2/05/2013

Για οσες δε μαθαν τα καλα νεα..!


Τρεις μερες μετα τα γενεθλια μου ελαβα το καλυτερο δωρο που θα μπορουσα να ειχα φανταστει..
Στις 29 Ιανουαριου λοιπον, βγηκαν τα αποτελεσματα της ψηφοφοριας για τα τρια καλυτερα ελληνικα beauty blogs, και χαρη σε ολες οσες μπηκατε στο κοπο να ψηφισετε Makeup by Natasha V κερδισαμε την πρωτη θεση!
Θελω να σας πω ενα μεγαλο ευχαριστω για αυτη τη τιμη που μου κανατε, και πολυ περισσοτερο που με εχετε αγκαλιασει και επιβραβευσει με την αγαπη σας εδω και ενα χρονο που εχω ξεκινησει το blog αυτο.
Ειναι ενα εργο αγαπης, οπου καθε μερα προσπαθω να το κανω πιο λειτουργικο και ευχαριστο στη χρηση για ολες σας και φυσικα ολα οσα γραφω και οι γνωμες που εκφραζονται ειναι απο καρδιας και απολυτα ειλικρινης.
Ευχομαι να μην σας απογοητευσω, να συνεχιζετε να απολαμβανετε να διαβαζετε το blog μου και να ανακαλυψουμε μαζι πολλα ομορφα προιοντα ομορφιας και φετος!
 Για οσες θελετε να δειτε τη σχετικη αναρτηση στο ιστολογιο της ενωσης Greek Beauty Bloggers σας αφηνω ενα link για να το επισκεφτειτε!
 http://www.greekbeautybloggers.com/2013/01/best-greek-beauty-bloggers-blog.html

Ενα μεγαλο μπραβο σε ολα τα blog που συμμετειχαν, και φυσικα συγχαρητηρια στις αλλες δυο νικητριες 2η και 3η θεση αντιστοιχα τις Adeola του blog  http://distinguisheddiva.blogspot.gr/ και
Jiana του blog http://fashionsugarbubbles.blogspot.gr/
εδω μπορειτε να δειτε τους σπονσορες του διαγωνισμου

Eπισης ενα πολυ μεγαλο ευχαριστω για τα υπεροχα δωρα που μας χαρισαν οι σπονσορες του διαγωνισμου, ειναι πολυ ευγενικη χειρονομια απο μερος τους και ανυπομονω να τα δοκιμασω και να σας πω τις εντυπωσεις μου.

Να ειστε παντα καλα και παλι σας ευχαριστω μεσα απο τη καρδια μου..με κανατε πολυ ευτυχισμενη.
.xx

19 comments:

  1. αφου το αξιζες.κανεις υπεροχη δουλεια και εισαι αντικειμενικη.προσφερεις πληροφοριες για προϊόντα για ολα τα πορτοφολια.παντα επιτυχιες :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Μαργαριτα σ'ευχαριστω παρα πολυ!!

      Delete
  2. ΚΑΝΕ ΕΝΑ VIDEO ΜΕ ΟΤΙ ΣΟΥ ΕΣΤΕΙΛΑΝ , ΜΟΝΑΧΑ ΓΙΑ ΝΑ ΤΑ ΔΟΥΜΕ!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. θα σκεφτω εναν ωραιο τροπο να το κανω μολις τα λαβω ολα. :-)

      Delete
  3. Σου αξίζει γι' αυτό και σε ψηφίζουμε χωρίς να νοιώθουμε κανένα κόπο απολύτως!!!Μπράβο Νατάσα μου!Πάντα επιτυχίες!Φιλιά!

    ReplyDelete
  4. Κατερινα μου εισαι φοβερη, σ'ευχαριστω παρα πολυ!!

    ReplyDelete
  5. Συγχαρητήρια!! Πάντα επιτυχίες σου εύχομαι. Και το κανάλι σου στο youtube και το blog σου είναι αξιολάτρευτα. Να χαρείς τα δώρα σου. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. ΩΩ!! Σ'ευχαριστω παρα πολυ!το ποσο χαιρομαι που σου αρεσουν δε λεγεται <3

      Delete
  6. Πολλά συγχαρητήρια!!!
    Το αξίζεις και με το παραπάνω!
    Θα συμφωνήσω με την Μαρία κάνε ένα βίντεο με τα δώρα!!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. ναι! θα γινει μολις ερθουν ολα :-)

      Delete
  7. Συγχαρητηρια...επισης 29/1 ηταν τα δικα μου γεννεθλια ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Χρονια πολλα Ειρηνη μου!!

      Delete
  8. Πραγματικά,είσαι φοβερή σ' αυτό που κάνεις.Σου αξίζει η επιβράβευση αυτή!!!Πάντα είσαι ειλικρινής και αντικειμενική,εκφράζεις τις απόψεις σου χωρίς δισταγμούς ανεξάρτητα με τους σχολιασμούς που μπορεί να λάβεις.Επιπλέον,φαίνεσαι τόσο θετικός και χαρούμενος άνθρωπος(κάτι που καταφέρνεις να μεταδώσεις και σε 'μας).
    Συγχαρητήρια,λοιπόν για τη θέση που κατέκτησες και συνέχισε έτσι.
    Σου εύχομαι να έχεις πάντα επιτυχίες!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Δεν μπορεις να φανταστεις τι χαρα μου δινεις που νιωθεις ετσι για μενα..Ευα σ'ευχαριστω μεσα απο τη καρδια μου!

      Delete
  9. Σ'αγαπαμε πολυ και φαινεται νομιζω!!!
    ΕΙΣΑΙ ΥΠΕΡΟΧΗ <3

    ReplyDelete
    Replies
    1. Και εγω σας αγαπω πολυ, ηταν πραγματικα μεγαλη μου τιμη και μονο που συμμετειχα με ολες σας <3 πολλα φιλακια γλυκουλα μου :-) xxxx

      Delete
  10. Τα συγχαρητήρια και από μας Νατάσα και χρόνια σου πολλά! Μπράβο στις GBB για τον διαγωνισμό που έκαναν! :)

    xxx

    ReplyDelete
    Replies
    1. Xιλια ευχαριστω!! xxx

      Delete
  11. Bravo Νατασούλα! :D
    Να χαρείς & τα δωράκια που πήρες!Περιμένουμε reviews! ;)

    ReplyDelete

Comments are held for approval before posting to avoid spam/unwanted advertizing via provided links.
Thank you.
__________

Τα σχολια εγκρινονται πριν τη δημοσιευση τους προς αποφυγη spam/ανεπιθυμητης διαφημησης μεσω συνδεσμων.
Ευχαριστω πολυ

Note: only a member of this blog may post a comment.

TRANSLATE | ΜΕΤΑΦΡΑΣΗ