12/23/2012

Υπεροχα νεα,ενα μεγαλο ευχαριστω και το επομενο ποστ!

Tο βραβειο 'Το καλυτερο γυναικειο ιστολογιο 2012'

Κοριτσια μου, οπως θα εχετε μαθει, χαρη στην αγαπη και υποστηριξη σας βραβευτηκα ως
Καλυτερο Γυναικειο Ιστολογιο απο την ενωση Greek Blogs by Women η αλλιως Ελληνικοι Γυναικειοι Ιστοτοποι και παραλληλα βγηκα πρωτη στη κατηγορια των ιστολογιων ομορφιας.
Ριξτε μια ματια σ'αυτο το link για να δειτε τα αποτελεσματα για ολες τις κατηγοριες αν σας ενδιαφερει http://greekblogsbywomen.blogspot.gr/2012/12/2012.html 


το βραβειο στην επιμερους κατηγορια 'Beauty& Fashion, Shopping&Style'

Αυτες ειναι δυο πολυ σημαντικες διακρισεις για εμενα και ηθελα απλα να σας ευχαριστησω οσες με ψηφισατε και μπηκατε στο κοπο να υποστηριξετε τη δουλεια μου και εμενα προσωπικα.
Οταν ξεκινησα αυτο το blog, σιγουρα εκανα ονειρα για το πως θα ηθελα να εξελιχθει μακροπροθεσμα, και το τι σχεση θα μπορουσαμε να αναπτυξουμε ουτως ωστε να ειναι ενα φιλικο μερος οπου νιωθετε την ελευθερια να με ρωτησετε οτι θελετε. Αλλα ποτε δε φανταστηκα οτι θα ειχα τη τιμη να εχω δυο τοσο σημαντικες διακρισεις τις οποιες εσεις μου χαρισατε τη φηφο σας, ουτε οτι θα με αγκαλιαζατε με τοση αγαπη και ενθουσιασμο στη τοσο συντομη πορεια μου στο χωρο του blogging.
Τα καλυτερα ερχονται, υποσχομαι να εχω παντα σεβασμο απεναντι σας και να ειμαι παντα ειλικρινεις με ολες τις αποψεις που εκφραζω στο blog μου οπως ημουν παντα.

Το επομενο ποστ θα ειναι με τα αγαπημενα προιοντα ομορφιας απο ολες τις κατηγοριες, δηλαδη κραγιον, σκια, μολυβι,λακ,βερνικι νυχιων,σαμπουαν..τα παντα- κατι σαν βραβεια ομορφιας δηλαδη!
Ολα οσα θα αναφερω θα ειναι τα προιοντα που εχω χρησιμοποιησει περισσοτερο μεσα στο 2012 η εχω βρει να ειναι τα πιο αξιολογα στη κατηγορια τους.

Σας φιλω, σας ευχαριστω και ευχομαι καλες γιορτες σε ολες σας με πολυ αγαπη!
Με εχετε κανει πολυ ευτυχισμενη..αυτο ηταν το καλυτερο Χριστουγεννιατικο δωρο που θα μπορουσα να εχω!

ΥΓ: Πριν κλεισω να σας πω οτι τρεχει και η ψηφοφορια και σην ενωση Greek Beauty Bloggers που ειναι επισης παρα πολυ σημαντικη και θα ηταν τιμη μου αν μου δειξετε την υποστηριξη σας και εκει.
Ειναι αποκλειστικα για την αναδειξη του Καλυτερου Blog Ομορφιας οποτε καταλαβαινετε οτι η τιμη ειναι μεγαλη για οποιο blog καταφερει να ερθει στη πρωτη θεση και εκει.
Το link για να επισκεφτειτε ειναι στο πανω μερος της σελιδας.
Απλα πατατε και ακολουθειτε κατα γραμμα τις οδηγιες για να ειναι εγκυρη η ψηφος σας.
Ευχαριστω πολυ ολες, τα λεμε στο επομενο ποστ!

4 comments:

  1. Συγχαρητηρια Νατασα!!!
    Καλες γιορτες!!! :)

    ReplyDelete
  2. Συγχαρητήρια Νατάσσα μου!!! Σου άξιζε γι αυτό και σε ψηφίσαμε!!! Συνέχισε την υπέροχη δουλειά που κάνεις!!! Μας βοηθάς πάρα πολύ!!! <3

    ReplyDelete
  3. Κοριτσια σας ευχαριστω παρα πολυ!!
    <3 <3 Καλες γιορτες να εχουμε!

    ReplyDelete
  4. Συγχαρητήρια Νατάσα μου!! Είσαι άξια σε ότι κάνεις και σ΄ευχαριστούμε για την βοήθειά σου και τον χρόνο που διαθέτεις για όλες μας!! Πολλά φιλάκια και καλές γιορτές. Και πάντα νικήτρια!!!<3 :) :*

    ReplyDelete

Leave me a comment-I love to hear from you!

TRANSLATE | ΜΕΤΑΦΡΑΣΗ