3/08/2013

GIVEAWAY! MISS COP NUDE PALETTE


Η εμμονη με τις ουδετερες αποχρωσεις, η αλλιως 'nude' εχει βαλει στη διαδικασια αρκετες εταιριες να προσπαθησουν να μπορεσουν να συμμετεχουν σε ολο αυτο το 'ντορο' με προιοντα σε παρομοιες υφες, ονομασιες και ενιοτε συσκευασιες.
Μια παλετα μικρη αλλα..θαυματουργη για οσες ειστε λατρεις του φυσικου μακιγιαζ η των ουδετερων αποχρωσεων, ειναι η παλετα που σας προσφερω σ'αυτο το giveaway!
Eιναι της Γαλλικης εταιριας Miss Cop και ολες οι αποχρωσεις εχουν ματ υφη, εντονη αποδοση και οι οψη τους θυμιζει λιγο κυβακια..σοκολατας!


Για να συμμετεχετε απλα ακολουθηστε ολα τα απαραιτητα βηματα στη παρακατω φορμα.
Καλη επιτυχια σε ολες!

ΥΓ: Οσες παραλειψετε η δεν ακολουθησετε ολα τα βηματα η συμμετοχη σας θα θεωρηθει ακυρη.
Επισης θα ηθελα να επισημανω οτι οσες κανουν unfollow το blog μου μετα τη ληξη των οποιων διαγωνισμων κανω, δεν θα μπορουν να συμμετασχουν σε μελλοντικους διαγωνισμους, γιατι το βρισκω προσβλητικο/αδικο τοσο για εμενα, οσο και για τα πιστα μελη του ιστολογιου μου.
Ευχαριστω για τη κατανοηση.

ΟΙ ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΔΥΟ ΕΠΙΛΟΓΕΣ ΠΟΥ ΕΜΦΑΝΙΖΟΝΤΑΙ ΑΦΟΥ ΣΥΜΠΛΗΡΩΣΕΤΕ ΤΑ ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΑ ΒΗΜΑΤΑ ΕΙΝΑΙ ΠΡΟΑΙΡΕΤΙΚΕΣ. ΤΟ ΤΟΝΙΖΩ ΓΙΑΤΙ ΜΕ ΡΩΤΑΤΕ ΠΟΛΛΕΣ!
ΕΙΝΑΙ ΜΟΝΟ ΓΙΑ ΝΑ ΜΠΟΡΕΙΤΕ ΝΑ ΕΧΕΤΕ ΕΠΙΠΛΕΟΝ ΣΥΜΜΕΤΟΧΕΣ ΟΣΕΣ ΕΠΙΘΥΜΕΙΤΕ/ΜΠΟΡΕΙΤΕ.


a Rafflecopter giveaway

50 comments:

  1. Νατασα σε παρακολουθω ανελειπως , κυριως απο το Youtube αλλά τωρα και απο το ιστολογιο. Μου αρεσει ο τροπος που κανεις τα βιντεακια , συνεχισε και να εισαι πάντα καλά.
    Νικολ

    ReplyDelete
  2. Δεν έχω blog για να κάνω ποστ, αλλά όλα τα υπόλοιπα τα έκανα!
    Κι έχω να δηλώσω ότι ακόμα κι αν δε μ'άρεσαν τα nude (huge fan), κι αν δεν είχα φάει κόλλημα τελευταία με ματ σκιές (obsessed), θα δήλωνα συμμετοχή για το ότι μοιάζουν με πλακάκια σοκολάτας!!! Σούπερ!
    Ευχαριστούμε για το giveaway!
    xxx

    ReplyDelete
  3. Χρόνια πολλά σε όλα τα κορίτσιαααααα!!

    ReplyDelete
  4. dn katalava to teleutaio pragma p prepei na kanoume?!? :/

    ReplyDelete
  5. Replies
    1. *προαιρετικο βημα για οσες επιθυμουν να εχουν επιπλεον συμμετοχες, το να γραψουν ενα συντομο blog post στο ιστολογιο τους (οσες εχουν) με αναφορα σ'αυτο το διαγωνισμο.
      *σχολιο κατω απο αυτο το διαγωνισμο ΔΕΝ ειναι απαραιτητο για να συμμετεχετε.

      Delete
  6. Ελπίζω να τα έκανα όλα σωστά! Ευχαριστούμε πολύ Νατάσα μου :)

    ReplyDelete
  7. Υπέροχα!!!Ευχαριστούμε πολύ!!!

    ReplyDelete
  8. ΔΥΣΤΥΧΩΣ ΔΕΝ ΕΧΩ BLOG ΑΛΛΑ ΣΕ ΟΛΑ ΤΑ ΥΠΟΛΟΙΠΑ ΕΙΜΑΙ ΜΕΣΑ!!! ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ΣΕ ΟΛΕΣ ΜΑΣ ΚΑΙ ΠΑΝΤΑ ΕΠΙΤΥΧΙΕΣ!!!

    ReplyDelete
  9. Δεν εχω μπλογκ καρδιά μου!
    Πολύ θα το θελα το MISS COP NUDE PALETTE !!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. δε χρειαζεται να εχεις blog Αλεκα μου :-) η επιλογη περι Blog post ειναι προαιρετικα για οσες επιθυμουν περισσοτερες συμμετοχες και εχουν καποιο δικο τους ιστολογιο.

      Delete
    2. προαιρετικό μεν - 10 συμμετοχές παίρνει δε....
      κι εγω επιθυμω περισσότερες συμμετοχές - ποιος λέει το αντίθετο? :D

      Delete
  10. Σ´ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ ΝΑΤΑΣΑ.ΚΑΛΗ ΜΑΣ ΕΠΙΤΥΧΙΑ!

    ReplyDelete
  11. Σ´ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ ΝΑΤΑΣΑ!ΚΑΛΗ ΜΑΣ ΕΠΙΤΥΧΙΑ!

    ReplyDelete
  12. τελειο giveaway για ακομα μια φορα! καλη τυχη σε ολες!

    ReplyDelete
  13. Thank you for an amazing Giveaway

    ReplyDelete
  14. Τα σχολια δεν ειναι απαραιτητα αλλα σιγουρα αξιζεις ενα μπραβο για τη δουλεια που κανεις. :-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Μαρια, αυτο που ειπες ειναι η μεγαλυτερη επιβραβευση που θα μπορουσα να ονειρευτω ποτε. Σ'ευχαριστω παρα πολυ!

      Delete
  15. Ευχαριστουμε Νατασουλα!!να σαι καλα...μακαρι να ειμαι η τυχερη δεν εχω κερδισει ποτε κατι....παρακολουθω τα βιντεο σου στο youtube καθε μερα μπαινω να δω αν εχει κατι καινουριο!!κανε οσο συχνα μπορεισ!!!Love u!!μακαρι να ειμαασταν απο την ιδια πολη θα καναμε παρεα σιγουρα!!χιχι

    ReplyDelete
  16. Υπέροχο δώρο!!! Ευχαριστούμε!!! <3

    ReplyDelete
  17. Πολύ ωραίες οι γήινες αποχρώσεις της παλέτας. Ευχαριστούμε για το give away :) Καλή επιτυχία σε όλους!

    ReplyDelete
  18. ευχαριστούμε πολύ..:)

    GFC: EUA BRAUN
    FB: Lydia Anastasiadou
    email: eua_braun@yahoo.gr

    ReplyDelete
  19. Ωραίο δωράκι,ευχαριστούμε!!!

    ReplyDelete
  20. ΠΟΛΥ ΩΡΑΙΕΣ ΓΗΙΝΕΣ ΑΠΟΧΡΩΣΕΙΣ, ΑΓΑΠΗΜΕΝΕΣ!!!!
    gfc: Nikoleta Noure
    email: nikol.noure@hotmail.com

    ReplyDelete
  21. Νατάσα είσαι υπέροχη, συνέχισε την καλή δουλειά που κάνεις και όλοι εμείς είμαστε εδώ για να σε στηρίξουμε! Πολλά φιλιά!

    ReplyDelete
  22. Πολύ ωραίο δώρο! Καλή επιτυχία σε όλες...

    ReplyDelete
  23. κριμα αλλα εγω δεν εχω fb:-( se simpatho para poly synexise etsi

    ReplyDelete
    Replies
    1. Γιωτα θα κανω και αλλο διαγωνισμο οπου δεν θα ειναι απαραιτητο βημα το Like sto fb, οποτε μην μου απογοητευεσαι. Απλα επειδη σχεδον ολα τα Βlog στους διαγωνισμους το εχουν ως υποχρεωτικο βημα σκεψου το μηπως ανοιξεις ενα με ενα ανωνυμο ονομα- δε σε υποχρεωνει κανεις ουτε φωτο να βαλεις. Στο λεω και ενημερωτικα για το θεμα των διαγωνισμων οτι ολες οι εταιριες καλλυντικων εχουν σελιδες εκει και κανουν συχνα διαγωνισμους οπου μονη προυποθεση ειναι να πατησεις Like. φιλακια πολλα <3

      Delete
  24. Ευχαριστούμε Νατάσα μου για το giveaway, τέλειο το δώρο!!!
    Καλώς σε βρήκα λοιπόν!!! Φιλιά και καλή επιτυχία σε όλες!!! :)

    ReplyDelete
  25. Υπέροχο giveaway! Ευχαριστούμε πολύ!

    ReplyDelete
  26. ta exw kanei ola mono sto teleuteo ekana ena la8aki kata la8os.... evala to name pou exw sto youtube kai den mporw na to dior8osw........ :/ parola auta polu wraios diagonismos! :)

    ReplyDelete
  27. s euxaristoume polu Natasoulini :)elpizw na ekana swsta t vhmata gt de to polu katexw me autes tis formoules :) filakiaaaaaaaa <3

    ReplyDelete
  28. Πολύ ωραία παλέτα!!! <3 Καλη επιτυχία κοριτσάκια!! :Ρ

    ReplyDelete
  29. σε ευχαριστουμε πολυ . συνεχισε την ομορφη δουλεια που κανεις κ στο θεμα του μακιγιαζ αλλα κ στο ιστιολογιο σου .θα το αναφερω στο δικο μου ιστιολογιο ειμαι η φωτεινη λιακάδα .

    ReplyDelete
  30. http://foteiniliakadamou.blogspot.gr/2013/03/blog-post_14.html
    ελπιζω να φαινεται εισαι ηδη με τιμή κ καμάρι αναρτήμενη στο φτωχο μουπλην τιμιο ιστιολογιο .

    ReplyDelete
  31. Υπέροχο δωράκι!! Σ΄ευχαριστούμε Νατασάκι !! Πιστεύω να έκανα σωστά τα βήματα, γιατί δεν τα πάω καθόλου καλά με τα Αγγλικά και το τι ζητάει.... Ότι κατάλαβα , λιγάκι, έκανα.
    Ο Θεός βοηθός και η τύχη μαζί!!! Χαχαχα!!

    ReplyDelete
  32. Τέλειο δώρο!!!
    Ευχαριστούμε πολύ!!!!
    xxx

    ReplyDelete
  33. axxx tn latrepasa molis tn eida!!!!!mono nude apoxrwseis sta matia!!!!
    teleio dwro euxaristoume eisai polu kalh sunexise etsi!!!!!

    ReplyDelete
  34. axxxx tn latrepsa molis tn eida teleia paleta!!!!!mono nude apoxrwseis sta matia!!!!teleio dwro euxaristoume eisai polu kalh se oti kaneis!!!!sunexise etsi!!!

    ReplyDelete
  35. Νατασα σε παρακολουθω ανελλειπως και μετα μανιας γιατι εκτιμω την ειλικρινη σου αποψη για τα προιοντα που δοκιμαζεις!

    ReplyDelete
    Replies
    1. πολυ μεγαλη μου τιμη αυτο που λες Μαρια μου, σ'ευχαριστω πολυ!!

      Delete
  36. Πολυ λυπαμαι που δε μπορω να σχολιασω στα βιντεο σου αλλα δε μου δινει την δυνατοτητα το You Tube να το κανω.

    ReplyDelete
    Replies
    1. εχεις λογαριασμο με το youtube Μαρια μου? γιατι αν δεν εχεις γι'αυτο δε μπορεις- αλλιως ισως το σχολιο σου περιμενει εγκριση γιατι δε τα δημοσιευω απευθειας για να αποφυγουν να γραφτουν βρισιες κλπ, απο επιτηδειους

      Delete
  37. Ευχαριστούμε Νατάσσα για την ευκαιρία!!!!

    ReplyDelete
  38. ΕΙΠΑ ΝΑ ΔΟΚΙΜΑΣΩ ΚΑΙ ΕΔΩ ΤΗΝ ΤΥΧΗ ΜΟΥ . ΣΕ ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ ΠΟΛΥ . ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΚΑΛΑ .

    ReplyDelete
  39. Τέλειο giveaway!! Ευχαριστούμε!!!

    ReplyDelete
  40. ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ ΝΑΤΑΣΑΚΙ!ΝΑ ΣΑΙ ΚΑΛΑ!ΦΙΛΙΑ

    ReplyDelete


TRANSLATE | ΜΕΤΑΦΡΑΣΗ