3/01/2013

Bioten Skin Repair Intense Firming Serum review


Τωρα που ειμαι στη δεκαετια των 30, η περιποιηση προσωπου μου εχει αρχισει και ειναι λιγο πιο ενισχυμενη και υπαρχει ενα βημα το οποιο δεν παραλειπω ποτε- τον ορο/serum πριν την ενυδατικη κρεμα!
Η αληθεια ειναι οτι δεν εχω ακομα καποια εμφανη σημαδια γηρανσης, τυπου λεπτες γραμμες γυρω απο τα ματια η στο μετωπο αλλα παρ'ολαυτα η προληψη ειναι ο καλυτερος τροπος για να αργησουν οσο το δυνατον περισσοτερο αυτα τα σημαδια και φυσικα να δειχνουν πιο 'ηπια' για οσες τα εχουν ηδη.
Ενα προιον το οποιο μου ειχε στειλει περσι η εταιρια Bioten να δοκιμασω και μου αρεσε τοσο που 'επενδυσα' σ'αυτην με δικα μου χρηματα μολις τελειωσε, ειναι ο συσφικτικος ορος Skin Repair Intense Firming Serum. 


1-Περιεχει χαβιαρι και ceramides τα οποια ως συστατικα εξασφαλιζουν τη μεγιστη αποτελεσματικοτητα εναντιον της γηρανσης και της απωλειας της συσφιξης.
2- Για ηλικιες 45+
3- Πληρη γκαμα περιποιησης προσωπου: κρεμα ημερας/νυχτας/ματιων/ορος.
4-Η Bioten ειναι Ελληνικη εταιρια 
5- Τα προιοντα της δεν δοκιμαζονται σε ζωα
6- Δεν περιεχουν parabens.
7-Η τιμη του ορου ειναι στα 11.95ευρω για 50ml

πρακτικη συσκευασια με αντλια

Παμε τωρα στο review:
Σιγουρα ειναι για πιο ωριμη επιδερμιδα και δε βρισκομαι στο target group αυτου του ορου, αλλα λογο του οτι βαφομαι καθημερινα, και πειραματιζομαι πολλες φορες με 'βαρια' επαγγελματικα προιοντα για να δημιουργω μεταμορφωσεις/ειδικα εφε κλπ, θεωρω πως χρειαζομαι κατι πιο ενισχυμενο, γιατι ταλαιπωρω αρκετα την επιδερμιδα μου.

αριστερα-δεξια: το προιον σαν υφη θυμιζει τζελ ειναι διαφανο, και απορροφαται αμεσα χωρις να αφηνει λιπαροτητα

Αυτο που μου αρεσει περισσοτερο απ'ολα ειναι οτι το δερμα νιωθει αμεσα πιο γεματο και σφριγγηλο.
Δεν θα πω οτι αυτο φαινεται με το ματι, αλλα με το καιρο σιγουρα βλεπεις το δερμα να δειχνει αναζωογωνημενο σε σχεση με πριν.
Μετα, μου αρεσει πολυ το οτι δεν ειναι κολλωδες η υφη του και  δεν αφηνει γυαλαδα-λιπαροτητα στην επιδερμιδα μου (η οποια ειναι κανονικη προς μεικτη.)
Μυριζει πολυ ευχαριστα, και ενω αρχικα μυριζει εντονα, αφου απορροφηθει ειναι ανεπαισθητη η μυρωδια του. Γενικοτερα εχει ενα αρωμα το οποιο βρισκω ανεκτο παρολο που υποφερω απο ημικρανιες και οι εντονες μυρωδιες ειναι κατι που αποφευγω συνηθως.
Το μονο που θα πω σαν κατι που ισως θα μπορουσε να βελτιωσει το προιον αυτο ειναι η συσκευασια. Το οτι ειναι σε αντλια ειναι πρακτικοτατο, δεν το συζητω,μονο που θα προτιμουσα να ηταν σε διαφανη συσκευασια- η ακομα και γυαλινη -για να μπορω να βλεπω ποτε τελειωνει σαν προιον, γιατι ειναι αρκετα ελαφρυ εξαρχης σα συσκευασια και δυσκολευομαι να καταλαβω ποτε φτανει στο τελος του.
Κλεινωντας οσων αφορα τη τιμη, βρισκω οτι ειναι απολυτα προσιτη για ενα τοσο αξιολογο και σημαντικοτερο απ'ολα αποτελεσματικο προιον το οποιο ειναι μαλιστα cruelty free και απο Ελληνικη εταιρια.
Αυτα απο μενα τα λεμε στο επομενο ποστ!


8 comments:

  1. den eixa idea oti i bioten exei kai serum. polu kali timi ontws ... elpizw na to vrw eukola se super market. i na paw kalutera se hondos?

    ReplyDelete
  2. και στα δυο, γιατι οχι? :-)

    ReplyDelete
  3. Το είχα πάρει στην μητέρα μου για τα Χριστούγεννα και αφού το χρησιμοποίησε μου είπε ότι έχει δοκιμάσει και καλύτερα..δεν ξετρελάθηκε. Εγώ έχω τη ενυδατική κρέμα με κυδώνι και μου αρέσει πάρα πολύ!! Μυρίζει υπέροχα! Την έχεις δοκιμάσει;

    ReplyDelete
    Replies
    1. με το κυδωνι δεν το εχω ανοιξει ακομη :-)
      οσο για τη γνωμη της μαμας για τον ορο, δεν σοκαρομαι καθολου, το βρισκω πολυ λογικο. ο λογος ειναι οτι υποπτευομουν πως αν ειναι οκ για μενα που ειμαι νεα κοπελα και δε το βρισκω 'βαρυ' τοτε μαλλον δεν θα ειναι αρκετα ενισχυμενο για γυναικα πιο ωριμης ηλικιας. Αλλα η μητερα μου που εχει απιστευτα λιπαρη επιδερμιδα το βρισκει υπερβολικα ενυδατικο!ειναι πως καθεται στη καθε γυναικα τελικα και τι τυπου επιδερμιδα εχει :-D

      Delete
  4. Πάρα πολύ ενδιαφέρον προϊόν αλλά και η τιμή του.
    Αυτό το serum με ποιά κρεμούλα Bioten συνδυάζεται Νατασάκι μου; :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Γιωτα μου το γραφω στο ποστ-εχει και κρεμα ημερας, νυχτας και κρεμα ματιων με τα ιδια συστατικα του ορου που απευθυνονται σε 45+

      Delete
  5. Σ΄ευχαριστώ πάρα πολύ Νατάσα μου!!! Πολλά φιλάκια!! :)

    ReplyDelete


TRANSLATE | ΜΕΤΑΦΡΑΣΗ