10/02/2012

Rave review: Bielenda Coconut Day/Night Anti-Stress moisturising cream

πληρες σειρα με καρυδα απο προιοντα της εταιριας Bielenda

Εχω μεγαλη αγαπη στη καρυδα. Στο αρωμα της, στη γευση, και πανω απ'ολα στις ιδιοτητες της!
Προμηθευτηκα απο το πολυαγαπημενο μου Beauty Town (Αθηνας 51 στο Κορυδαλλο) μια φανταστικη κρεμα προσωπου που περιεχει εκχυλισματα καρυδας και ειναι για εφαρμογη μερα και νυχτα.
αντιστοιχο lip-balm της σειρας στα 5.50ευρω

Η εταιρια Bielenda εχει προιοντα φυτικης προελευσης και περαν της κρεμας με τη καρυδα ειχε και μια με αντιρυτιδικες ιδιοτητες με εκχυλισματα απο φυκια και φυσικο κοραλλι.
Εχει και αλλα προιοντα περιποιησης ενυδατωσης αλλα, ας μιλησω για τη κρεμα που επελεξα για μενα.
η κρεμα που αγορασα

Ειναι στα 50 ml, για ολους τους τυπους επιδερμιδας, εχει πολυ ομορφη συσκευασια, περιεχει ελαια καρυδας τα οποια εχουν ισχυρες ενυδατικες και ανανεωτικες ιδιοτητες, γαλα καρυδας που απαλυνει-λειανει-βελτιωνει την ελαστικοτητα και σφριγηλοτητα των κατωτερων δερματικων στρωματων και ενεργα βοτανικα συστατικα απο πιστοποιημενες καλλιεργειες.
Α!! και δεν δοκιμαζεται σε ζωακια!
"Σ'ευχαριστουμε Bielenda που μας αφηνεις ησυχα!"

Με το που την εφαρμοσα σε καθαρο προσωπο (εκανα μια ελαφρια απολεπιση πριν για να αποροφησει στο μεγιστο τη κρεμουλα) ενιωσα το δερμα μου αφρατο, δροσερο και σφιχτο.
Δεν αφηνει καθολου λιπαροτητα στο δερμα, ειναι πλουσια και κρεμωδης  σαν υφη και μυριζει...υπεροχα!
Η τιμη του ειναι στα 17.30ευρω, και θεωρω οτι ειναι πολυ λογικη τιμη για ενα τοσο καλης ποιοτητας προιον περιποιησης προσωπου το οποιο ειναι μαλιστα φυτικης προελευσης.Eσεις θα τη δοκιμασετε?

6 comments:

  1. Καλημέρα!!! Έχεις βραβείο-tag! :)

    ReplyDelete
  2. Νατάσα μου, αγόρασα πρόσφατα μια ενυδατική της Bielenda καθώς θυμόμουν τα τόσο καλά λόγια που έιχες γράψει και μου έκανε και εμένα πολύ καλή εντύπωση σαν προϊόν.. Κοίταξα όμως τα συστατικά της και έχει parabens.. :( Πως γίνεται να πλασάρονται σαν φυτικά προϊόντα και απ'την άλλη να είναι τίγκα στα parabens? Έχει και η δική σου κρέμα ή έτυχε άραγε η δική μου?
    xx

    ReplyDelete
    Replies
    1. Μαρακι μου, Θα σου πω αυτο που ειπα και σε αλλη κοπελα που πρεπει να το εχεις υποψιν- το οτι ενα προιον πχ ειναι χωρις parabens, δεν σημαινει οτι ειναι cruelty free.
      Οπως και το αντιστροφο- αν κατι ειναι cruelty free (οπως τα Βielenda) δεν σημαινει πως δε θα περιεχουν parabens.
      Δεν το ειχα παρατηρησει αυτο και εχει τελειωσει προ πολλου η κρεμουλα που ειχα οποτε δε μπορω να κοιταξω να σου πω, αλλα δε με εκπλησσει καθολου και ειμαι σιγουρη πως θα ειχε parabens και το δικο μου.
      Δυστυχως αν θελουμε να κανουμε πληρη απαλλαγη απο parabens (συνθετικα συντηριτικα με λιγα λογια) θα πρεπει να διαβαζουμε προσεκτικα πριν αγορασουμε η να πηγαινουμε στο site της εκαστοτε εταιριας για να κανουμε ερευνα πριν αγορασουμε για να μαθουμε περισσοτερα.
      <3 xxxx

      Delete
    2. Μωρέ δεν έκανα ποτέ στο μυαλό μου την σύνδεση parabens-cruelty free, απλά είχα την εντύπωση πως όσα προϊόντα αναφέρονται σαν φυτικά-βιολογικά θα ήταν πιο προσεγμένα όσον αφορά τα συστατικά τους.. Δεν είναι βλαβερά για το δέρμα μας? Παλιά δεν το έψαχνα τόσο αλλά πλέον ανησυχώ πολύ όταν βλέπω parabens στα συστατικά.. Βέβαια να μου πεις και αυτά που δεν έχουν, έχουν συνήθως άλλα βλαβερά συστατικά απλά ήθελα και την δική σου γνώμη πάνω στο θέμα. Γενικά είδες καλό με αυτή την κρέμα? Εγώ χρησιμοποιώ καθημερινά την δική μου αφού την πήρα αλλά φοβάμαι η αλήθεια είναι :p
      Eυχαριστώ πολύ για την απάντηση <3
      xx

      Delete
    3. Aπλα το ειπα σε περιπτωση που δεν το ειχες σκεφτει γιατι υπαρχει γενικα μια παρανοηση οσον αφορα τι ακριβως σηαμινει cruelty free η paraben free και αν το ενα εννοει και το αλλο. <3
      Προσωπικα την λατρεψα και απλα ξενερωνω που δεν την προμηθευεται πια τo Beauty Town απ'οπου το αγοραζα. Ηταν απο τις καλυτερες κρεμες που εχω δοκιμασει και η μυρωδια της ηταν απιστευτη.

      Τωρα για το θεμα Parabens εχω να πω το εξης- (απο ερευνα που εκανα)
      To θεμα με τα Parabens ειναι οταν υπερβαινονται καποια ορια ασφαλειας και γινονται αλχημειες μεταξυ διαφορων ειδων parabens - χωρις να υποστηριζω οτι κανουν καλο σε ΚΑΜΙΑ περιπτωση. Δυστυχως επειδη τα συνθετικα συντηριτικα ειναι πιο φθηνα απο τα φυτικα, γι'αυτο το 99.9% της βιομηχανιας καλλυντικων-απορρυάντικων κλπ χρησιμοποιει τα συγκεκριμενα για να διατηρουνται τα προιοντα τους.
      Ουτε εμενα με χαροποιει αλλα αν ειναι κατι που σε αγχωνει παρα πολυ, θα σοκαριστεις αν κοιταξεις τη συλλογη απο καλλυντια σου- ειμαι σιγουρη πως θα πεταξεις πανω απο τα μισα αν διαβασεις τα συστατικα!
      Σκεψου οτι πχ τα wet n wild εχουν Parabens αλλα ειναι cruelty free- δεν τα δοκιμαζεις? - η ολα αυτα που παιρνουμε απο Τιταν,η euro store, τα Lovie etc, εχουν Parabens (και τα Sephora προιοντα αρα και τα πολυποθητα lip stains και,και..)

      Εγω μαζι σου ειμαι, :-) και μακαρι να καταργησουν τη χρηση τους γιατι ειτε σε μικρο η μεγαλο βαθμο απορροφουνται απο τον οργανισμο μας.. και μακροπροθεσμα 'μπορει' να προκαλεσουν καποια προβληματα υγειας. Ολα αυτα βεβαια ΑΝ εχει γινει καταχρηση η μη ασφαλες συνδυασμος αυτων. Ειναι μεγαλο θεμα!! :-/

      Delete
    4. Ναι, δυστυχώς γνωρίζω πως τα περισσότερα προϊόντα έχουν parabens απλά προσπαθώ να αποφεύγω όσα έχουν πολλά parabens μέσα.. Και ίσως ακουστεί χαζό αλλά με τα προϊόντα μακιγιάζ δεν σκάω τόσο αλλά σε κρέμες κλπ είμαι λίγο πιο αυστηρή, θα μου πεις όλα κακό κάνουν οπότε.. Λοιπόν εγώ έχω βρει ένα μαγαζί με τεράστια ποικιλία από κρέμες bielenda σε τιμή σοκ.. Σου στελνω inbox στο fb :)
      xxxx

      Delete

Leave me a comment-I love to hear from you!

TRANSLATE | ΜΕΤΑΦΡΑΣΗ