10/09/2012

L'Oreal Gel liner 'Super liner' review


Το αι λαινερ ειναι ενα απο τα τοπ 3 αγαπημενα μου καλλυντικα (μαυρη μασκαρα και lip balm ειναι τα αλλα δυο, για οσες εχουν περιεργεια!)
Ολα αυτα τα χρονια προτιμω αι λαινερ σε υγρη μορφη τυπου μπουκαλακι που βουτας το πινελο, γιατι βρισκω οτι ειναι τα πιο 'σφαιρικα' καλα για το εφε που θελω για εμενα.
Θελω ενταση, εντονη χρωματικη αποδωση και glossy εφε. Πολλες γυναικες προτιμουν ενα πιο ματ εφε και ισως γι'αυτο τελευταια πολλες προτιμουν gel liner αντι για τη κλασσικη μορφη.

Περαν της Maybelline και της Essence (της Maybelline ειναι 9.99ευρω και της Essence στα 3.50ευρω περιπου), δεν ειχα δοκιμασει καποιο αλλο, και δε με τρελανε το ματ εφε γιατι εβρισκα οτι χανονταν η 'μαυριλα' καθως στεγνωνε και εδειχνε καπως ξεθωριασμενο.
Επειδη δεν εχω δοκιμασει πολλα αλλα μονο αυτα τα δυο, ημουν λιγο διστακτικη στο να δοκιμασω καποιο αλλο καποιας πιο ακριβης εταιριας με το φοβο του οτι θα ηταν το ιδιο και παλι δε θα εμενα ευχαριστημενη.
Αποφασισα ομως να ριξω μια ματια στο σταντ της L'Oreal το οποιο οσο περνανε τα χρονια με εντυπωσιαζει ολο και πιο πολυ. Βγαζουν φανταστικα προιοντα και ειναι παντα πολυ καινοτομικη εταιρια.
Το αι λαινερ που παιρνω με ευλαβεια απο τοτε που βγηκε ειναι το Carbon Gloss (15ευρω) της ιδιας εταιριας. Εχει εντονοτατο μαυρο αποτελεσμα, πολυ βολικο πινελο, και διαρκει πολυ, και δεν τρεχει ακομα και αν δακρυσουντα ματια λιγο (εχω αλλεργιες και αυτο ειναι παντα σημαντικος παραγωντας γθια το αν θα αγαπησω καποιο αι λαινερ.)
Πηρα λοιπον το  gel liner Super Liner, το οποιο περιεχει και ενα πινελακι με πλαστικο καπακι για τη καλυτερη διατηρηση του και για λογους υγεινης που μου αρεσε πολυ σαν ιδεα, ειναι σε ενα κλασσικο γυαλινο βαζακι, διατιθεται σε κλασσικο μαυρο, ενα που εχει πιο καφε χροια και ενα με πιο μωβ, και η τιμη του ειναι στα 12.50 ευρω.

Ειλικρινα περιμενα να απογοητευτω παλι και οτι μολις θα στεγνωνε θα εδειχνε πολυ ματ και καπως ξηρο αλλα οχι! Ειναι αυτο που λεμε 'πισσα' μαυρο, γυαλιζει ελαφρως-δεν ειναι σα κιμολια στο ματι (πραγμα το οποιο με χαροποιει ιδιατερα) και ειναι πολυ οικονομικο για ολα αυτα που προσφερει συν το πινελακι με καπακι που μου αρεσε πολυ, και ειναι και αδιαβροχο, αρα φευγει μονο οταν εσεις το αποφασιστε και οχι οταν θελει εκεινο!!
Αυτα απο μενα, τα λεμε στο επομενο ποστ..φιλια!

12 comments:

  1. Είμαι κι εγώ στην αναζήτηση του τέλειου αιλάινερ και θα το τσεκαρω γιατί σε εμπιστεύομαι πολύ!

    ReplyDelete
  2. Βικυ μου, εγω εμεινα ευχαριστημενη, δεν ειναι 'ξεραιλα' το βρηκα λιγοτερο στεγνο απο τα αλλα που δοκιμασα. και ειναι και πιο μαυρο απο της Maybelline γιατι οταν ηθελα να επιλεξω εκανα τεστ στο χερι, αλλα μου αρεσε καλυτερα της Loreal οποτε σιγουρα θα το ξαναπαρω μιας και στα ματια ειναι αυτο που εψαχνα!

    ReplyDelete
  3. polu wraio fainetai!! an mporeseis xrhsimopoihse to k se ena vinteaki gia na to doume k sthn praksh emeis oi optikoi tupoi :-))

    ReplyDelete
  4. to foraw sto shmerino videaki ou anebaw!! gia efamogh 8a kanw se allo video giati eimai hdh bammenh- to exw liwsei! an 8es apo periergeia des to video estw na deis pws grafei

    ReplyDelete
  5. Γεια σου Νατασσούλα! Εγώ έχω βρει το τέλειο αιλάινερ, στον τόπο καταγωγής του!! Δηλαδή στη Μέση Ανατολή! Βρήκα τέλειο eyeliner ή arabic kajal / kohl όπως το λένε εκεί! Το κακό είναι οτι το δοκίμασα όταν γύρισα και τώρα που θέλω κι άλλο δεν το βρίσκω σε κανένα e-shop.

    ReplyDelete
  6. Βρε κοριτσια εδω και 3 χρονια που βλεπω YouTube φανατικα, το νουμερο 1 καλλυντικο στη λιστα μου ηταν το gel eyeliner. Οσες φορες εχω ρωτησει στα Hondos, με στελνουν στα πιο ακριβα τυπου Dior, Chanel κλπ. Ακομα και τωρα που εφεραν Essence, ξεπουλαει αμεσως το ατιμο!!! Ειναι καινουριο το eyeliner της L'oreal? Θα το βρω δλδ? Thanks in advance!!!

    ReplyDelete
  7. Μελινα μου δεν ειναι πολυ καινουργιο το εχω δει κατι μηνες,αλλα αυτο που λες για της Essence ειναι αληθεια!! για τη τιμη του ειναι πολυ καλο αλλα δε το βρισκω ποτε!

    ReplyDelete
  8. Λατρεύω τα gel liner.
    Ακουσέ με και αν μπορέσειs δοκίμασε έστω και μια φορά τηs Inglot.Θα το λατρέψειs.Απόδοση χρώματοs μοναδική και απο διάρκεια υπέροχη και για αφάνταστα πολλέs ώρεs.Αν θυμάμαι καλά η τιμή του είναι 9 ευρώ.Ειδικά η μαύρη απόχρωση είναι το μαύρο κατράμι να σου δώσω να καταλάβειs :)

    ReplyDelete
  9. θελω ΤΟΣΟ πολυ να δοκιμασω Inglot, δε μπορεις να φανταστεις, αλλα ειναι μακρια γαμωτο!!
    εχω ακουσει τα καλυτερα, οποτε αν το δοκιμασω θα σου πω!!

    ReplyDelete
  10. Το εχω στο μυαλο μου το συγκεκριμενο και αφου βλεπω και τη γνωμη σου ισως ειναι η επομενη αγορα μου..
    Το μωβ ειναι μωβ ή μπορντω-μελιτζανιζει?? Γιατι ψαχνω σ'αυτη την αποχρωση και εκτος απο ενα MAC συλλεκτικο δεν εχω βρει κατι..

    Πολυ ωραιο και καλοδουλεμενο review, μπραβο Νατασουλα :-)

    http://beautyincrisis.blogspot.gr/

    ReplyDelete
  11. Απ'οτι μπορεσα να καταλαβω (μεσω του χρωματος στο πανω μερος τις συσκευασιας, (γιατι δεν ειχαν τεστερ παρα μονο για το μαυρο)εχει το μαυρο ως βαση αλλα εχει ελαφρια μοβ χροια.
    Κριμα που και στη Maybelline παρ'ολο που εχει και εκει καποια με μπλε και καφε χροιες, παλι μονο τα μαυρα ειχαν τεστερ. Τοσο μεγαλες εταιριες δε θα μπορουσαν να ειχαν και ενα ακομα σε χρωματιστη εκδοχη να το δουμε σε τεστερ?

    ReplyDelete
  12. ειχα παει να παρω της essence αλλα δεν ειχε μαυρο ειχε τελειωσει ..
    ειχα παρει 2 μαυρα eye liner πιο παλια αλλα σκετη απογοητευση..
    το seventeen σε στιλο δε βγηκε καλο κ ενα biolife το ιδιο..κ ετσι θελω πολυ να δοκιμασω ενα σε βαζακι οποτε θα το δοκιμασω αφου κ συ εμεινες τοσο ικανοποιημενη
    ευχαριστουμε για το review :DD
    φιλιαα

    ReplyDelete


TRANSLATE | ΜΕΤΑΦΡΑΣΗ