στην Ελλαδα ειμαστε πιο μελαχρινες τι να πω...

    ReplyDelete
  7. πολυ ωραίο post , εγω είμαι πολυ ευχαριστημένη με την garnier.

    ReplyDelete
  8. krima kai en8ousiastika tan eida thn timh kai thn etairia oti einai nivea :/

    ReplyDelete
  9. μ' αρέσουν πολύ οι bb cream, έχω δοκιμάσει σχεδόν όλες όσες κυκλοφορούν στην Ελληνική αγορά, από ευρείας κατανάλωσης (L'oreal, Garnier, TBS), δοκίμασα και τη Nivea, η απόχρωση μου έκατσε μάλλον καλά γιατί είμαι σταράτη. Σ' εμένα έκατσε μάλλον καλά, ίσως γιατί η κανονική-ξηρή επιδερμίδα μου είχε ανάγκη έξτρα ενυδάτωση. Δε διαπίστωσα να γυαλίζω αλλά γενικότερα πάντα σετάρω το μεικ απ μου με πούδρα, οπότε...Αυτή που μου άρεσε πολύ σαν tester είναι μια πιο ακριβή, η Nude BB cream του Dior (είναι στη σειρά Nude, που έχει και μεικ απ, πούδρες κλπ.), καταπληκτική απόχρωση για ανοιχτόχρωμες και μ' εντυπωσίασε πως "έδενε" με το δέρμα. Θα μου πεις θα είναι πανάκριβη γιατί είναι επώνυμη...Απλά το αναφέρω γιατί μου άρεσε πολύ

    ReplyDelete
  10. Κρίμα, ήμουν έτοιμη να την αγοράσω. Ευτυχώς είδα το post. Ευχαριστούμε!

    ReplyDelete
  11. Na fandastw dilandn an parw tin pio skouri emena tha mou kanei?
    Tha paw na dokimasw alla einai krima afou sou arese toso polu den tha mporouses na tn foras kanontas dilute me kapoia moisturiser sou gia na anoixi ligo i vlakeia lew?

    ReplyDelete
  12. Γεια σου Νατάσα!
    Ήθελα κι εγώ να την αγοράσω αλλά διαβάζοντας την ανάρτηση σου νομίζω ότι πρόλαβα να μη κάνω το λάθος!Έχω κι εγώ ανοιχτόχρωμη επιδερμίδα και λιπαρή..οπότε τα 7 ευρώ θα τα δώσω αλλού!
    Σε φιλώ & ευχαριστώ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Χρυσουλα μου ναι, δε νομιζω να το μετανιωσεις αν επενδυσεις αλλου τα χρηματα σου, σ'ευχαριστω πολυ για το ομορφο σχολιο! :-) φιλακια πολλα <3

      Delete
  13. την πήρα κι εγώ πριν κανά δύμηνο... τη χάρια στην κολλητή μου,πολύ σκούρα η "ανοιχτόχρωμη΄" απόχρωση... και ένιωθα το δέρμα μου έτοιμο να φωνάξει αγιούτο! πολύ βαριά...

    ReplyDelete
  14. την πήρα πριν καναδύμηνο... την χάρισα σητν κολλητή μου.. πολύ σκούρα η "ανοιχτόχρωμη" απόχρωση για μένα.Και ένιωθα το δέρμα μου να ασφικτυεί... :δεν πρόκειται να την ξαναπάρω ,την βρήκα σε προσφορά 50% αλλά απογοητεύτηκα.

    ReplyDelete

Comments are held for approval before posting to avoid spam/unwanted advertizing via provided links.
Thank you.
__________

Τα σχολια εγκρινονται πριν τη δημοσιευση τους προς αποφυγη spam/ανεπιθυμητης διαφημησης μεσω συνδεσμων.
Ευχαριστω πολυ

Note: only a member of this blog may post a comment.

TRANSLATE | ΜΕΤΑΦΡΑΣΗ