1/12/2013

Multi Purpose oils- Τα αγαπημενα μου!


Σ'αυτο το ποστ θα σας μιλησω για τα αγαπημενα μου multi purpose oils, δηλαδη τα καλλυντικα λαδια τα οποια μπορουν να χρησιμοποιηθουν για προσωπο, σωμα και μαλλια.
Ειναι ενα απο τα αγαπημενα μου προιοντα περιποιησης γιατι μου προσφερουν ενυδατωση χωρις να ειναι λιπαρα, σε αντιθεση πχ με καποια body lotions/butters, γιατι το δερμα τα απορροφα αμεσα.
Εγω που ειμαι και μητερα ειναι ενα χαρακτηριστικο τους που εκτιμω ιδιατερα γιατι δεν διαθετω πολυ χρονο για τον εαυτο μου.
Παμε να σας πω λιγα λογια για το καθενα που εχω δοκιμασει και τις εντυπωσεις μου πανω σ'αυτα για να αποφασισετε ποιο θεωρειτε εσεις καταλληλο για τις δικες σας αναγκες και προτιμησεις.
Τα χαρακτηριστικα που μοιραζονται ολα ομως ειναι το οτι περιεχουν βιταμινη Ε, αμυγδαλελαιο ειναι καταλληλα για τις πλεον ευαισθητες επιδερμιδες, ειναι μη λιπαρα, και μυριζουν υπεροχα!


Το πρωτο που δοκιμασα ποτε ηταν το Huile Prodigieuse της εταιριας Nuxe και ηταν ερωτας με την πρωτη χρηση!
Περαν του οτι δεν ειχα ξαναδοκιμασει ενα τετοιο προιον και ειχα ενθουσιαστει που θα εξοικονομουσα χωρο στα πραγματα μου, μυριζε υπεροχα και ειχε ακριβως την υφη που εψαχνα.
Απορροφαται γρηγορα απο την επιδερμιδα και αφηνει μια διακριτικη γυαλαδα υγειας και ενυδατωσης.
Βγαινει και σε εκδοχη με μπρονζε shimmer για καλοκαιρινες εμφανισεις- οτι πρεπει για τις γαμπες, η τους ωμους για να αναδειξει το μαυρισμα σας και να δωσει μια ιδεα λαμψης.
Περιχει ελαια απο 6 φυτικα προιοντα, borage, sweet almond (γλυκο αμυγδαλο,) St Johnswort, camellia, hazelnut,macadamia
Ειναι ανεκτο και καταλληλο (οπως ολα αυτα για τα οποια θα σας μιλησω) για την ευαισθητη επιδερμιδα μου και σιγουρα ειναι ενα προιον το οποιο θα αγοραζω για παρα πολλα χρονια ακομα.

Το δευτερο λαδακι που δοκιμασα ειναι απο το The Body Shop και ειναι το Beautifying Oil, και πιο συγκεκριμενα στην εκδοχη 'Chocomania.' Το ατου αυτης της σειρας απο λαδια ειναι η απιστευτα μεγαλη γκαμα απο αρωματα στα οποια βγαινουν. Ολα περιεχουν σαν βασικα συστατικα βουτυρο κακαο και τρια ελαια- γλυκου αμυγδαλου, kukui και marula.
Ολες οι εκδοχες μυριζουν υπεροχα και ειναι σουπερ ενυδατικες. Θα ελεγα οτι ειναι μαλλον το πιο 'βαρυ' ομως απο ολα τα λαδακια που σας αναφερω σ'αυτο το ποστ, οποτε για πολυ λεπτα μαλλια, δεν νομιζω οτι ειναι και τοσο καλη επιλογη. Σιγουρα μια γυναικα με μπουκλες η σπαστο μαλλι θα το λατρεψει!
Τους καλοκαιρινους μηνες  ειναι οτι πρεπει σαν περιποιηση στη παραλια η σαν μασκα ενυδατωσης, αλλα για φινιρισμα, πχ για λαμψη στα μαλλια, για γυναικες με λεπτα η λιπαρα μαλλια θεωρω οτι ειναι λιγο βαρυ.


Το τριτο προιον το οποιο ειχα η τυχη να δοκιμασω, εχει ενα απο τα πιο μεθυστικα αρωματα που εχω μυρισει ποτε! Ειναι της εταιριας Lierac Paris και περιεχει μια μοναδικη μειξη απο τρια λευκα λουλουδια- γαρδενια, γιασεμι και καμελια. 
Υπαρχει πληρες σειρα περιποιησης με το ιδιο αρωμα και μοναδικα συστατικα που περιλαμβανει γαλακτωμα σωματος,αφρολουτρο, αρωμα τυπου 'νερο' (πολυ ελαφρυ χωρις οινοπνευμα) και ενα απολεπιστικο ζελ-λαδι. Το συγκεκριμενο προιον ηταν μεσα στα προιοντα που μου εστειλαν πολυ ευγενικα πριν απο λιγο καιρο απο την εταιρια Lierac Paris και πραγματικα, πολυ χαιρομαι γιατι ειναι σιγουρα ενα προιον το οποιο θα αναζητησω μολις μου τελειωσει το δειγμα γιατι εχω ενθουσιαστει!
Το αρωμα του ειναι πραγματικα εθιστικο! Αλλα πιο σημαντικο απ'ολα δε μου προκαλει ημικρανια που ειναι πολυ σημαντικος παραγοντας για μενα γιατι εχω χρονιο προβλημα και πλεον ειναι ελαχιστα τα αρωματα που μπορω να φοραω χωρις να υποφερω.
αμυγδαλελαιο βρισκετε σε ολα τα φαρμακεια και στα περισσοτερα Hondos Center

Τελος, σαν προταση πιο οικονομικη για οσες δεν ειστε σιγουρες για το αν θα σας βολεψει η χρησιμευσει ενα τετοιο προιον (μπορει να εχετε λιπαρα μαλλια,δερμα κλπ και να μη σας φαινεται καταλληλο για τις αναγκες σας) το απλο αμυγδαλελαιο, για το οποιο σας εχω μιλησει απειρες φορες, μπορει να χρησιμοποιηθει αφοβα για ολες τις χρησεις που ανεφερα για τα οποιες ειναι τα multipurpose oils...συν αλλη μια η οποια ειναι οτι αφαιρει το αδιαβροχο μακιγιαζ περιφημα!
Aκομα καλυτερα, για οσες απο εσας δεν εχετε ανεκτικοτητα σε αρωματα ειτε επειδη δε σας αρεσουν, ειτε απο ευαισθησια η λογο ημικρανιων (οπως εγω) πιστευω θα το αγαπησετε και θα γινει αναποσπαστο κομματι της καθημερινης σας περιποιησης ομορφιας.

Αυτα απο μενα τα λεμε στο επομενο ποστ!

12 comments:

  1. Αγαπώ το Lierac λαδάκι,πραγματικά εθιστικό άρωμα! Πολύ ωραίες επιλογές :) xxx

    ReplyDelete
  2. Γεια σου !! καλη Χρονια!!! Σε εχω κανει tag !! Θα χαρω πολυ να δω τις απαντησεις σου!!!

    http://beautywithmairy.blogspot.gr/2013/01/bauty-tag.html

    ReplyDelete
  3. Νατάσα, το αμυγδαλέλαιο κ τις χρήσεις του το έμαθα από εσενα και σε ΥΠΕΡ-ευχαριστω. Το ανακατεύω όπως είπες με ροδόνερο και το πρόσωπο καθαρίζει μοναδικά (σε άδειο μπουκάλι απο τη λοσιόν της clinique!!!)! Το έχει λατρέψει κ η κόρη μου που αν κ 6 ετων θέλει να έχει καλλυντικα κ αυτο της επιτρέπεται!!!! Το λαδάκι της Nuxe το κοιτάζω χρόνια αλλα ποτέ δεν το πηρα. Λες λοιπόν ότι είναι πολύ καλο... λέω να το δοκιμασω. Φιλια

    ReplyDelete
  4. Νατάσα, το αμυγδαλελαιο από εσενα το έμαθα κ σε υπερευχαριστω. Το ανακατεύω με ροδόνερο κ είναι οντως το καλύτερο ντεμακιγιάζ. Το πιό διασκεδαστικό είναι που βαζει κ η κόρη μου (6 ετων) σε ένα βαμβάκι κ καθαρίζει το πρόσωπό της κυρίως αν έχουμε κυκλοφορήσει στο κέντρο της πολης με τα καυσαέρια. Της Nuxe το κοιτάζω χρόνια αλλά ποτέ δεν το πήρα. Λες να αξιζει, ε; Φιλια!!!

    ReplyDelete
  5. Πολύ ωραίο και ενημερωτικό post! Αυτά από τα body shop τα έχω βάλει κ εγώ στο μάτι! :)
    Φιλιά!

    http://dreamofbeauty22.blogspot.gr/

    ReplyDelete
  6. πολυ ωραία Natasha , το έχω και εγω το αμυγδαλελαιο και συμφωνω μαζί σου .

    ReplyDelete
  7. Δοκιμασα ενα δειγματακι της nuxe και μυριζε οντως υπεροχα! Ποια ειναι ομως η τιμη του;

    ReplyDelete
  8. Έχω δοκιμάσει αυτό της Body Shop (μάλιστα αν θυμάσαι είχαμε υποκύψει μαζί στον περασμό της αγοράς του στο Beauty Bloggers Event!). Όντως είναι βαρύ για τα μαλλιά μου αλλά το χρησιμοποιώ το βράδυ όταν αισθάνομαι πολύ ξηρό το πρόσωπο μου και το πρωί έχει αποροφηθεί όλο και μου έχει αφήσει μια διακριτική λάμψη. Αυτά!
    Φιλάκια!
    xo
    Eleonor

    ReplyDelete
  9. Το λαδάκι της Nuxe το είχα κι εγώ κι είναι φανταστικό..Το χρησιμοποιούσα περισσότερο στο πρόσωπο,και μου κράτησε για πάααρα πολύ καιρό!Το αμυγδαλέλαιο το χρησιμοποιώ σε homemade scrub με ζάχαρη και μέλι,και στα μαλλιά μου για μισή ή και παραπάνω ώρα πριν λουστώ..Κάνει θαύματα γενικά!


    http://ohmymirrormirror.blogspot.gr/

    ReplyDelete
  10. Το λαδάκι της Nuxe το έχω λατρέψει!!! Είναι φοβερό και ΄χει τέλειο άρωμα!!! Της Lierac θέλω οπωσδήποτε να το δοκιμάσω! Έχω μανία με τα λάδια :-)
    Το αμυγδαλέλαιο το βάζω το βράδυ στα μάτια μου και στην εγκυμοσύνη για να τις ραγάδες.
    xxx

    ReplyDelete
  11. Το λαδάκι της Lierac το λατρεύωωω!! <3

    ReplyDelete

Leave me a comment-I love to hear from you!

TRANSLATE | ΜΕΤΑΦΡΑΣΗ