1/21/2013

Coconut Deodorant spray της Valley


Πηγα στο σουπερμαρκετ της γειτονιας μου (τον Γαλαξια συγκεκριμενα)  ψαχνοντας το κλασσικο μου αποσμητικο και ειδα κατι που μου κινησε το ενδιαφερον.
Ειχε σε προσφορα 1+1 δωρο αποσμητικο της εταιριας Valley απο την οποια αγοραζω χρονια ενα σετ γαλακτωμα καθαρισμου και λοσιον με φυσικα εκχυλισματα, οποτε με τη λογικη οτι αυτα ειναι πολυ καλα προιοντα και τα εμπιστευομαι τοσο καιρο, σκεφτηκα θα ειναι καλο και αυτο.
 Πριν σας πω τη γνωμη μου, να σας πω καποιες πληροφοριες/stats του συγκεκριμενου αποσμητικου.


1-Ειναι Ελληνικο προιον
2-Περιεχει εκχυλισμα καρυδας και ανανα.
3- Δεν περιεχει parabens
4-Χωρις προωθητικα αερια (αρα eco-friendly)
5-Χωρις αλουμινιο
6-Δερματολογικα ελεγμενο
7-Δεν φραζει τους πορους
8-H τιμη προσφορας του ηταν 3.80 ευρω για 1+1 προιον
9-Ειναι στα 100 ml και το μπουκαλι ειναι ελαφρυ και μικρο για να το βαζετε και στη τσαντα σας
10-Δεν λεκιαζει τα ρουχα
11-Μπορει να χρησιμοποιηθει και ως body spray
12- Πωλειται σε επιλεγμενα σουπερμαρκετ/Hondos Center και αλλα καταστηματα καλλυντικων

αρκετα μικρο να χωρεσει και σε τσαντα
H εμπειρια μου με αυτο το προιον ειναι πολυ θετικη και σκοπευω να αγοραζω αυτο απο δω και στο εξης. Χωρια του οτι ειναι Ελληνικο προιον, ειναι οικονομικο, δεν περιεχει parabens/αλουμινιο και το πιο βασικο? Λειτουργει! Δεν ειναι οτι μυριζω καρυδα αν ιδρωσω, αλλα ακομα καλυτερα, δεν μυριζω τελεια και παυλα.
Δεν ξερω αν θα λειτουργει το ιδιο καλα σε ολες οσες το δοκιμασουν, αλλα εγω εχω μεινει πολυ ευχαριστημενη και σιγουρα εχω βρει ενα καινουργιο αγαπημενο αποσμητικο.
Αυτα απο μενα, ελπιζω να βρηκατε ενδιαφερον αυτο το ποστ..τα λεμε στο επομενο!

19 comments:

  1. ελπιζω να το βρω στον Γαλαξια σημερα που θα παμε για ψωνια!

    ReplyDelete
  2. Νατάσα μου καλημέρα! Πόσο συμφωνώ μαζί σου! Είχα βρει κι εγώ τυχαία το αποσμητικό της ίδιας εταιρίας σε άρωμα mango/papayia και ενθουσιάστηκα! Μου άρεσε το ότι ήταν ελληνικό και δεν περιέχει αρκετά βλαβερά συστατικά+ ότι έχει και μεγαλύτερη ποσότητα σε χαμηλότερη τιμή! Συνέχισε να μας δίνεις τα φώτα σου λοιπόν! Πολλά φιλάκια!! :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. ναι ειδα και αυτο με το mango νομιζω (ενα σε πρασινο μπουκαλι)αλλα το ματι μου κατευθειαν στη καρυδα πηγε γιατι μαζι με τη βανιλια και τη κανελα ειναι οι τοπ τρεις αγαπημενες μου μυρωδιες στο κοσμο! :-)
      μακαρι να βρω και αλλα απο τη Valley να δοκιμασω-και το γαλακτωμα/λοσιον ειναι σουπερ αν δεν το εχεις δοκιμασει!

      Delete
    2. Ναι ναι το έχω!! Ήθελα να το πάρω σε άρωμα καραμέλα που ήταν ΣΥΓΚΛΟΝΙΣΤΙΚΟ αλλά εκείνη τη μέρα δεν το είχε και επειδή δεν κρατιόμουνα πήρα σε άρωμα βανίλλια!! :D

      Delete
    3. αγαπω βανιλια!!!! <3

      Delete
  3. Θα το ψαξω και στα σουπερμαρκετ εδω στα Χανια αλλιως θα περασω και μια βολτα απο Hondos...εμπιστευομαι τις κριτικες σου..φιλια πολλα

    ReplyDelete
    Replies
    1. :-) σ'ευχαριστω παρα πολυ! φιλακια και απο μενα.xx

      Delete
  4. πολύ ωραίο post και ψάχνω αυτή την περίοδο αποσμητικό που δεν φράζει τους πόρους. θα το δοκιμάσω και εγώ, μόνο που δεν έχω κοντά Γαλαξία, θα το ψάξω στα hondos.

    ReplyDelete
    Replies
    1. μακαρι να σε βολεψει οσο εμενα, χαρηκα πολυ που το ανακαλυψα! :-)

      Delete
  5. Οκ,παω Γαλαξια!! :p

    ReplyDelete
  6. μμμμ πολυ ενδιαφέρουσα πρόταση .

    ReplyDelete
  7. Εγώ χρησιμοποιώ κατά καιρούς της ίδιας εταιρείας το πράσινο (δεν θυμάμαι με τι είναι νομίζω με λουλούδια) και είναι μια χαρά. Ευχαριστούμε πολύ Νατάσα μου:*

    ReplyDelete
    Replies
    1. ναι το ειδα και αυτο!! ισως το δοκιμασω την επομενη φορα αν και δυσκολα ξεκολλαω απο καρυδα!

      Delete
  8. Τα αποσμητικά καλό είναι να τα ψάχνουμε,το σημείο στο οποίο εφαρμόζονται(αδένες) δεν είναι για πειράματα!Ευχαριστούμε για την ανακάλυψη,θα το δοκιμάσω σίγουρα.

    ReplyDelete
  9. Αρκετά ενδιαφέρον! Πρέπει να ξεκολλήσω από το Noxzema talc!!!!

    ReplyDelete
  10. μ'αρέσει, θα το πάρω! Thanks Νατάσα :)))

    ReplyDelete
  11. karuda!!!teleia! 8a to koita3w!

    ReplyDelete

Comments are held for approval before posting to avoid spam/unwanted advertizing via provided links.
Thank you.
__________

Τα σχολια εγκρινονται πριν τη δημοσιευση τους προς αποφυγη spam/ανεπιθυμητης διαφημησης μεσω συνδεσμων.
Ευχαριστω πολυ

Note: only a member of this blog may post a comment.

TRANSLATE | ΜΕΤΑΦΡΑΣΗ