1/16/2013

Clinique Airbrush concealer review and rave!


Πριν απο λιγο καιρο αγορασα το Clinique Airbrush concealer. Eψαχνα για ενα κονσιλερ το οποιο να εχει το ιδιο εφε με του YSL το Touche Eclat, αλλα να ειναι λιγο πιο οικονομικο.
Ετσι, επωφεληθηκα την εκπτωση που υπηρχε τοτε στο σταντ της Clinique και αγορασα αυτο το κονσιλερ.
Ομως λογο του οτι εχω απειρα καλλυντικα και δεν θελω να ανοιγω καινουργια και να μη προλαβανω να τα χρησιμοποιω, εκανα υπομονη. Μολις το χρησιμοποιησα ομως συνειδητοποιησα ποσο καιρο ειχα σπαταλησει δειχνοντας κουρασμενη και ταλαιπωρημενη ενω θα μπορουσα να εδιχνα λαμπερη και ξεκουραστη με μια απλη κινηση!
Πραγματικα ειναι ενα φανταστικο κονσιλερ το οποιο με ελαχιστη ποσοτητα αφηνει το βλεμμα πιο νεανικο και φωτεινο.
l-r: χωρις και με το Airbrush concealer της Clinique. Νομιζω η διαφορα ειναι εμφανης!

πριν

μετα
Οπως ολα τα προιοντα της εταιριας Clinique ειναι χωρις αρωμα και υποαλλεργικο, διατιθεται σε 4 αποχρωσεις (εγω εχω την 04 Neutral fair) και η τιμη του ειναι 23.49 ευρω (τιμες μπορει να ποικιλλουν αναλογα με το καταστημα στο οποιο πωλουνται και με τις οποιες προσφορες/εκπτωσεις τρεχουν την οποια χρονικη περιοδο.)
Σιγουρα οποια γυναικα εχει αναγκη απο ενα κονσιλερ να κανει τη περιοχη ματιων της να δειχνει ξεκουραστη, λαμπερη, νεανικη και φωτεινη..το Airbrush concealer της Clinique ειναι το καταλληλο προιον!
Ελπιζω να σας βοηθησα με αυτο το review και να απαντησα τις οποιες αποριες ειχατε γι'αυτο το προιον, σας φιλω και τα λεμε στο επομενο post, xoxo!

18 comments:

  1. Πολύ ωραίο review!! Αν και τσιμπημένη τιμή αφού βγάζουν συχνά προσφορές αξίζει να το δοκιμάσει όποια κοπέλα θέλει :)

    http://notebookofclaire.blogspot.gr/

    ReplyDelete
  2. Op φαίνεται τέλειο! έχει διαφορά. <3
    ωραίο post Νατάσα :D

    ReplyDelete
  3. Σε σχέση με αυτό της radiant ποιό θεωρείς καλύτερο;Γιατί εγώ έχω της radiant και μου τελειώνει.Είμαι πολυ ευχαριστημένη αλλά θα ήθελα να μου πεις τη γνώμη σου για ποιό από τα δύο να πάρω.

    ReplyDelete
    Replies
    1. ειναι πιο καλυπτικο της Rαdiant- αυτο ειναι πιο πολυ για να φωτιζει. μου αρεσουν εξισου, απλα αυτο μπορεις να το βαλεις και πανω απο κανονικο κονσιλερ για να δωσεις λιγο παραπανω φως η ακομα να κανεις highlighting σε καποια σημεια του προσωπου

      Delete
  4. Ευχαριστω Natasha!!Το περιμενα πως και πως αυτο το review!!Με καλυψες απολητα τωρα ειναι και ευκαιρια μιας και η Clinigue εχει 35% εκπτωση!
    Τωρα να σε ρωτησω σε καλυπτικο κονσιλερ χωρις να ειναι βαρυ και να δημιουργει ρυτιδες πιο μου προτεινεις?Γιατι τα καλυπτικα εχουν την ταση να ειναι πολυ πυκνη η συσταση τους και με δυσκολευει στο απλωμα.
    Ευχαριστω

    ReplyDelete
  5. πολυ ωραίο Νατασσούλα μου,συνήθιζα να το παίρνω πιο παλιά!όντως είναι για λάμψη περισσότερο όπως λες!πολύ ωραίο είναι καια υτότης estee lauder!

    ReplyDelete
  6. Μου τελειώνει της Rubinstein και επειδή του YSL δεν το βολεύτηκα καθόλου είμαι σε αναζήτηση!
    Επειδή έχω μαύρους κύκλους πιστεύεις να το βολευτώ? Ποιο θα μου πρότεινες? Sorry, για τις ερωτήσεις αλλά έχω κολλήσει με το θέμα concealer (:
    xxx

    ReplyDelete
  7. Νατάσα, πέρα από αυτό έχεις δοκιμάσει κάποιο άλλο από τα light diffusing concealers που είναι τέτοιου τύπου? Έχεις ιδέα καθόλου πως συγκρίνεται με άλλα πιο οικονομικά όπως το Lumi της L' Oreal που είναι κι αυτό καριβώς στην ίδια λογική? Πολύ ωραίο review :-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ναι αλλα μονο ενα, της Radiant to Ιlluminator, το οποιο ναι μεν φωτιζει αλλα ειναι και αρκετα καλυπτικο. ετα, εκτος απο αυτο της Clinique εχω δοκιμασει και της Clarins και του YSL τα αντιστοιχα light diffusing concealers.
      Θελω να δοκιμασω και της L'Oreal, ισως το παρω μια απο αυτες τις μερες!

      Delete
    2. σ' ευχαριστώ :-)
      εγώ εχώ το Touche eclat και 2 πολύ οικονομικά από collection 2000 και Catrice απλά αναρωτιώμουν πως συγκρίνονται τα πιο οικονομικά με το Clinique γιατί μου αρέσουν πάρα πολύ αυτά τα concealers

      Delete
  8. polu wraio fainetai kai egw psaxnw ena kai apo oti blepw dinei kai polu fws tha to exw sta upopsi !!!! toso to phres me ektpwsh???

    ReplyDelete
  9. ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ ΝΑΤΑΣΑ!!!ΤΕΛΕΙΟ ΤΟ ΠΟΣΤ!!ΛΟΙΠΟΝ ΕΧΩ ΕΙΧΑ ΠΑΡΕΙ ΤΟ ΚΟΝΣΙΛΕΡ TOMMY G..ΤΕΛΕΙΑ ΚΑΛΥΨΗ ΑΛΛΑ ΣΑΝ ΝΑ ΜΟΥ ΤΟΝΙΖΕΙ ΤΙΣ ΛΕΠΤΕΣ ΓΡΑΜΜΕΣ ΔΕΙΧΝΟΝΤΑΣ ΤΕΣ ΡΥΤΙΔΕΣ ΟΤΑΝ ΤΟ ΦΟΡΑΩ...!!ΚΑΝΩ ΚΑΤΙ ΛΑΘΟΣ Ή ΦΤΑΙΕΙ ΤΟ ΚΟΝΣΙΛΕΡ??(ΕΝΝΟΕΙΤΑΙ ΒΑΖΩ ΚΡΕΜΑ ΠΡΙΝ ΤΟ ΚΟΝΣΙΛΕΡ!)

    ReplyDelete
    Replies
    1. και εγω το ιδιο προβλημα αντιμετωπισα γιατι το πηρα και εγω. μαλλον η συνθεση φταιει, δεν εξηγειται διαφορετικα

      Delete
    2. ΣΕ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΓΛΥΚΙΑ ΜΟΥ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΠΑΝΤΗΣΗ!!!

      Delete
  10. Το συγκεκριμένο μου το δώσαν να το δοκιμάσω ως δώρο, αλλά ένα είναι σίγουρο, θα το αγόραζα! είναι όντως καλυπτικό και φωτίζει δείχνοντας μια ξεκούραστη και λαμπερή επιδερμίδα! σε μένα αλλά και στην μητέρα μου που έχει μαύρους κύκλους έκανε την διαφορά.

    ReplyDelete

Comments are held for approval before posting to avoid spam/unwanted advertizing via provided links.
Thank you.
__________

Τα σχολια εγκρινονται πριν τη δημοσιευση τους προς αποφυγη spam/ανεπιθυμητης διαφημησης μεσω συνδεσμων.
Ευχαριστω πολυ

Note: only a member of this blog may post a comment.

TRANSLATE | ΜΕΤΑΦΡΑΣΗ