12/28/2012

Beauty Line Cosmetics Goodie bag review!


Πριν απο μερικες εβδομαδες ελαβα μια υπεροχη τσαντουλα με προιοντα απο την εταιρια Dust+Cream που εχει τα Beauty Line Cosmetics. Παμε να τα δουμε ενα ενα λοιπον!
Το περιεχομενο της σακκουλας αναλυτικα και μετα εντυπωσεις για το καθενα απο αυτα.

Κραγιον- #55 (κοκκινο)
Μασκαρα- Ultra Volume mascara in Black
Pen Liner- Waterproof pen eyeliner in Black
Ρουζ- Compact Blush #001 (καφε/Tan)
Βερνικι νυχιων- #592
Βαση νυχιων-Base Coat #200
Γυαλιστικο νυχιων- top Coat #201
Glitter polish- (χωρις αριθμο)
Nail Art polish- #102


MASCARA
Αρχικα, μου εκανε μεγαλη εντυπωση το εφε που μου προσεφερε η μασκαρα Ultra Volume Mascara
την οποια ελαβα σε μαυρη αποχρωση.
Το βουρτσακι ειναι μεσαιου μεγεθους, δειχνει 'γεματο' και εχει πυκνες τριχες, οτι πρεπει δηλαδη για να δωσει ογκο στις βλεφαριδες. Συνηθως δεν μου αρεσουν τετοια βουρτσακια γιατι προτιμω εφε διαχωρισμου και μηκους,ομως αφου τη δοκιμασα αλλαξα γνωμη!
Η συνθεση στεγνωνει γρηγορα, δεν αφηνει κοκκαλωμενες τις βλεφαριδες και μπορεσα να χτισω μηκος και ογκο πολυ ευκολα σε στρωσεις χωρις να κολλανε οι βλεφαριδες.
Σιγουρα θα την αναζητησω ξανα οταν μου τελειωσει!


Μασκαρα- Ultra Volume mascara in Black
LIPSTICK
Το κραγιον ειναι σε μια υπεροχη φωτεινη  κοκκινη αποχρωση, αλλα η αποδοση του πανω στα χειλη ειναι παρα πολυ ελαφρια-σχεδον διαφανη.
Σε εντελως στεγνα χειλη χωρις καποια ενυδατωση, βρηκα οτι ειχα μεγαλυτερη αποδοση χρωματος, γιατι διεισδυει πιο βαθια το χρωμα αλλα με ενυδατωμενα χειλη (ταμποναρισμενα παντα-γιατι αλλιως κανενα κραγιον δε στρωνει οπως πρεπει) η αποδωση ηταν μηδαμινη γιατι ειναι ηδη πολυ ενυδατικο αφηνει σχεδον μια οψη και αισθηση Liposan στα χειλη.
Εχει ανεπαισθητη γευση και  ευχαριστη μυρωδια στο σωληναριο και ηταν συμπαθητικο σαν προιον.
Δεν εχω δοκιμασει αλλα κραγιον απο την Beauty Line Cosmetics οποτε δεν ξερω τι ισχυει απο πλευρας αποδοσης για αλλες αποχρωσεις/υφες, μονο γι'αυτο που ελαβα. Θα σας πω σε μελλοντικο ποστ!

Κραγιον- #55 (κοκκινο)
 
EYELINER
Το αιλαινερ σε μορφη στυλο Waterproof pen eyeliner μου αρεσε παρα πολυ!
Το βρηκα σταθερο, ειχε εντονη αποδωση χρωματως και καλη ροη το υγρο στο πινελο (δεν στεγνωνει ευκολα) και με βολεψε πολυ το στητο μυτερο πινελο για να κανω μια φινα γραμμη στα ανω βλεφαρα.
Δεν εχω πολλα να πω, περαν του οτι ειναι ενα προιον που σιγουρα θα αγοραζα και με αφησε πολυ ευχαριστημενη!
Pen Liner- Waterproof pen eyeliner in Black

BLUSHER
Το ρουζ ειναι σε μια αποχρωση που εκτιμω και χρησιμοποιω ιδιατερα αυτη που μπορει να χρησιμοποιηθει και για κοψιματα γιατι ειναι στη καταλληλη αποχρωση που δεν ειναι ουτε πορτοκαλι, ουτε καφε που 'γκριζαρει.' Μυριζει πολυ ευχαριστα σαν προιον, σχεδον σαν παιδικη πουδρα και η αποδοση χρωματος στο προσωπο ειναι πολυ καλη.

Ρουζ- Compact Blush #001 (καφε/Tan)

NAIL POLISHES
Για να κανω το μανικιουρ και να ειναι πιο σωστο το review, χρησιμοποιησα ολη τη γκαμα απο προιοντα που ελαβα και μπορω να πω πως ειμαι ενθουσιασμενη! Δεν ειναι η πρωτη φορα που δομιαζω βερνικια Beauty Line Cosmetics αλλα δεν ειχα μπει ποτε στη διαδικασια του να βαλω βαση και γυαλιστικο για μαξιμουμ αποδωση.
Η βαση στεγνωνει γρηγορα και βοηθαει να 'στρωσει' το βερνικι στην οποια αποχρωση βαλετε απο πανω. Η συγκεκριμενη αποχρωση μου θυμισε λιωμενη κουβερτουρα μιας και ειναι ενα πολυ trendy σκουρο καφε-σοκολατι!
Μετα εβαλα το γυαλιστικο το οποιο και κλειδωνει το χρωμα στη θεση του, και μετα εβαλα μια στρωση γκλιτερ σε ενα νυχι και στο αλλο εφτιαξα ενα σχεδιακι με το Nail Art.
Φοβερη αποδοση χρωματος στα νυχια, καθολου νερουλο, με μια στρωση περασα το καθε νυχι και ειχα ξεμπερδεψει!
Τα συστηνω ανεπιφυλακτα ολα τα προιοντα για τα νυχια της Beauty Line Cosmetics ,γιατι περαν απο την  σουπερ αποδοση εχουν και τεραστια γκαμα απο αποχρωσεις!

Αυτη ηταν η ειλικρινη μου αποψη πανω στα προιοντα Beauty Line Cosmetics που ελαβα απο την εταιρια Dust+Cream.
Ευχαριστω πολυ για αλλη μια φορα για την ευκαιρια που ειχα να τα δοκιμασω, και ελπιζω να απαντησα στις οποιες αποριες μπορει να ειχατε πανω σ'αυτα που σας εδειξα.
Τιμες δεν αναφερω γιατι πολυ απλα δεν ελαβα καποιο τιμοκαταλογο, ομως σε γενικες γραμμες ειναι υπερ-προσιτα τα καλλυντικα της εταιριας Beauty Line Cosmetics και μπορειτε να βρειτε τα βερνικια τους απο 1.50ευρω και πουδρες προσωπου/ρουζ απο 3.00ευρω (ενδεικτικα.)
Αυτα απο μενα τα λεμε στο επομενο ποστ..γεια σας!


9 comments:

  1. Το eyeliner φαίνεται πολύ βολικό!
    Μου θυμίζει το λατρεμένο της essence!
    Αν κρατάει και το ίδιο, θα ναι σούπερ!

    ReplyDelete
  2. polu omorfo post k polu me boithise an theliso na paro beuaty line kallhntika! ego na po th maurh m alhtheia mono mano exo dokimasei apo auth thn etairia alla h mascara k to eyliner mou gialisane ;)

    ReplyDelete
  3. de fantazomoun pote oti oi ozes tha eixan kali apodosi kai diarkeia. poses meres kratisan? wraio post filia.

    ReplyDelete
  4. Νατασσα πολυ ωραιο post και διαφωτιστικό... Δεν ήξερα ότι διαθέτει τόσο μεγάλη γκάμα προιόντων η Beauty Line... Moυ έκανε εντύπωση η εταιρία Dυst = Cream... Την συγκεκριμένη την έχω πετύχει μόνο στην Βέροια... Ξέρεις αν υπάρχει μαγαζί της και στην Αθήνα???

    ReplyDelete
  5. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  6. Νατάσα μου ήθελα να μου πεις αν ξέρεις να έχει αυτή τη μάρκα κάπου εδώ κοντά μας!!
    Πολύ όμορφες επιλογές της εταιρείας τα δώρα που έστειλε!
    Φιλιά!

    ReplyDelete
  7. Από Beauty Line έχω ρουζ & βερνίκια και έχω μείνει πολύ ευχαριστημένη! Σίγουρα θα δοκιμάσω κάποια στιγμή μάσκαρα & κραγιόν!

    ReplyDelete
  8. κούκλα μου καλή χρονιά!!!!!έχω διαγωνισμό στο μπλογκ μου θα χαρώ πολύ να λάβεις μέρος!!!
    http://jiubilo.blogspot.gr/2013/01/my-first-giveaway-for-greece-only-join_4.html

    ReplyDelete
  9. Έχω αρκετά βερνίκια της Beauty Line! Είναι πολύ οικονοκιμά, δε χρειάζεται να το σκεφτείς πολύ για να αγοράσεις!

    ReplyDelete


TRANSLATE | ΜΕΤΑΦΡΑΣΗ