12/19/2012

Bourjois 123 Perfect Foundation review and rave!

Τις bb creams τις ξερετε. Εχουν γινει αναποσπαστο κομματι του καθε νεσεσερ της συγχρονης γυναικας που επιθυμει ελαφρια καλυψη, ενυδατωση και γενικοτερα 'πολυεφε' τελειοτητας στο δερμα.
Τωρα ομως αντεπιθονται τα φον ντε τεν, τα οποια αρκετες γυναικες ειχαν αντικαταστησει η παραμερησει λογο πιο υψηλης τιμης, πιο εντονης καλυψης και περιορισμενων χαρακτηριστικων σε σε σχεση με τις bb κρεμες.

Η νεα γενια foundation ομως υποσχεται αψεγαδιαστο εφε στην επιδερμιδα χωρις αφυσικο αποτελεσμα, μεγαλυτερη γκαμα απο αποχρωσεις για πιο σωστη ταυτοποιηση με την δικη σας αποχρωση επιδερμιδας και multitasking skills!!

H 123 Perfect Foundation της εταιριας Bourjois ειναι ενα απο αυτα τα φον ντε τεν.
Καποια αλλα που θυμιζουν ειτε σαν φιλοσοφια η υφη ειναι το Fit Me Της Mayelline και το 3in1 Facefinity Foundation της εταιριας Max Factor.

Συγκεκριμενα το μεικαπ της Bourjois προσφερει/υποσχεται τα εξης:

1-Κιτρινα μικροσφαιριδια για αντιμετωπιση/καλυψη μαυρων κυκλων.
2-Μωβ μικροσφαιριδια για ζωντανια ωχρης/χλωμης επιδερμιδας.
3-Πρασινα μικροσφαιριδια για αντιμετωπιση/καλυψη απο κοκκινιλες.
4-Φυσικη και αψεγαδιαστη καλυψη
5-Αποτελεσμα διαρκειας 16 ωρων
6-SPF 10 (χαμηλο, αλλα τουλαχιστον εχει)
7-Δερματολογικα ελεγμενο
8- 24ωρη ενυδατωση (χωρις να ειναι λιπαρο)
9-Σε 6 αποχρωσεις (εγω ειμαι η πιο ανοιχτη)
10-30ml
11-Γυαλινη συσκευασια λιτη, με αντλια (πολυ πρακτικο)
12-Τιμη 17.90ευρω αλλα υπαρχει εκπτωση προσφορας -3ευρω σε επιλεγμενα καταστηματα αρα σας βγαινει στα 14.90ευρω, που η ετσι η αλλιως ειναι μια καλη τιμη για ενα φον ντε τεν.

Η προσωπικη μου εμπειρια με αυτο το προιον ειναι οτι στην πρωτη εφραμογη θελει καλο κουνημα το μπουκαλι γιατι βγαινει νερουλο, αλλα αν το ανακινησετε αποκτα τη κανονικη μορφη του.
Παντως ειναι ενα ρευστο μεικαπ και οχι κρεμωδες οποτε λιγη προσοχη και μικρες ποσοτητες οταν πατατε την αντλια.
Απλωνεται και απορροφαται αμεσα, θελει ελαχιστη ποσοστητα να καλυψει την επιδερμιδα, ειναι παναλφρο και αφηνει ενα πραγματικα φυσικο, αψεγαδιαστο αποτελεσμα.
Εγω το εχω αγαπησει, και σε σχεση με το Fit Me της Maybelline (που εχει ιδια υφη αλλα οχι στατιστικα) το προτιμω, γιατι βγαινει σε πιο ανοιχτες αποχρωσεις και εχω βρει αυτην η οποια ειναι ακριβως στο τονο της επιδερμιδας μου (το #51 Vanille Clair/Light Vanilla για οσες ενδιαφερονται.)
Αυτα απο μενα, ελπιζω να βρηκατε ενδιαφερουσες τις πληροφοριες που σας εδωσα..εγω εχω ενθουσιαστει με αυτο το foundation. Βρισκω οτι ειναι οτι πρεπει για το μικτο αλλα ευαισθητο τυπου επιδερμιδας μου. Εσεις, θα το δοκιμασετε?

18 comments:

  1. Το εχω αγορασει ηδη 2 φορες και
    πραγματικα το λατρευω!
    Ειναι το πιο τελειο προιον που εχω δοκιμασει!!!!

    ReplyDelete
  2. poly wraio review.Me parakineis na to dokimasw opwsdipote!

    ReplyDelete
  3. Νατάσσα μου... Έχω ένα θεματάκι... Μπορείς να γελάσεις όσο θες!!! Δεν φοράω ούτε make up ούτε bb cream γιατί φοβάμαι ότι θα πάω να αγκαλιάσω τον άλλο και θα ξεβάψω πάνω του!!! Οκ δεν έχω μεγάλη ανάγκη για κάλυψη, αλλά ορισμένες φορές το θέλω... Τι μπορούμε να κάνουμε γι αυτό??

    ReplyDelete
  4. προσωπικα με επεισες οτι αξξιζει!

    ReplyDelete
  5. προσωπικα με επεισες οτι αξιζει!

    ReplyDelete
  6. ¨εχει πολύ καλά make up η burjois. εγώ χρησιμοποιώ το healthy mix serum και είμαι ικανοποιημένη. ¨οταν τελειώσει θα δοκιμάσω και το 123 καθώς το ότι έχει αντιηλιακό είναι ε΄να συν!

    ReplyDelete
  7. Μπράβο Νατάσα!!Πολύ καλό post!!
    Θέλω πολύ να την δοκιμάσω !!!

    ReplyDelete
  8. το έχω δοκιμάσει σε δείγμα!έχω το healty mix που το αγαπώ!!δεν εντοπίζω ιδιαίτερες διαφορές μεταξύ τους ως προς τη σύσταση!προτιμώ το healty mix για την τέλεια μυρωδιά του!ωστόσο το 123 πιστεύω έχει καλύτερη κάλυψη!!το concealer ειδικά αγαπημένο!

    ReplyDelete
  9. @Georgia Diakoudi, δεν γελαμε με τον πονο του αλλουνου! :-)
    Αν βαλεις μια καλη βαση για μακιγιαζ δεν υπαρχει λογος να φοβασαι κατι τετοιο. Υπαρχουν ομως ειδικα μεικαπ με την ιδιοτητα 'non transfer' που υποτιθεται οτι δεν βγαινουν στα ρουχα. Παντως ενα τιπ ειναι να ντυνεσαι με τα τελικα σου ρουχα και μετα να βαφεσαι, και να ξεβαφεσαι πριν τα βγαλεις μετα!

    ReplyDelete
  10. Πολύ ωραίο review. Εγώ έχω το healthy mix από το οποίο είμαι πολύ ικανοποιημένη, αλλά μου τελειώνει οπότε θα ήταν μια ενδιαφέρουσα εναλλακτική. :)

    ReplyDelete
  11. Ω, μου έδωσες εναλλακτική! Το fit me ήθελα να το δοκιμάσω κ πιο ανοιχτή απόχρωσή του δεν έκανε για μένα. Αμάν μ'αυτές τις εταιρίες, δε μας σκέφτονται εμάς τις ανοιχτόχρωμες στην Ελλάδα και μας φέρνουν μόνο μεσαίες και σκούρες;;;
    Φιλιά!

    http://dreamofbeauty22.blogspot.gr/

    ReplyDelete
  12. ωραίο post , merry Christmas !!!

    ReplyDelete
  13. Thanks Natasha gia to post. panw stin wra to ekanes. mou teleiwnei to make up mou kai ithela na parw ena kainourio.tha dokimasw tis Bourjois mallon.
    http://caramelandcandles.blogspot.gr/

    ReplyDelete
  14. Θα το δοκιμάσω Νατάσσα μου!!! Σ ευχαριστώ πολύ!!!

    ReplyDelete
  15. Καλημερα Νατασα...Χρησιμοποιω ηδη το fit me αλλα το θεωρω πολυ ρευστο και θελεις νομιζω αρκετη ποσοτητα σε σχεση με αλλα οποτε μαλλον αυτο της Bourjois θα ειναι η επομενη επιλογη μου.. εχει βγαλει μια bb cream σε compact μορφη.. εχεις δει μηπως ή εχεις ακουσει καποια κριτικη για το συγκεκριμενο προιον;

    ReplyDelete
    Replies
    1. οχι, αλλα αν εχω τη τυχη να το αγορασω, θα κανω review αμεσα! :-)

      Delete

Comments are held for approval before posting to avoid spam/unwanted advertizing via provided links.
Thank you.
__________

Τα σχολια εγκρινονται πριν τη δημοσιευση τους προς αποφυγη spam/ανεπιθυμητης διαφημησης μεσω συνδεσμων.
Ευχαριστω πολυ

Note: only a member of this blog may post a comment.

TRANSLATE | ΜΕΤΑΦΡΑΣΗ