1/06/2013

Εssence 'All About Cupcake' Lipstick -γιατι ειναι τοσο δημοφιλη αποχρωση??

Essence lipstick in shade 'All About Cupcake' #53

Επιτελους μετα απο χρονια αναζητησης της συγκεκριμενης αποχρωσης, τα καταφερα!!
Βγηκα για ψωνια προσφατα και βρηκα ενα και μοναδικο τεμαχιο..σκιρτησε η καρδια μου μολις το ειδα!
Ειναι η μοναδικη αποχρωση την οποια δεν ειχα δει ΠΟΤΕ να εχει μεινει καποιο τεμαχιο για να το δοκιμασω και καταλαβαινετε τη χαρα μου...
Τι ειναι αυτο που τη κανει ομως τοσο δημοφιλη? Ας αναλυσουμε λιγο αυτο το κραγιον!

1-Λεγεται All About Cupcake (υπερ χαριτωμενο ονομα που σε δελεαζει μονο στο ακουσμα του!)
2-Ειναι ενα γλυκο ροδακινι-ροζ (αρα παει σε ολες, και ειναι ιδανικο για ολες τις ωρες)
3-Κανει τα χειλη να δειχνουν πιο γεματα (κατι που το θελουμε ολες)
4-Εχει διαφανη, ενυδατικη υφη (αρα τελειο για ολες τις ωρες)
5-Εχει υπεροχη γευση (οπως ολα τα κραγιον της Essence)
6-Eιναι μονο 2.50 ευρω (αρα προσιτο για ολες)
7-Τη λυσαμε την απορια λοιπον!!

Τωρα ειμαι και εγω λατρης της αποχρωσης #53 Αll About Cupcake!
To θεμα ομως ειναι.. οταν μου τελειωσει, υπαρχει περιπτωση να το ξαναβρω η θα μεινω με τη..'γλυκα?'
Αυτα απο μενα, τα λεμε στο επομενο ποστ!



13 comments:

  1. το είχα βρει πολύ εύκολα και ήταν από τις πρώτες μου Essence αγορές. Θα συμφωνήσω με όλα τα υπέρ που γράφεις αν και εμένα με κέρδισε βασικά το όνομα :-)

    ReplyDelete
  2. Νατάσα μου με έβαλες σε πειρασμό! Δεν ήξερα καν ότι υπάρχει αυτή απόχρωση! Φαίνεται πολύ χαριτωμένο χρώμα!!!! Να σε ρωτήσω, έχει καθόλου shimmer ή είναι απλά ενυδατικό;

    ReplyDelete
  3. Αυτό το χρώμα το είχα πάρει κι εγώ και όντως το βρίσκεις δύσκολα!!Τέλειο χρώμα!!

    ReplyDelete
  4. @Βetty Boop οχι,δεν περιεχει καθολου shimmer. :-)

    ReplyDelete
  5. Δεν έχω δοκιμάσει κανένα κραγιον της essence! Το συγκεκριμένο έχει διαφορετική υφή και απόδοση απο τα άλλα χρώματα ή είναι όλα το ίδιο?

    ReplyDelete
  6. Αύριο κιόλας θα πάω να το ψάξω!!!

    ReplyDelete
  7. Είναι πανέμορφο, θα το ψάξω κι εγώ!!

    ReplyDelete
  8. καλη χρονια!!!
    στις γιορτες ειδα οτι εχουν φερει essence στα Hondos της πολης μου και απο τοτε ψαχνω στο ιντερνετ swatches κι reviews για καλλυντικα τους που μπορω να παρω. απο την αρχη μου αρεσε το συγκεκριμενο κραγιον αλλα οσες φορες εχω παει δεν το εχω βρει. ουτε tester. δεν ειμαι σιγουρη αν το ειχαν φερει καν....
    οταν το βρω θα το παρω παντως. για την ωρα βολευτηκα με την αποχρωση #52

    ReplyDelete
  9. ειναι φοβερό το χρώμα, κρίμα να μην εχει καθολου διαρκεια κ αποδοση... σα λιποζαν βγαινει... τόσο μα τόσο όμορφο χρώμα!το χερι μου παει σ αυτο καθε πρωι αυτοματα!

    ReplyDelete
  10. tuxeroula! toso kairo th psaxno auth thn apoxrosh k den thn exo brei pote :/ na to xareis natasaki m!

    ReplyDelete
  11. Υπέροχο χρώμα! Δεν έχω καταφέρει να το βρω ακόμα αλλά που θα πάει, κάποια στιγμή θα το πετύχω!

    ReplyDelete
  12. Οσες φορες και αν εχω δοκιμασει καποιο κραγιον της essence κανενα δε μου αρεσε,ειδικα το shimmer που εχουν.Σε εμπιστευομαι ομως και θα παω να το βρω.

    ReplyDelete

Comments are held for approval before posting to avoid spam/unwanted advertizing via provided links.
Thank you.
__________

Τα σχολια εγκρινονται πριν τη δημοσιευση τους προς αποφυγη spam/ανεπιθυμητης διαφημησης μεσω συνδεσμων.
Ευχαριστω πολυ

Note: only a member of this blog may post a comment.

TRANSLATE | ΜΕΤΑΦΡΑΣΗ