10/16/2012

The Balm 'Balms Away' review και απογοητευση...


Απο την εκθεση ομορφιας που εγινε στο Περιστερι τη περασμενη εβδομαδα αγορασα ενα ντεμακιγιαζ σε μορφη 'βαζελινης' απο την εταιρια The Balm.
Εχει υφη που λιωνει σα βουτηρο πανω στην επιδερμιδα και ειναι αοσμο.
Η συγκεκριμενη εταιρια σε γενικες γραμμες μου αρεσει σε αισθητικο επιπεδο, εχει ομορφες ρετρο συσκευασιες, ειναι paraben free,δε δοκιμαζει σε ζωα,εχει ανακυκλωσιμες συσκευασιες και θεωρειται πολυ 'πρασινη' σαν μαρκα. Δεν εχει τυχει να δοκιμασω αλλα προιοντα της οποτε δεν εχω ολοκληρομενη αποψη για τη συγκεκριμενη εταιρια-μονο για το προιον που αγορασα.

Ειχα ακουσει πολλα για το συγκεκριμενο ντεμακιγιαζ, και επειδη και το ιδιο προιον ισχυριζεται οτι 'λιωνει το μακιγιαζ σε 30 δευτερολεπτα' και οτι κατοπιν, με τη βοηθεια ενος απαλου χαρτομαντηλου απομακρυνει ολα τα ιχνη του μακιγιαζ χωρις δευτερη εφαρμογη,ε, ειχα υψηλες προσδοκιες!
Κοστισε 9.50 ευρω αλλα δε ξερω αν αυτη η τιμη ειναι σταθερη η αν υπηρχε καποια εκπτωση λογο του οτι η εκθεση αυτη απευθυνονταν σε επαγγελματιες στο χωρο της ομορφιας.

Την ιδια κι'ολας μερα αποφασισα (με λαχταρα) να αφαιρεσω το μακιγιαζ που φοραγα για να δω αν ειναι τοσο καλο οσο υποστηριζει.
Ενα πραγμα θα σας πω. Φοραγα ενα απλο αι λαινερ, λιγη καφε σκια και μια απλη μασκαρα (οχι αδιαβροχη) χαλασα αρκετη ποσοτητα και αναγκαστηκα να επαναλαβω τη διαδικασια απομακρυνσης του μακιγιαζ με το χαρτομαντηλο τουλαχιστον 5 φορες.
Στο τελος απηβδησα και το αφαιρεσα με μωρομαντηλα γιατι ειχαν κολλησει τα ματια μου απο το προιον και ειχα ακομα απομειναρια μακιγιαζ.
απο το σημερινο ντεμακιγιαζ για να το δειτε και εμπρακτος
Περριτο να σας πω οτι τα εκλαψα τα λεφτα μου πολυ εκεινη την ημερα...
Τι να σας πω, μεγαλη απογοητευση, μονο το κουτακι ευτυχως ειναι ωραιο και μπορει να αποθηκευσω καποια μπιζου εκει μεσα γιατι κατα τ'αλλα και μπελελιδικο το βρηκα σα προιον, αφου 'λερωνεις' τα χερια για να τριψεις το προιον να εισχωρησει αναμεσα στις βλεφαροδες κλπ, και δεν μπορεσε να αφαιρεσει το πιο απλο μακιγιαζ ματιων ουτε μετα απο 5 εφαρμογες.
Στεναχωριεμαι που το λεω, αλλα αυτη ειναι η προσωπικη μου αποψη βασισμενη στην εμπειρια μου μ'αυτο το προιον.
Φιλια σε ολες και τα λεμε στο επομενο ποστ! xx

11 comments:

  1. Ωωωω τι κρίμα :( Εγώ για ντεμακιγιάζ ξεκινάω με μωρομάντηλα για να βγάλω τα πολλά και μετά ελαιόλαδο! Παρήγγειλα χτες απ'το iherb coconut oil και sweet almond oil και θα τα δοκιμάσω και αυτά για ντεμακιγιάζ!

    ReplyDelete
  2. Mακραν αυτο που ειπες. εγω φτιαχνω δικο μου ντεμακιγιαζ εδω και δυο χρονια περιπου με μισο μπουκαλι ροδονερο και μισο αμυγδαλελαιο.
    Το ανακεινεις και ειναι ακριβως σαν διφασικο ντεμακιγιαζ, και παμφθηνο (και αγνο.)
    Μωρομαντηλα χρησιμοποιω και εγω οπως ολες για ευκολια που και που, και ειχα ακουσει τα καλυτερ..ε, επεσα απο τα συννεφα ειλικρινα. :(

    ReplyDelete
  3. Τουλάχιστον δοκίμασες το προϊόν και ξέρουμε πάνω κάτω τι κάνει.Κρίμα βέβαια τα λεφτά που έδωσες,αλλά μας ενημερώνεις σωστά για κάτι που ίσως σκεφτόμασταν να αγοράσουμε!!Να είσαι καλά!

    ReplyDelete
  4. Δομινικη μου,ποτε δε θα πω 'μη το παρετε' γιατι αφηνω ανοιχτο το ενδεχομενο οτι μπορει κατι απλα να μη λειτουργησε για μενα, η ισως εγω να μην το χρησιμοποιησα σωστα.
    αλλα απογοητευτηκα πολυ, και ακολουθησα τις οδηγιες κατα γραμμα. Ηθελα να το αγαπησω, γιατι μου αρεσει η φιλοσοφια αυτης της εταιριας και το οτι ειναι φιλικη προς το περιβαλλον αλλα..

    ReplyDelete
  5. Νόμιζα θα ήταν σα γαλάκτωμα και καλύτερο αλλά μαλλον καμία σχέση! Κρίμα! Κρατάω το τιπ σου για ροδόνερο και αμυγδαλέλαιο, ακούγεται σούπερ!

    ReplyDelete
  6. Κρίμα τα λεφτά που έδωσες...γιατί το καρπούζι βγήκε μάπα! Το τιπ θα το δοκιμάσω και εγώ!

    ReplyDelete
  7. Πάντως Νατάσσα μου, εγώ σπό τότε που είχα δει το βιντεάκι σου με το ντεμαικιγιαζ (ένα μέρος ροδόνερο, ένα μέρος αμυγδαλέλαιο) ΤΡΕΛΑΘΗΚΑ!!! Έχει γίνει ντεμακιγιάζ που χρησιμοποιώ σε μόνιμη βάση! Και άντε κανένα μαντηλάκι για τα ταξίδια ή όταν είμαι πολύ κουρασμένη!!!! ΣΕ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ λοιπόν!! :))) Χριστίνα

    ReplyDelete
  8. ευτυχως που μοιραστηκες την εμπειρια σου μαζι μας, για να μην κλαιμε και εμεις τα λεφτακια μας!!μωρομαντηλα και παλι μωρομαντηλα!

    ReplyDelete
  9. Δεν παίζει ρε 'συ να είναι τόσο άθλιο..!Ο Χριστός & η Παναγία!

    ReplyDelete
  10. δεν λεω οτι δεν αφαιρει το μακιγιαζ 'καθολου',κατι βγαζει, οπως ειδες στις φωτο αλλα δεν κανει αυτο που ισχυριζεται, δηλαδη οτι με μια (η εστω δυο κινησεις) φευγει. ειναι μπελαλιδικο σαν εφαρμογη, θελει να το τριψεις καλα να εισχωρησει και γνωμη μου ειναι οτι η σκετη βαζελινη κανει πολυ καλυτερη δουλεια στο εν δεκατο της τιμης :/

    ReplyDelete
  11. Κρίμα τα λεφτά που έδωσες... Στις μέρες μας τα 10€ έχουν τρομερή αξία.... Πάντως όταν τελειώσω το ντεμακιγιάζ που χρησιμοποιώ θα δοκιμάσω αυτό που είπες με ροδόνερο και αμυγδαλέλαιο, το βρήκα εκπληκτικό!

    ReplyDelete

Leave me a comment-I love to hear from you!

TRANSLATE | ΜΕΤΑΦΡΑΣΗ