2/06/2013

Pastel-soft coloured nails for spring 2013. Μερικες οικονομικες προτασεις.


Παρ'ολο που εχουμε πολυ δρομο ακομα μεχρι να μπει επισημα η ανοιξη, εγω ηδη νιωθω τη διαθεση μου πιο αναλαφρη και ευχαριστη και ετσι εχω αποσυρει προς το παρον τα πιο σκουρα χρωματα στο μακιγιαζ αλλα και στα νυχια.
Επειδη βρηκα καποια πολυ ομορφα χρωματακια, σκεφτηκα να σας τα δειξω και καποια που ισως δεν ειναι ακριβως παστελ αλλα σιγουρα εχουν μια vintage-ρομαντικη διαθεση!

Απο την εταιρια Glamorous απο συνοικιακο μαγαζι τυπου 1 ευρω, βρηκα αυτα τα τρια υπεροχα βερνικια νυχιων. Εχουν πολυ καλη αποδοση στα νυχια και φυσικα η τιμη τους (μονο 1 ευρω)σιγουρα δελεαζει στο να θελετε να τα συλλεξετε ολα!
Απο αριστερα #39 ενα απαλο 'ballet pink' καταλληλο για ολες τις ωρες, στο κεντρο #65 ενα απαλο φυστικι με μια 'θλιμμενη' γκρι χροια που δινει vintage αισθητικη, και τελος το #08 το οποιο ειναι ενα παστελ τιρκουαζ το οποιο λογο της ελαφριας φυστικι χροιας δινει μια ρομαντικι νοτα στα νυχια.

απο αριστερα προς δεξια- #39, #65, #08

Τα επομενα δυο βερνικια ειναι δωρα απο περιοδικα- το elle και το marie claire συγκεκριμενα (κυκλοφορουν και σε αλλες αποχρωσεις και τα δυο- ειναι θεμα επιλογης και τυχης ποια θα βρειτε) και εχω ενθουσιαστει και με τα δυο εξισου.
Απο αριστερα εχουμε βερνικι της Avon της σειρας nailwear pro+ σε αποχρωση 'Star.'
Ειναι ενα περλε λευκο προς σαμπανιζε χρωμα το οποιο με δυο στρωσεις αφηνει ενα οπακ αποτελεσμα και κανει τα νυχια λιγο να θυμιζουν το εσωτερικο απο κοχυλι- αυτη την ομορφη περλε υφη-χροια που εχουν.
Το δευτερο βερνικι ειναι της Εssie σε αποχρωση 'Love and acceptance', και ειναι μια γκρι-λιλα αποχρωση που θυμιζει λεβαντα. Γραφει εντονοτατα στα νυχια με μια μονο στρωση και ειναι μια πολυ καλη ευκαιρια να το αγορασετε με το περιοδικο Εlle γιατι ειναι δωρο μαζι με το περιοδικο (στη τιμη των 5.50 ευρω) και η κανονικη του τιμη ειναι γυρω στα 12.50 ευρω.


απο αριστερα προς δεξια- star και love and acceptance.

Τα επομενα δυο βερνικια ειναι καταλληλα για ενα nude μανικιουρ η για γαλλικο.
Προιοντα της εταιριας Victoria Silk Touch μπορειτε να βρειτε στα Jumbo. Ειναι πολυ οικονομικα αλλα αξιολογα. Το συγκεκριμενο βερνικι δεν γραφει καποια ονομασια, αλλα ειναι το μοναδικο παστελ βερνικι το οποιο πωλειται ξεχωριστα -υπαρχει καποιο αλλο διπλο σετ που ειναι αποκλειστικα για γαλλικο μανικιουρ. Η τιμη του ειναι 1.50 ευρω και ειναι μια πολυ ουδετερη μπεζ-ροζ αποχρωση.
Τελος το βερνικι της essence ειναι της σειρας Nude Glam και ειναι σε αποχρωση #04 iced latte.
To μονο μειον που βρισκω στα βερνικια της essence ειναι οτι ξεφλουδιζουν πολυ γρηγορα και δεν εχουν διαρκεια αλλα βγαινουν σε πολυ μεγαλη γκαμα απο αποχρωσεις και ειναι σουπερ οικονομικα στη τιμη του 1.50ευρω.

απο αριστερα προς δεξια- Victoria silk touch (χωρις ονομασια) και 04 iced latte της essence

Tελος σαν προτασεις, αυτα τα τρια βερνικια της essence. Eνα γκρι καφε που ειναι πολυ μοντερνα εκδοχη των neutrals για τα νυχια το 334 walk of fame, ενα παστελ πρασινο το #79 viva la green και ενα διαφανο πρασινο-φυστικι με νεραιδενια κομματακια γκλιτερ το #25 glisten up- οτι πρεπει σαν top coat για να ολοκληρωσετε ενα βαρετο μανικιουρ η σαν ενα πολυ ηπιο party nail φορεμενο μονο του!

αριστερα  #334 walk of fame,κεντρο #79 viva la green, τελος #25 glisten up.
Ελπιζω να σας αρεσαν οι επιλογες μου, εγω αυτες τις αποχρωσεις προτιμω σ'αυτη τη φαση, τα λεμε στο επομενο ποστ! xx

14 comments:

  1. Τις ίδιες αποχρώσεις περίπου προτιμώ κι εγώ Νατάσα!Πολύ όμορφα χρώματα!Μεγειά!

    ReplyDelete
    Replies
    1. ευχαριστω Δομνικη μου! xx

      Delete
  2. Πολύ ωραίες ανοιξιάτικες προτάσεις γιατί βαρέθηκα τα σκούρα!
    Στο ίδιο mood είμαστε!!! Κάνω ό.τι μπορώ για να φέρω πιο γρήγορα την άνοιξη!!!!
    Θα συμφωνήσω για essence ... μεγάλη γκάμα, super τιμή αλλά ξεφλουδίζουν πολύ γρήγορα!!!
    xxx

    ReplyDelete
    Replies
    1. ειναι πραγματικα πολυ κριμα αλλα εχει τοσο ωραια χρωματακια- μακαρι να το φτιαξουν καποια στιγμη! xx

      Delete
  3. ΝΑΤΑΣΣΑ ΤΙ ΥΠΕΡΟΧΑ ΧΡΩΜΑΤΑ! ΑΝΟΙΞΗ ΜΕΣ ΣΤΟ ΧΕΙΜΩΝΑ.ΦΙΛΙΑ,ΙΩΑΝΝΑ

    ReplyDelete
    Replies
    1. :-) ετσι να μπαινουμε στο κλιμα σιγα σιγα!! xxx

      Delete
  4. πολυ ωραία όλα !! τα μανο του jumbo είναι πολυ καλΑ και της αβον.

    ReplyDelete
  5. Στη φιλη που εγραψε σχολιο και μες ρωτησε που βρηκα τα μανο της glamοrous ΧΙΛΙΑ συγνωμη πατησα delete κατα λαθος αντι για δημοσιευση!
    τα βρηκα στη Νικαια κοντα στη πλατεια Κρινης- ονομα οδου δε θυμαμαι- θα το κοιταξω και θα επανερθω!

    ReplyDelete
  6. ααααχ τι υπέροχα χρωματάκια!!!βρε Νατάσα μου,τα μανό από τζαμπο δηλαδή τα ''εγκρινεις''; όλο λέω να πάρω και όλο το σκέφτομαι!

    ReplyDelete
  7. Ποιό είναι το μυστικό των glamorous βερνικιών και του viktoria των Jumbo ώστε να στεγνώνουν?
    Πραγματικά βρε Νατάσσα είμαι πολύ περίεργη να μάθω γιατί μου αρέσουν πάρα μα πάρα πολύ τα χρωματάκια τους(ειδικά αυτή την απόχρωση του jumbo, δε μπορώ να τη βρώ πουθενά) και έχω και πολύ ωραία χρωματάκια απο τη glamorous αλλά έχω απελπιστεί με αυτές τις δύο μάρκες,δε στεγνώνουν ΜΕ ΤΙΠΟΤΑ! Δοκίμασα τα πάντα,ακόμα και ένα ειδικό σπρέι για στέγνωμα.Κανένα αποτέλεσμα.Τα έβαψα απο το βράδυ έπεσα για ύπνο,ξύπνησα το επόμενο πρωί και το χρώμα ήταν ακόμα μαλακό,με το παραμικρό έμενε εντύπωμα πάνω στο νύχι!
    Αφού είδα και την ανάρτησή σου,είπα να σε ρωτήσω,να τους δώσω μία τελευταία ευκαιρία πριν τα πετάξω,μήπως κάνω εγώ κάτι λάθος και δε στεγνώνει το χρώμα.
    Να σημειώσω πως ούτε λιπαρότητα έχουν τα νύχια μου όταν περνάω το χρώμα και έχω δοκιμάσει να κάνω και πολύ λεπτά στρώματα και χοντρά και αφήνω να περάσει αρκετή ώρα απο το ένα στρώμα στο άλλο ώστε να στεγνώσει.Το αποτέλεσμα ήταν ίδιο σε όλες τις περιπτώσεις!Κάνω εγώ κάτι λάθος, ή έχω πέσει σε κακή παρτίδα?

    ReplyDelete
    Replies
    1. θα σου πω τι κανω εγω και δεν εχω αντιμετωπισει θεμα με το να στεγνωνουν- κανω 3 λεπτες στρωσεις και αφηνω τη καθεμια να στεγνωσει πολυ καλα πριν παω στην επομενη. αυτο το κανω με ολα τα μανο και εχω δει οτι και στρωνουν πιο ωραια στο νυχι αλλα και στεγνωνουν καλυτερα, χωρις μπουρμπουληθρες κλπ. τωρα αν παλι δε σου καθεται καλα, δε το συζηταμε, καλυτερα να μη ξαναπαρεις απο κει, αλλοιμονο δηλαδη. κριμα, γιατι ειναι οικονομικα και εχουν ωραια χρωματακια.

      Delete
  8. Φανταστικά χρώματα και πάνω που έψαχνα παρόμοια! :D Από essence δεν έχω δοκιμάσει μανό,είναι μείον το ότι ξεφλουδίζουν,αλλά η τιμή ενδείκνυται για μια δοκιμή!Άλλωστε υποθέτω ότι με top coat κάτι γίνεται..:)

    ReplyDelete
  9. Ωραίες προτάσεις! Το 08 από glamorous δείχνει πολύ όμορφο και της essence το iced latte είναι ίσως το αγαπημένο μου nude βερνίκι, το είχα και στα αγαπημένα βερνίκια για το 2012! :) x

    ReplyDelete

Leave me a comment-I love to hear from you!

TRANSLATE | ΜΕΤΑΦΡΑΣΗ