2/26/2013

Mastic Spa Bellagio Body lotion review


Πριν απο μερικες εβδομαδες ειχα τη τυχη και τη τιμη να παραστω στο επετειακο event των Μastic Spa οπου στην εξοδο μας, μας χαρισαν καποια προιοντα τους να δοκιμασουμε.
Το πρωτο προιον για το οποιο θα σας μιλησω ειναι η κρεμα/λοσιον σωματος Bellagio Body.
Πριν ομως μιλησω για τις εντυπωσεις μου, θα ηθελα να σας πω καποια πραγματα για την εταιρια για να τη γνωρισετε λιγο καλυτερα.

με μαστιχα και βιολογικο ελαιο κανναβης

1- Ειναι Ελληνικη εταιρια και τα προιοντα της παραγονται στην χωρα μας.
2- Ολα τα προιοντα περιεχουν μαστιχα Χιου.
3- Τα προιοντα της δεν δοκιμαζονται σε ζωα (cruelty free)
4- Τα βρισκετε σε Hondos Center, Galerie de Beauty, φαρμακεια και στα επισημα καταστηματα Mastic Spa που βρισκονται στ Γιαννενα και στη Χιο (φυσικα!)
5- Περιεχουν φυσικα συστατικα
6- ΔΕΝ περιεχουν parabens, mineral oils, ethanolamines, ισοδιαζολινες,τριεθανολαμινες.

με πρακτικο 'flip top' καπακι

Παμε λοιπον να σας πω τωρα και καποιες πληροφοριες για το συγκεκριμενο προιον:
Προοριζεται για νεανικα δερματα απο 17-27 για φρεσκαδα και ενυδατωση.
Eκτος απο μαστιχα περιεχει βιολογικο ελαιο κανναβης και αλλα βιολογικα αιθερια ελαια.
Ειναι δερματολογικα ελεγμενο και η τιμη του ειναι 11.90ευρω- μια τιμη την οποια βρισκω ιδιατερα προσιτη αν σκεφτουμε την εξαιρετικη ποιοτητα του σαν προιον και το οτι περιεχει βιολογικης προελευσης συστατικα.
 Εχει πορτοκαλι χροια σαν προιον η οποια ισως οφειλεται στο εκχυλισμα βερικοκου που επισης περιεχει (αλλα δεν ειμαι απολυτως σιγουρη αν οντως οφειλεται σ'αυτο.)

σε αρκετα ρευστη μορφη που βηθαςει στο να απλωθει/απρροφηθει με μεγαλυτερη ευκολια

Τωρα παμε στις εντυπωσεις μου:
Εχει μεθυστικο αρωμα το οποιο ειναι πολυ ιδιατερο το οποιο εχει μεγαλη διαρκεια μετα την εφαρμογη του στην επιδερμιδα. Εγω επειδη εχω καποια ευαισθησια στα εντονα αρωματα και μυρωδιες λογο του οτι υποφερω απο ημικρανιες, απλα αποφευγω να το βαζω στη περιοχη του στηθους/ντεκολτε για να μην το μυριζω απο τοσο κοντα.
Απορροφαται παρα πολυ γρηγορα, κατι το οποιο εκτιμω ιδιατερα σαν μητερα γιατι απλα ΔΕΝ εχω χρονο να περιμενω να στεγνωσω για να ντυθω γιατι εχω μια πολυ ζωηρη μικρουλα στο σπιτι!
Το δερμα νιωθει ενυδατωμενο χωρις να εχει λιπαρη αισθηση, και οσοι το μυριζουν λενε οτι μυριζει σαν 'καθαριοτητα' κατι με το οποιο συμφωνω και εγω (και εκτιμω ιδιατερα!)
Ενω δεν ημουν φαν των body lotions γιατι ειχα θεμα με το να βρω καποιο που να μην αφηνει κολλωδη υφη στην επιδερμιδα μου (και δυστυχως ως αποτελεσμα ενω δεν εχω ιδιατερα ξηρη επιδερμιδα ενιωθα το δερμα μου να 'διψαει',) μπορω να πω πως το συγκεκριμενο με εχει σωσει.
Το μονο που θα ηθελα θα ηταν να ειχε λιγο πιο διακριτικη μυρωδια για το λογο που προανεφερα (τις ημικρανιες) και ως αποτελεσμα με ενοχλουν οι εντονες μυρωδιες.
Αυτα απο μενα, ελπιζω να βρηκατε χρησιμο το ποστ και τις πληροφοριες που σας εδωσα, τα λεμε συτο επομενο- γεια σας!

4 comments:

  1. Ευχαριστούμε για τις πληροφορίες καλή μου!!! Έχουν χαμηλώσει τις τιμές η είναι η ιδέα μου??? Απο ποιότητα δεν το συζητώ είναι υπέροχα!!! <3

    ReplyDelete
  2. ποιος ξερει? Παντως απο τις τιμες που ειδα στο σαιτ τις βρισκω πολυ λογικες-και παραλληλα κανουν αρκετες εκπτωσεις ανα διαστηματα πραγμα το οποιο σημαινει ακομα πιο χαμηλες τιμες και για τη ποιοτητα τουςειναι πραγ,ατικα ευκαιρια!

    ReplyDelete
  3. Νατασακι...σου αρεσε αυτη η lotion?
    Τη χρησιμοποιω 2 βδομαδες και δεν μου προσφερει τιποτα...περα απο μια
    ελαχιστη ενυδατωση :(

    ReplyDelete
    Replies
    1. το δερμα μου δεν ειναι ιδιατερα ξηρο οποτε το οτι ειναι ελαφρια μου αρεσε-για ξηρες επιδερμιδες δε νομιζω να εινια καταλληλη- παντως το οτι γραφει για ηλικιες απο 17-27 νομιζω ειναι ξεκαθαρο (για μενα παντα) οτι ειναι πιο καταλληλο για επιδερμιδες νεανικες που ουτως η αλλως δεν ειναι κατα βασει ξηρες. μετα τα 28+ μια γυναικα αρχιζει και παρατηρει ξηροτητα και σιγουρα θα ηταν καλυτερο να παρει μια κρεμα σε πιο 'πυκνη' και οχι τοσο 'ρευστη' μορφη.

      Delete

Comments are held for approval before posting to avoid spam/unwanted advertizing via provided links.
Thank you.
__________

Τα σχολια εγκρινονται πριν τη δημοσιευση τους προς αποφυγη spam/ανεπιθυμητης διαφημησης μεσω συνδεσμων.
Ευχαριστω πολυ

Note: only a member of this blog may post a comment.

TRANSLATE | ΜΕΤΑΦΡΑΣΗ