1/16/2013

Seventeen The Stylist mascara review

Μια μασκαρα η οποια με εχει ενθουσιασει τελευταια ειναι η  The Stylist της Seventeen.
Ξερω οτι δεν ειναι καινουργιο προιον, αλλα εγω ημουν φανατικη οπαδος της X-Traordinaire της ιδιας εταιριας, απο τοτε που πρωτοκυκλοφορησε γιατι (τοτε) αναζητουσα περισσοτερο ενα πολυ εντονο βραδυνο εφε στις βλεφαριδες.
Ομως οσο περναει ο καιρος, ψαχνω για πιο 'κλασσικο' αποτελεσμα στις βλεφαριδες- δηλαδη μια μασκαρα που να προσδιδει μηκος και λιγο ογκο για ενα λιγο πιο ηπιο αποτελεσμα σε σχεση με την X-Traordinaire - χωρις αυτο να σημαινει πως το αποτελεσμα δεν παραμενει εντυπωσιακο!
με δυο στρωσεις The Stylist σε μαυρη αποχρωση

Αυτο που μου αρεσει πολυ σ'αυτη τη μασκαρα ειναι το οτι μπορει να χτιστει σαν προιον σταδιακα πανω στις βλεφαριδες, μεχρι να εχεις το επιθυμητο αποτελεσμα.
Αφηνει τις βλεφαριδες απαλες και 'ελαστικες' και ετσι δεν σπανε οπως καποιες πιο ξηρες φορμουλες. Παιρνει ελαχιστα περισσοτερο χρονο για να στεγνωσουν αλλα το αποτελεσμα αποζημιωνει!
Εχει φοβερη αποδοση χρωματος και διαρκει χωρις μουτζουρωματα (αν οχι ολη μερα) αρκετες ωρες. Εγω που εχω θεμα με τα ματια μου επειδη δακρυζουν συχνα, δεν εχω βρεθει ποτε σε δυσκολη θεση οποτε την εχω φορεσει.
Υπαρχει και σε αδιαβριοχη εκδοχη και κυκλοφορει σε μπορντω και σε μπλε ηλεκτρικ αποχρωση- ιδανικη για το καλοκαιρι η για μια εκρηξη χρωματος σε μια μουντη χειμωνιατικη μερα!

απο αριστερα με την The Stylist της Seventeen σε μαυρη αποχρωση και δεξια χωρις καθολου προιον

οπως βλεπετε εχω στραβωσει λιγο το βουρτσακι για να γυριζει λιγο περισσοτερο τις βλεφαριδες

Η τιμη του ειναι υπερ προσιτη στα 12ευρω για τη ποιοτητα που προσφερει αλλα παρατηρω οτι πωλειται και στη τιμη των 10ευρω σε καποια καταστηματα- ισως οφειλεται σε προσωρινες προσφορες της συγκεκριμενης εταιριας η καταστηματος βεβαια.
Σαν γυναικα αλλα και σαν μακιγιεζ θεωρω οτι ειναι ενα απαραιτητο προιον στα καλλυντικα μου γιατι εχει ενα βουρτσακι πολυ βολικο, το οποιο μπορει να χρησιμοποιηθει με πολλους τροπους για ενα εφε που ποικιλλει απο κλασσικο μεχρι εντονο βραδυνο.

Ειναι αρκετα στενο για να πιασει τις πιο μικρες βλεφαριδες στο εσωτερικο των ματιων, και να ανδειξει με μια κινηση και τις κατω βλεφαριδες αλλα (tip alert!) αν 'στραβωσετε' λιγο το βουρτσακι πιεζοντας το στο στομιο για να παρει μια μικρη κληση, μπορειτε να εχετε και τελειο γυρισμα στις βλεφαριδες- και χωρις ψαλιδακι.
Επισης με αυτο το τροπο πιανει λιγο περισσοτερο προιον απο τα τοιχωματα του σωληναριου και ετσι φορτωνει και πιο πολυ προιον στις βλεφαριδες, για ενα πιο βραδυνο εφε.
Αν βρειτε οτι φορτωνει υπερβολικο προιον απλα σκουπιστε το βουρτσακι σε ενα καθαρο χαρτομαντηλο και ξαναβουτηξτε το να μαζεψει προιον εκ νεου.

Αυτα απο μενα, τα λεμε στο επομενο ποστ! xoxo


13 comments:

  1. όμορφο post....εγω προς το παρόν χρησιμοποιώ την X-Traordinaire αλλά αυτή θα είναι η επόμενη που θα δοκιμάσω.....

    ReplyDelete
  2. Ωραίο review!Πολύ καλό αποτέλεσμα,στη φωτογραφια με και χωρίς φαίνεται πολύ εντυπωσιακή η διαφορά!Και με τόσο καλή τιμή σίγουρα αξίζει!

    ReplyDelete
  3. πολυ ενημερωτικο!!!
    μου αρεσει πολυ το review σου!

    ReplyDelete
  4. ωραία θα ήθελα να την αγοράσω , φαίνεται πολυ καλη .

    ReplyDelete
  5. kalhmera natasha mou!!!! egw de exw dokimasei seventeen maskares alla mallon hr8e h wra fainetai polu entupwsiakh!!!! exeis dokimasei tis max factor??? egw tis foraw apo tote pou kskeinhsa na bafomai kai maresoun polu !!!! apla gia na mas peis kai thn epaggelmatikh sou apopsi!!!!! aaaaaaaa kai mareseis trela sta videakia!!!! filia !!!

    ReplyDelete
  6. την αγαπάω αυτην την μασκαρα χρονια τωρα.τωρα δοκιμασα την μπορντω-καφε (αποχρωση 03 plum brown) αποχρωση και ειναι καταπληκτικο χρωμα.δεν ειναι εντονο αλλα οταν πεφτει φως στα ματια διχνει παρα πολυ ομορφο :)

    ReplyDelete
  7. Ωραια φαινεται ομως η πρωτη φωτογραφια του ποστ ειναι υπεροχη!!! :)

    ReplyDelete
  8. deixnei fantastikh..psinomai na thn agorasw...!!

    ReplyDelete
  9. είναι πολύ ωραία!!!!!την έχω χρησιμοποιήσει γενικά η seventeen έχει φσνταστικά προιόντα και για ελληνική εταιρία,αυτό είναι πολύ θετικό γεγονός!!!!

    ReplyDelete
  10. Αγαπημένη σ' έχω κάνει TAG http://organoste-ta-panta.blogspot.gr/2013/01/beauty-tag.html

    ReplyDelete
  11. Νατασσακι με την super βλεφαριδα περνα απο το blog μου να παραλαβεις ενα βραβειακι! Πολλα φιλια! melinadale.blogspot.gr

    ReplyDelete
  12. Θα την δοκιμάσω γιατί για κάθε μέρα θέλω και εγώ κάτι όχι τόσο έντονο και δεύτερον και τα δικά μου μάτια δακρύζουν εύκολα οπότε θα σε εμπιστευτώ!

    ReplyDelete


TRANSLATE | ΜΕΤΑΦΡΑΣΗ