3/05/2013

Drugstore VS Drugstore: Maybelline Dream Matte Mousse VS Essence Soft Touch Mousse


Αλλο ενα ποστ με συγκριση καποιου πιο ακριβου προιοντος με καποιο πιο οικονομικο.
Αυτη τη φορα ομως, και τα δυο προιοντα ανηκουν στη drugstore κατηγορια- η αλλιως 'ευρειας.'
Οπως παντα σας εχω τραβηξει αρκετες φωτο για να μπορεσετε και εσεις να σχηματισετε τη δικη σας αποψη σε συνδυασμοα με την δικη μου περιγραφη και εμπειρια μ'αυτα.


Το ενα μεικαπ λοιπον σε μορφη μους ειναι της Maybelline. H τιμη του ειναι στα 18ευρω περιπου απο την ερευνα που εκανα και αυτο γιατι το συγκεκριμενο προιον δε το αγορασα αλλα ηταν δωρο, γι'αυτο και δεν γνωριζω απο πρωτο χερι.
Ειναι προιον το οποιο το ειχα αγορασει οταν ειχε πρωτοβγει- πριν αρκετα χρονια- αλλα λογο του οτι ειμαι beauty junkie και παντα δοκιμαζω καινουργια πραγματα, δεν ειχε τυχει να το ξανατιμησω εκτοτε.
Ειναι ιδανικο για κανονικο προς λιπαρο δερμα (οπως γραφει και η περιγραφη στο επισημο site) και αφηνει τελεια καλυψη.


Της Essence το μεικαπ το οποιο εχει ξεκαθαρα εμπνευστει απο το αντιστοιχο της Maybelline, ειναι στα 3.50ευρω και ειναι πανομοιοτυπο σαν προιον.
Η μονη διαφορα περαν της τιμης ειναι η γκαμα απο αποχρωσεις που διαθετει η καθε εταιρια.
Η Maybelline εχει 16 (!) αποχρωσεις- αν και εχω την αισθηση οτι οι μισες περιπου ειναι διαθεσιμες εδω στην Ελλαδα (λογο του οτι ειμαστε πιο μικρη σαν χωρα και δεν υπαρχει ζητηση σε καποιες πιο θεωρητικα  ακραιες αποχρωσεις- υπερβολικα σκουρες η ανοιχτες.)
Η Εssence απο την αλλη, εχει 6 αποχρωσεις αν και δεν νομιζω να εχω δει πανω απο 3 ποτε σε καποιο σταντ.
η μονη διαφορα ειναι στην αποχρωση -σα καλυψη ειναι ακριβως ιδια

Η ουσια παρεχουν την ιδια καλυψη και αποδοση, και το μονο μειον που βρισκω της Maybelline ειναι ειναι οτι για drugstore brand  ειναι πολυ υψηλη η τιμη  και το μειον της Essence οτι ειναι πιο μικρη σα ποσοτητα στα 16gr ενω της Maybelline ειναι στα 18gr δεν διατιθεται σε τοσα καταστηματα και δεν ανανεωνονται τα σταντ ιδιατερα συχνα.
Αυτα απο μενα, τα λεμε στο επομενο ποστ!

13 comments:

  1. Μπραβο Νατασα!αυτα ειναι πολθ χρησιμα ποστ...για 2 γραμμαρια δεν εγινε τιποτα σε συγκριση με την τιμη..Να σε ρωτησω επειδη σκεφτομουν να το δοκιμασω σαν προιον αλλα μεχρι τωρα χρησιμοποιουσα μονο υγρο make up επειδη φοβομουν μηπως πασαλειφτω με μους..πως την απλωνεις?

    ReplyDelete
  2. Πολυ ωραιο ποστ Νατασα, νομιζω ομως πως της maybelline ειναι ελαφρως καλυτερο, αλλα σε σχεση με την τιμη προτιμω της essence :).Με μια πρωτη οψη του προιοντος δεν βλεπεις καμια διαφορα!!!Φιλακια πολλα και καλη σου μερα!!!

    ReplyDelete
  3. h Essence exei mpei polu dunamika sto xwro. xreiazetai omws to stand tis na einai perissotero euparousiasta.Einai arketa paratimena.Ta evlepa gia arketo kairo kai de ta epairna giati fovomoun oti einai xamilis axiopistias. De xreiazetai na einai mono kala prepei kai na fainontai exisou kala. de nomizeis? filia

    ReplyDelete
  4. πολυ χρησιμο να σε ρωτησω εγω ειμαι ανοιχτοχρωμη ποια αποχρωση προτινεισ απο essence ?την 10 γιατι απο ειδα στο σιτε η 40 φενετε πιο ανοιχτη παραγγελνω μεσω ιντερνετ δεν εχουμε στο νησι για αυτο φοβαμαι λιγο τισ αποχρωσεισ http://www.essence.eu/gr/products/face/make-up/soft-touch-matt-mousse-make-up.html

    ReplyDelete
  5. Μου αρέσουν πολύ αυτά ατ post! Της Mybelline το είχα αγοράσει παλιότερα και μου άρεσε αρκετά! Από την Essence δεν το έχω δοκιμάσει!

    ReplyDelete
  6. πραγματικά μόνο στην Ελλάδα τα προϊόντα ευρείας δεν έχουν τιμές ευρείας!!τι να πούμε,καλά που έχουμε ανακαλύψει και αυτές τις μάρκες,ευχαριστούμε Νατάσα για το χρήσιμο ποστ!!!

    ReplyDelete
  7. εγώ το είχω δοκιμάσει της Maybelline ,παλιότερα,αλλά δεν μου άρεσε γιατί μου εμφάνιζε ξηρότητα εκτός της γραμμής Τ (έχω μικτή επιδερμίδα...)μιλάμε τώρα για πριν από 4-5 χρόνια και δεν ξέρω αν έχουν αλλάξει την σύνθεσή τους...πάντως σαν κάλυψη μια χαρά!

    ReplyDelete
  8. Το Essence 16h Foundation είναι αυτό που χρησιμοποιώ καθημερινά και το λατρεύω!Αυτό θα είναι σίγουρα το επόμενο που θα δοκιμάσω! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. ναι! αν θυμαμαι το ειδα σε καποιο μακιγιαζ που ειχες κανει σε blog post προσφατα και ειχα ρωτησει αν ειναι ενυδατικο η αν αφηνει ματ εφε. θα ειναι η επομενη αγορα μου απο essence γιατι εχω ακουσει τα καλυτερα, και αφου αρεσει και σε σενα που σε εμπιστευεομαι, ευχομαι να ειναι κουλ και σε μενα! xx :-)

      Delete
  9. τα dupe που δείχνεις είναι πάντα πολύ πετυχημένα...

    ReplyDelete
    Replies
    1. οπτι βρισκω καλο παντα σας το δειχνω :-)

      Delete
  10. Νατάσα μου, είσαι ότι καλύτερο έχω παρακολουθήσει!! Ειλικρινά είμαι τυχερή που σε γνώρισα!! Η προσπάθεια που κάνεις για εμάς με τα ολοκληρωμένα reviews , το χιούμορ σου και η αμεσότητά σου!!!
    Μπράβο για τις συγκρίσεις!!! Σ΄ευχαριστούμε πάρα πολύ !!!! Είσαι φοβερή !!! Φιλάκια!!! :) :* <3

    ReplyDelete
  11. Και η w7 έχει το ίδιο ακριβώς!

    ReplyDelete


TRANSLATE | ΜΕΤΑΦΡΑΣΗ