10/20/2012

Seventeen Matte lipstick με spf15 Review


Πηρα δυο ΥΠΕΡΟΧΑ κραγιον απο την πολυαγαπημενη μου Seventeen τα οποια ειναι σε ματ υφη.
Η συγκεκριμενη σειρα εχει αποχρωσεις που ξεκινανε απο κλασσικο κοκκινο μεχρι μπεζ, nude,ροζ, ροδακινι και καποιες πιο εντονες (φουξια και σκουρο καφε) και εχουν spf 15.
Η τιμη τους? Εκπληκτικα χαμηλη για την ποιοτητα που προσφερουν, μολις 9.90ευρω.
Με μια πρωτη ματια παρατηρησα οτι αυτη η σειρα εχει ΠΟΛΥ κοντινες αποχρωσεις για αρκετες  δημοφιλεις αποχρωσεις κραγιον της M.A.C.
τα χειλη ειναι βαμμενα στη μεση-απο αριστερα το MAC απο δεξια της Seventeen....πως σας φαινονται?

Θα σας πω για τις αποχρωσεις που επελεξα για μενα πιο αναλυτικα.
Πρωτα, το νουμερο 16, το οποιο ειναι ενα ροζ που μπλεδιζει, και ειναι σχεδον ΙΔΙΟ με το Snob, ισως μισο τονο πιο σκουρο και το 04 το οποιο ειναι εκπληκτικο dupe για το Κinda Sexy και ειναι ελαφρως πιο ροζ.
Στα χειλη νιωθουν πολυ ανετα, εχουν μια ανεπαισθητη και αρωμα, που παλι μου 'βανιλιζει' λιγο, σαν της M.A.C και δεν τα ξηραινει παρ'ολο που ειναι ματ.
Προσωπικα, δε βρισκω κανενα λογο να ξαναπαρω τις συγκεκριμενες αποχρωσεις απο M.A.C ξανα πο τη στιγμη που η Seventeen και Ελληνικη εταιρια ειναι, και δεν δοκιμαζει τα προιοντα της ζωακια, και εχει χαμηλες τιμες, και ΤΟΣΟ καλης ποιοτητας προιοντα..
Τι να πω παρα, ευχαριστω Seventeen για αυτο το υπεροχο προιον!

26 comments:

  1. Τέλεια!!! Θα τα δοκιμάσω σίγουρα.

    ReplyDelete
  2. kale idia einai!!!!!an den egrafes oti einai vamena misa misa oyte poy tha to katalavaina! alla kai oyte fainete!!!

    ReplyDelete
  3. τελικα πολλες εταιριες εχουν κοινα χρωματα με τη mac!! μηπως να το ψαχνουμε τελικα πιο πολυ!!!

    ReplyDelete
  4. Δεν ειναι πολυ ωραια? Πηρα κ εγω ενα αρχες Οκτωβριου, το #02, ειναι εκπληκτικο! Βασικα ηταν το μονο χρωμα που μου εκανε μπαμ αμεσως, ειναι ενα light pinky beige. Μακαρι να βγαλουν και αλλα χρωματα στο μελλον, γιατι η υφη τους ειναι εκπληκτικη, γενικοτερα δεν φοραω ματ κραγιον επειδη εχω ξηρα χειλη κ δεν δειχνει ωραιο, με αυτο ουτε που καταλαβαινω οτι φοραω κραγιον.

    ReplyDelete
  5. τελικα πολλες εταιριες εχουν κοινα ή παρομοια χρωματα με τη mac ... μηπως να το ψαχνουμε το θεμα πιο πολυ...
    thebeautyinthelife.blogspot.gr

    ReplyDelete
  6. oute poy katalaba oti ta exeis misa misa!!!i seventeen exei polu wraia kragion,k mascara koi oi platetes oi triples einai foveres!!k oikonomika k ellinika!!! ;-)

    ReplyDelete
  7. Υπέροχα!! Όντως δε φαίνεται καμία χρωματική διαφορά, θα πάω κι εγώ να πάρω!

    ReplyDelete
  8. Ααααα!!Θα τρελαθώ!Αν δεν έλεγες ότι είναι μισό μισό βαμμένα δεν το είχα καταλάβει.Αν και δεν φαίνεται καθόλου διαφορά μεταξύ τους.Πάντως είναι πολύ όμορφα χρώματα!Μεγειά και πάντα να μας ενημερώνεις!!!

    ReplyDelete
  9. Θα συμφωνησω απολυτα με την pink_queens!!!

    ReplyDelete
  10. Γιατί μου το κάνεις αυτό τώρα?!:P
    Όλο βλέπω πράγματα & τα θέλω,με αποτέλεσμα να μεγαλώνει η wish list!
    Καλοφόρετα Νατασούλα!:D

    ReplyDelete
  11. Πολύ ωραίο και χρήσιμο post, Νατάσα μου! Το kinda sexy είναι το αγαπημένο μου για καθημερινή χρήση κ μου έδωσες τρομερή λύση. Με την πρώτη ευκαιρία θα πάω να το τσεκάρω :) Φιλάκια!

    ReplyDelete
  12. τη ματ σειρά δεν την έχω δοκιμάσει, αλλά την κλασική ενυδατική σειρά τη χρησιμοποιώ χρόνια. βρίσκεις όποια απόχρωση ψάχνεις, από διαχρονική ως υπερμοντέρνα. δεν ξέρω τη διάρκεια των ματ. τα ενυδατικά είναι μέτριας σταθερότητας. τα αντίστοιχα mac φεύγουν δυσκολότερα. στα συν της seventeen είναι η πάντα καλή υφή και η ευχάριστη οσμή. χρήσιμο dube ίσως να ήταν και το sun ray της seventeen για το tanarama! δοκίμασε και τις σκιές νατάσα, would be an interesting review!

    ReplyDelete
  13. poly poly xrisimo post!! apo diarkeia ti lene??

    ReplyDelete
  14. Den katalava, oti itan vamena misa-misa!!!!!!
    Tha agoraso to deutero!!!!!!

    ReplyDelete
  15. Δοκίμασα το πρώτο κραγιόν σε ένα event και μου άρεσε πάρα πολύ, είχε κάτσει πολύ ωραία στα χείλη μου. Ναι, θέλω να στηρίξω τα ελληνικά προϊόντα αλλά...9.90; Αυτή είναι η καλύτερη τιμή που μπορούν να κάνουν; Στα ΝΥΧ θα πάρω κραγιόν με 4.95 ευρώ (και όλες ξέρουμε την ποιότητα τους). Γιατί μωρέ δε ρίχνουν λίγο τις τιμές;

    ReplyDelete
  16. Έχω κι εγώ το Νο4 κι έχει γίνει το αγαπημένο μου για κάθε μέρα. Έχω γράψει και σχετικό review. Κάτι μου λέει ότι θα πάρω κι άλλα απ'αυτή τη σειρά.

    ReplyDelete
  17. Χρησιμοποιώ το No2 και το No11 πλέον από την συγκεκριμένη μάρκα, είμαι απόλυτα ικανοποιημένη τόσο για την διάρκεια του κραγιόν όσο και για την απαλή υφή του. Η τιμή είναι λιγάκι τσουχτερή για τα νεα δεδομένα...πάντως έχω αγοράσει και κραγιόν της εταιρίας Ilmakiage στα 13€ (με έκπτωση) που το θεωρούσα το TOP ever ματ κραγιόν...οφείλω να αναθεωρήσω τις απόψεις μου λοιπόν απολαμβάνοντας δύο εξαιρετικές αποχρώσεις από τη Seventeen...όσο για τις τιμές κοιτάτε σε συνοικιακά μαγαζιά για κάπως οικονομικότερα προϊόντα

    ReplyDelete
  18. Τέλεια Dupes!! Μπράβο Νατάσα μου!!
    Υπάρχει σε Seventeen dupe της Mac το DIVA και το Lady Gaga?
    Γιατί αυτή η εταιρεία υπάρχει παντού. και τα φθηνότερα είναι δυσεύρετα.
    Ή τουλάχιστον τα οικονομικά στα hondos center.

    ReplyDelete
  19. συνήθως τα κραγιον είναι παρόμοιες αποχρώσεις ανεξάρτητα απο τις εταιρείες...οι τιμές αλλάζουν!!

    φωτοβολταικα

    ReplyDelete
  20. εγω σημερα αγορασα την ματ αποχρωση της seventeen, νουμερο 12 και εμεινα απολυτα ευχαριστημενη απο την αισθηση που αφηνει και το χρωμα!!!

    ReplyDelete
  21. kalispera! mou lete parakalw poia apoxrwsi einai i roz??

    ReplyDelete
  22. kalispera, tha mporousate na mou peite poia apoxrwsi einai i roz?

    ReplyDelete
    Replies
    1. το ροζ ειναι το 16 το γραφω και στην αναρτηση :-) το μπεζ ειναι το 04

      Delete

Leave me a comment-I love to hear from you!

TRANSLATE | ΜΕΤΑΦΡΑΣΗ