3/24/2013

Mastic Spa Review x4 Products!



Πριν απο ενα μηνα περιπου, ελαβα καποια προιοντα απο την Ελληνικη εταιρια Mastic Spa για να δοκιμασω. Σημερα θα σας μιλησω για τεσσερα προιοντα, τις ιδοτητες τους και την αποψη μου για το καθενα απο αυτα.

Body Vanilla Lotion

Body Vanilla Lotion (με μαστιχα, βανιλια και Shea butter) :
Ξεκιναμε λοιπον με το γαλακτωμα σωματος Body Vanilla Lotion που προοριζεται για θρεψη και ηπια *χαλαρωση (* λογο του οτι περιεχει λεβαντα γνωστη για τις χαλαρωτικες της ιδιοτητες.)
Προσωπικα δεν εχω ιδιατερα ξηρη επιδερμιδα ειναι κανονικη-μικτη, και ως αποτελσμα, δεν χρησιμοποιω προιοντα ενυδατωσης σωματος σχεδον ποτε- περαν απο τις γαμπες, μπρατσα και στη περιοχη του ντεκολτε οποτε το θυμηθω. Οποτε ανησυχουσα για το αν θα μπορεσω να ειμαι αντικειμενικη για το συγκεκριμενο προιον.
Παρ'ολαυτα χαρηκα παρα πολυ οταν διαπιστωσα πως ενω ειναι μεν θρεπτικο και ενυδατικο, δεν ενιωσα αισθηση λιπαροτητας στο δερμα μου μετα.
Θα ελεγα οτι απορροφαται απο την επιδερμιδα οπως πρεπει (ουτε ιδιατερα γρηγορα ουτε αργα κατα την αποψη μου) και εχει γλυκια αλλα ελαφρια μυρωδια.
Θα συμφωνησω οτι οντως το αρωμα του χαλαρωνει τις αισθησεις και μου αρεσει να το χρησιμοποιω και σαν κρεμα χεριων για να το μυριζω συνεχεια γιατι μου αρεσει τοσο πολυ η μυρωδια του.


Brighteneser Face serum

Brighteneser Face serum (με μαστιχα και Ελληνιο ελαιολαδο) :
Αυτο το προιον ειναι ενας ορος προσωπου ο οποιος προοριζεται για ολους τους τυπους επιδερμιδας και προσφερει λαμψη και ανανεωση.
Χρησιμοποιειται πριν την ενυδατικη κρεμα για επιπλεον θρεψη και ως συμπηρωματικη θεραπεια/ενυδατωση για το προσωπο.
Οπως ολα τα προιοντα που μου εστειλε η εταιρια, το χρησιμοποιω με θρησκευτικη ευλαβεια καθημερινα εδω και ενα μηνα, για να σας πω αν οντως κανει αυτο που ισχυριζεται (στη δικη μου επιδερμιδα παντα.)
Μπορω να πω πως ειδα μια ελαφρια διαφορα οσον αφορα τη λαμψη στην οψη της επιδερμιδας (οχι μακροπροθεσμα αλλα αμεσα,) ομως αυτο που ενιωσα περισσοτερο ηταν το δερμα μου να δειχνει/νιωθει αναζωογονημενο.
Μυριζει παρα πολυ ευχαριστα, ειναι αρκετα ρευστη η υφη του και ετσι χρειαζεστε ελαχιστη ποσοτητα (και λιγη προσοχη να μη βαλετε μεγαλη ποσοτητα με μιας)  να καλυψετε προσωπο και *λαιμο*.
*κατι το οποιο σας συστηνω να το κανετε παντα σαν κινηση απο τη στιγμη που πατησετε τα 25-30..πιστεψτε με θα το εκτιμησετε ιδιατερα μετα απο πολλα χρονια (γιατι περα απο το προσωπο, ο λαιμος και τα χερια ειναι τα δυο σημεια στο σωμα μιας γυναικας που προδιδουν την πραγματικη της ηλικια πρωτα!)

777 24 hour Cream

777 24 hour Cream Anti-Wrinkle/firming/radiance (με μαστιχα και γαλα) :
Μια αντιρυτιδικη κρεμα με συσφικτικες ιδιοτητες η οποια παραλληλα προσφερει λαμψη η οποια προοριζεται περισσοτερο για κανονικες προς ξηρες επιδερμιδες.
Λογο του οτι η επιδερμιδα μου ειναι κανονικη προς μικτη, ισως παραειναι ενυδατικη η συγκεκριμενη κρεμα για την επιδερμιδα μου, αλλα αυτο το προβλημα το ελυσα με το να ταμποναρω απλα το προσωπο μου με ενα καθαρο χαρτομαντηλο μετα την εφαρμογη της- κινηση η οποια ειναι υπερ αρκετη για να μην εχω αντιαισθητικο αποτελεσμα στο προσωπο μου.
Το πιο σημαντικο που θελω να αναφερω ομως ειναι το οτι μετα τη χρηση του (με η χωρις τον ορο που προανεφερα) νιωθω το δερμα μου 'αφρατο' και πολυ δροσερο σε υφη.
Και αυτο σαν προιον εχει ευχαριστη και γλυκια μυρωδια η οποια ευτυχως *δεν ειναι ιδιαιτερα εντονη - οποτε εχω χαρει πολυ τη χρηση του.
*Αυτο το αναφερω γιατι λογο του οτι εχω χρονιο προβλημα με ημικρανιες, σα προληπτικο μετρο δεν προτιμω συνηθως προιοντα που εχουν καποιο αρωμα.

Snatch up ur kiss Lip Balm

Snatch up ur kiss Lip Balm (με μαστιχα/ελαιο Jojoba/μελισσοκερι/βουτυρο κακαο) :
Tο τελευταιο προιον το οποιο εχω ευχαριστηθει παρα πολυ, ειναι ενα ενυδατικο lip balm το οποιο εχει φοβερη γευση (για τα δικα μου γουστα παντα) και το εχω παντα στη τσαντα μου!
Θα ελεγα πως τα χειλη μου ειναι κανονικα προς γεματα σα μεγεθος οποτε ως αποτελεσμα εχω εμμονη με τα προιοντα ενυδατωσης γιατι σιγουρα θελω να δειχνουν απαλα μιας και ειναι τοσο εμφανη χαρακτηριστικο στο προσωπο μου.
Ειναι ενα υπερ ενυδατικο προιον που περαν του οτι προσφερει παραλληλα και καποια γυαλαδα στα χειλη, αυτο που κανει εντυπωση ειναι η δροσερη υφη που εχει σα προιον με το που το αγγιξεις με το δαχτυλο και φυσικα το ιδιο ισχυει με την εφαρμογη του πανω στα χειλη.


ΥΓ: Αυτα ειχα να σας πω για τα συγκεκριμενα προιοντα, με το χερι στη καρδια.
Ξερω οτι καποιες κοπελες δυσκολευονται να πιστεψουν κριτικες απο bloggers οι οποιες εχουν λαβει δωρεαν προιοντα για δοκιμη, αλλα σας διαβεβαιω οτι δεν με συμφερει ουτε εμενα προσωπικα να εκθειασω ενα προιον το οποιο δε μου αρεσε (γιατι αν το δοκιμασετε και δεν ειναι καλο χανω την αξιοπιστια μου,) ουτε το να μην αναφερω καποιο χαρακτηριστικο το οποιο ισως δεν ενοχλει εμενα προσωπικα αλλα μπορει να ειναι σημαντικος παραγοντας για μια απο εσας.
Σιγουρα η καθε beauty blogger μπορει μονο να πει την αποψη της βασισμενη στα δικα της χαρακτηριστικα/χρωματα/αναγκες/γουστο* (πχ μυρωδια/γευση) /τυπου επιδερμιδας κλπ..αλλα-δε παυει να ειναι ουσιαστικα μια γυναικα η οποια ειναι δημοσιογραφος/ερευνητρια σε ολα τα θεματα ομορφιας και οφειλει να δινει ολοκληρωμενο ρεπορταζ χωρις να ειναι προκατειλημμενη!
Αυτα απο μενα με πολυ αγαπη- τα λεμε στο επομενο ποστ!

Ευχαριστω πολυ τον κυριο Γιωργο Σοδη και την εταιρια του Mastic Spa για τα προιοντα.
Mastic Spa website:http://www.masticspa.com/
Μastic Spa Facebook:https://www.facebook.com/masticspagreece

4 comments:

  1. πολύ όμορφο ποστ!
    από αυτά τα προϊόντα έχω δοκιμάσει μόνο το Body Vanilla Lotion και του 'χω ιδιαιτερη αδυναμία! Καλό Κυριακοδεύτεροοοο! ^.^

    ReplyDelete
    Replies
    1. ευχαριστω παρα πολυ!! να περασεις και εσυ ομορφα, φιλακια πολλα!

      Delete
  2. χμ..κάτι μου έκανε τώρα ο ορός.. νομίζω ότι με την πρώτη ευκαιρία θα τον τιμήσω..

    ReplyDelete
  3. Prepei na paw na parw to lip balm!

    ReplyDelete


TRANSLATE | ΜΕΤΑΦΡΑΣΗ