12/01/2012

Seventeen 'Specifics' Tea Tree Oil Clear Skin cleansing lotion review and rave!

Το προιον για το οποιο θα μιλησω δεν το ανακαλυψα προσφατα. Απλα το δερμα μου λογο ορμονικων διαταραχων (λογο γεννας και θυροειδη) εχει περασει απο ολες τις φασεις.
Δηλαδη αρχικα ηταν λιπαρη η επιδερμιδα μου, μετα τη γεννα ξηρη, κατοπιν ρυθμισης και του θυροειδη κανονικη, και τωρα μικτη!
Εκει που θελω να καταληξω ειναι οτι επειδη για καιρο, λογο του οτι ειναι ενα προιον που απευθυνεται σε γυναικες που εχουν θεμα με λιπαροτητα/ατελειες, για αρκετα χρονια δεν το ειχε αναγκη η επιδερμιδα μου και ετσι δεν το χρησιμοποιουσα.
Ποσο χαιρομαι ομως οτι εξακολουθει να υπαρχει σαν προιον μετα απο τοσα χρονια τωρα που το χρειαζομαι παλι και μπορω για αλλη μια φορα να βασιστω σ'αυτο, και να το ενταξω στο καθημερινο καθαρισμο του προσωπου μου!

Stats
Oνομα: Clear Skin Tea Tree Oil της σειρας Specifics Skin Perfection της Seventeen.
Ποσοτητα: 200ml
Συσκευασια: Διαφανη πλαστικη-το προιον που φαινεται απο μεσα εχει ελαφρια παρασινη χροια.
Ενδειξεις: Για λιπαρο/προβληματικο δερμα/συσφιξη πορων/αντιβακτηριακη δραση
Αρωμα:  Χωρις προσθετα αρωματα (κλασσικη τειοδεντρου αλλα οχι πολυ εντονη)
Τιμη: 6 ευρω

Περαν του οτι ειναι αποτελεσματικο προιον, αυτο που μου αρεσει ειναι οτι δεν μου ξηραινει την επιδερμιδα οπως αλλα λοσιον της ιδιας κατηγοριας.
Επισης να σημειωσω οτι επειδη το δερμα μου ειναι και ευαισθητο παραλληλα και αντιδρα με καποια προιοντα, αυτο δεν περιεχει αρωμα και ειναι οτι πρεπει για εμενα.
Στην ιδια σειρα υπαρχουν:

Tζελ καθαρισμου προσωπου

Μη λιπαρη κρεμα ενυδατωσης

Μασκα καθαρισμου

Στικ για τη τσαντα για τοπικη χρηση

Eλπιζω να σας φανηκε χρησιμο αυτο το ποστ..τα λεμε στο επομενο!

17 comments:

  1. Τέλειο post!! Πολύ χρήσιμο σε όσες έχουν λιπαρό δέρμα!! Είσαι υπέροχη!!!

    ReplyDelete
  2. Τα προιόντα καθαρισμού τηs Seventeen τα χρησιμοποιώ αποκλειστικά τα τελευταία 2 χρόνια και σαν αυτά δεν βάζω κανένα άλλο.Γαλάκτωμα-λοσιόν-λοσιόν ματιών,απολεπιστικό και μάσκα.
    Ειλικρινά είναι υπέροχα προιόντα!Και στο δικό μου δέρμα(μεικτό-λιπαρό) κάνουν απίστευτα καλή δουλειά.
    Πολύ καλό post,μπράβο!

    ReplyDelete
  3. θελω πολυ να το δοκιμασω. εχω αρκετα λιπαρο προσωπο και θελω να κανω οτι μπορω για να μειωσω την λιπαροτητα. για τωρα χρησιμοποιω το tea tree pore minimiser απο body shop οποτε πιστευω θα βοηθησει η λοσιον που αναφερεις.
    εχεις δοκιμασει καποιο αλλο απο την σειρα?
    επισης η τιμη του πολυ καλη

    ReplyDelete
  4. pwwwww pou to thimithikes? itan apo ta prwta i mallon to prwto proion katharismou pou eixa agorasei...:)

    ReplyDelete
  5. Αα!!Αν κάνει τόσο καλή δουλειά θα είναι καλό και για το δικόμου δέρμα που είναι μεικτό!Ευχαριστώ Νατάσα μου!!

    ReplyDelete
  6. Δε το έχω χρησιμοποιήσει ποτέ αλλά ακούγεται πολύ καλό, πρέπει να το δοκιμάσω!

    ReplyDelete
  7. μπράβο , ωραίο post , η επιδερμιδα μου είναι μεικτη , οπότε λέω να την δοκιμάσω και εγω , αυτή την λοσιόν.

    ReplyDelete
  8. Δεν έτυχε να το δοκιμάσω αλλά η seventeen τελικά έχει μερικά πολύ καλά προϊόντα, είναι και ελληνική εταιρεία, νομίζω αξίζει να την προσέξουμε λίγο παραπάνω :)

    ReplyDelete
  9. είχα δοκιμάσει τα προιόντα ττης seventeen σε ένα σεμινάριο,και έμεινα πολύ ευχαριστημένη!είναι πολύ ωραία!

    ReplyDelete
  10. Τα χρησιμοποιουσα πολλα χρονια τα συγκεκριμενα μπορω να πω οτι ηταν και απο τα πρωτα που χρησιμοποιησα,πολυ ωραιο post και με εκανες να τα θυμηθω και ισως να τα ξαναπρομηθευτο αν οχι ολα συγουρα 1-2.
    Α!Επισις θα ηθελα να σε ενημερωσο οτι αυτες της μερες στο blog μου κανω ενα μικρουλη giveaway αν θελεις μπορεις να περασεις μια βολτιτσα.

    Φιλακια.

    Beautylandsecrets.blogspot.gr

    ReplyDelete
  11. σκεφτομαι να παρω ολη την σειρα αξιζει? το στικ κανει τπτ?? ευχαριστω!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. για μενα ναι αλλα οπως καταλαβαινεις ειδικα με τα προιοντα περιποιησης προσωπου τα πραγματα ειναι υποκειμενικα τις περισσοτερες φορες

      Delete
  12. σκεφτομαι να παρω ολη την σειρα αξιζει?? το στικ κανει τπτ ??

    ReplyDelete
  13. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  14. pira to tzel katharismou! kai einai polu kalo mporw na pw ! eimai enthousiasmenh! vevaia skeutomai na parw olh t seira! aksizei nomizw!

    ReplyDelete
  15. Τα χρησιμοποίησα τυχαία πριν μερικά χρόνια μετά από ένα περιστατικό ακμής που μου παρουσίασαν πολύ επώνυμα προιόντα περιποίησης προσώπου. Εδώ και 4 χρόνια δεν τα αποχωρίζομαι ούτε για αστείο!! ειδικά για μικτές επιδερμίδες όπως η δικιά μου, είναι ιδανικά. + είναι και Ελληνικά!

    ReplyDelete
  16. Skin is a very sensetive parts of our body .n We should keep it clear. I think it is a helpful website where you find many suggestion about keep clear skin. You also find and know about many kind of skin care product.

    ReplyDelete


TRANSLATE | ΜΕΤΑΦΡΑΣΗ