1/19/2013

Foltene eyelash and Eyebrow Treatment...αποτελεσματα οχι αστεια!


Οταν ειχα ξεκινησει το blog μου, ειχα κανει καποιο review για αυτο το προιον οπου ειχα ενθουσιαστει.
Mετα απο συστηματικη χρηση, ενα εχω να πω...θαυματουργο!
Για οσες δεν με εχουν ακουσει να ξαναμιλαω για το Foltene eyelash and Eyebrow Treatment εδω η στο καναλι μου, θα σας πω οτι ειναι μια αγωγη για βλεφαριδες/φρυδια για ενδυναμωση και αναπτυξη της εξασθενημενης τριχας- ειτε απο υπερβολικη αποτριχωση η ορμονικων διαταραχων, προβληματων υγειας κλπ.
Το βρισκετε σε φαρμακεια, και σε stand της Foltene στα περισσοτερα Hondos Center.


Δειτε εδω τη σοκαριστικη εξελιξη των φρυδιων μου με τη χρηση αυτης της αγωγης μεσα σε ενα χρονο.
**Για οσες αναρωτιουνται γιατι τα ματια μου ειναι τοσο ταλαιπωρημενα στη πρωτη φωτο, ειναι λογο του υποθυροειδισμου ο οποιος δεν ειχε ρυθμιστει ακομα εκεινη την εποχη και προκαλουσε εντονο πριξιμο στη περιοχη των ματιων.

ορατα αποτελεσματα και σημαντικη βελτιωση πυκνοτητας και μηκους!
Θα συνεχισω να το χρησιμοποιω μιας και εχω πολυ δρομο ακομη, αλλα ειμαι τοσο χαρουμενη που δεν χρειαζεται να βαφω πια τα φρυδια μου για να δειχνω 'φυσιολογικη.'
Αυτα απο μενα, τα λεμε στο επομενο ποστ!
ΥΓ: Foltene eyelash and Eyebrow Treatment..σ'ευχαριστω!

20 comments:

  1. Θεαματικό το αποτέλεσμα στα φρύδια σου Νατασούλα μπράβο...αυτό το στρογγυλό σχήμα σου πάει πολύ!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. τριχα να'ναι κι'οπως να'ναι Λυγερη μου! Μετα απο χρονια που αναγκαζομουν να τα γεμιζω με μολυβι, επιτελους εχω φρυδια.
      ειναι πολυ καλο προιον, και αφου λειτουργησε για εμενα που εχω θεμα με θυροειδη, φανταζομαι και σε κοπελες χωρις θεματα υγειας τι αποτελεσματα μπορει να εχει.

      Delete
  2. Wow εκπληκτικό αποτέλεσμα! Εγω σίγουρα δεν το χρειάζομαι αλλά χαίρομαι πολύ που σου έκανε τόσο καλή δουλειά :) Φιλια!

    ReplyDelete
    Replies
    1. εσυ εχεις υπεροχα καλοσχηματισμενα φρυδια και πολυ καλα κανεις που δεν τα εχεις τσουρομαδισει οπως εγω οταν ημουν μικρη!
      φιλακια πολλα Αρτεμη μου <3

      Delete
  3. Το αποτέλεσμα νομίζω μιλάει από μόνο του! Μπράο Foltene!

    ReplyDelete
  4. Νατάσσα γειά σου. Είμαι καινούργια φίλη και παλιά αισθητικός.Τα βιντεάκια σου υπέροχα! Για πολλά θέματα που με ενδιαφέρουν,τα βλέπω με πολλή χαρά. Το FOLTENE θα το πάρω αύριο,γιατί έχω πρόβλημα εδώ και δύο χρόνια.Ελπίζω να έχω καλά αποτελέσματα.Φιλιά πολλά Ιωάννα.Αν θέλεις κάνε ένα βίντεο για στρογγυλά πρόσωπα με κοψίματα.

    ReplyDelete
    Replies
    1. δε θυμαμαι αλλα πρεπει να εχω κανει καποιο βιντεο με φωτοσκιασεις- αλλα μπορει να κανω λα8ος. αν οχι θα κανω πολυ συντομα και θα εξηγω για ολα τα σχηματα προσωπου. σ'ευχαριστω πολυ που ηρθες στη παρεα μου! xx

      Delete
  5. Φοβερή εξέλιξη. Είχα ακούσει να το αναφέρεις στο κανάλι σου, αλλά βλέποντας τις φώτο είναι πραγματικά εντυπωσιακή η διαφορά. Η μαμά μου έχει πρόβλημα με τα φρύδια της, οπότε ξέρω τι θα της αγοράσω από Δευτέρα. :)

    ReplyDelete
  6. Έχω εντυπωσιαστεί! Γενικά δε βγάζω τα φρύδια μου πολύ αλλά είναι αρκετά αραιά από μόνα τουσ! Θα το αναζητήσω οπωσδήποτε!

    ReplyDelete
  7. Με ενδιαφέρει ΠΑΑΑΑΑΑΑΡΑ πολύ, γιατί μικρή είχα τσουρομαδίσει τα φρύδια μου και τώρα(εδώ και χρόνια δηλαδή) θέλω να τα μεγαλώσω και δεν μπορώ! Δεν μου βγαίνουν οι τρίχες σε πολλές περιοχές και γενικά οι τριχούλες των φρυδιών μου είναι πολύ αραιές! Θέλω να σε ρωτήσω να μου πεις (αν θυμάσαι) κάποια τιμούλα!

    ReplyDelete
    Replies
    1. η τιμη ειναι 21ευρω αλλα πιθανον να βρεις και πιο φθηνα αν υπαρχει καποια προσφορα στη συγκεκριμενη εταιρια η απο καποιο online φαρμακειο.

      Delete
    2. ευχαριστώ πολύυυυυ ^.^

      Delete
  8. Πραγματικά πολύ εντυπωσιακό αποτέλεσμα!Εγώ γενικά έχω πυκνά φρύδια,αλλά ένα σημείο αραιό από τρίχες που είχα σιγά-σιγά γέμισε μετά από χρήση καστορέλαιου.Φιλιά! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Καστορέλαιο χρησιμοποιώ κ εγω. Σε πόσο καιρό είχες αποτελέσματα κ πως έκανες την χρήση του; Δλδ πρωί βράδυ κ πως το έβαζες; Ευχαριστώ προκαταβολικά!

      Delete
    2. ναι πωι βραδυ για ενα μηνα περιπου-αλλα σαν αυτη την αγωγη δεν υπαρχει τιποτα! μεσα σε 10 μερες θα δεις διαφορα:-)

      Delete
  9. Το αποτέλεσμα είναι ολοφάνερο!
    Κι εμένα με ενδιαφέρει πολύ,θα το ψάξω.
    Κι εγώ μικρή έκανα τα ίδια λάθη.
    Καλώς σε βρήκα!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Καλωςηρθες Χρυσουλα μου! Ευχομαι να σε βοηθησει το ιδιο με εμενα γιατι τα εβγαζα 10+ χρονια τα φρυδια μου και δεν πιστευα οτι θα εβγαιναν ξανα- ειμαι πολυ ενθουσιασμενη που δε χρειαζεται να τα γεμιζω πια!

      Delete
  10. Αν και το ειδα πολυ καθηστεριμενα αυτο το post..φαινεται απιστευτα αποτελεσματικο..αυτο που αναρωτιεμαι ειναι..για εμενα που τα φρυδια μου ειναι απο μονα τους αραια χωρις να τα εχω βγαλει υπερβολικα μπορει να κανει δουλεια; Δηλαδη μπορει να δημιουργησει νεους θυλακες;

    ReplyDelete
    Replies
    1. δεν ξερω περισσοτερες λεπτομερειες, αλλα θεωωρ το αποτελεσμα τα λεει ολα! :-)

      Delete
  11. Οι φωτογραφίες μιλάνε από μόνες τους! Θα πάω να το αγοράσω το απόγευμα κι ολας! Ελπίζω να υπάρχει ακόμα 😐 Ευχαριστούμε Νατάσσα!

    ReplyDelete


TRANSLATE | ΜΕΤΑΦΡΑΣΗ