10/18/2012

Essence Maximum Defintion mascara review and pics


Την χρησιμοποιω καιρο, αλλα με αφορμη το χθεσινο ποστ για τη μασκαρα της M.A.C zoom fast black lash, ηθελα να σας δειξω συγκριτικα ποσο υπεροχη ειναι η μασκαρα της Essence η οποια κοστισε μολις 3.50 ευρω....
πως σας φαινεται?

Καταρχην ας μιλησουμε λιγο για τη συσκευασια και το βουρτσακι.
Ειναι σε πορτοκαλι σωληναριο, το οποιο δε με τρελαινει αισθητικα αλλα η αληθεια ειναι οτι το ξεχωριζεις αμεσως μεσα σε ενα νεσεσερ η σε μια τσαντα ευκολα.
Εχει πλαστικο μακρυ βουρτσακι του οποιου οι τριχουλες ειναι σταθερες αλλα η κεφαλη ειναι πολυ ευελικτη για να μπορειτε να φτασετε και τις πιο δυσκολες βλεφαριδες-εσωτερικες γωνιες των ματιων. Η συνθεση ειναι κανονικη και δεν αργει υπερβολικα να στεγνωσει πανω στις βλεφαριδες.
Η συγκεκριμενη προοριζεται για διαχωρισμο και μηκος και τα καταφερνει περιφημα και στους δυο τομεις. Χτιζει ευκολα μηκος, και μαλιστα εντυπωσιακο!
ανοιχτο βλεμμα, τελειο για πρωινο μακιγιαζ!

Ειλικρινα δεν εχω κατι κακο να πω, νομιζω ειναι πραγματικα υεπροχο προιον και οτι πρεπει για ενα πρωινο μακιγιαζ γιατι ανοιγει πολυ το βλεμμα και το κανει να δειχνει ξεκουραστο.
Αυτο το προιον ειναι αποδειξη οτι η τιμη δε παιζει απαραιτητα ρολο οσον αφορα την αποδωση καποιου προιον. Ειναι παμφθηνο, και εγω προσωπικα 'στοκαρω' τη συγκεκριμενη και εχω παντα ενα σωληναριο εφεδρικο!
Αυτα απο μενα πολλα φιλια!

15 comments:

  1. Πωωω.. συγκριτικά πραγματικά είναι πολύ καλή και οικονομική;)

    ReplyDelete
  2. οχι τιποτ'αλλο αλλα μου λεγανε χθες καποιες κοπελες οτι λεω παπαρουπες για τη M.A.C...ειδες τις φωτο και απο το χθεσινο ποστ να δεις συγκριση? Η μερα με τη νυχτα!

    ReplyDelete
  3. Την έχω και εγώ και την βρήκα επίσης καταπληκτική!

    ReplyDelete
  4. Καλά, δεν το συζητώ! Σε σχέση με τη μάσκαρα της MAC που έγραψες χτες, μόνο από τις φωτογραφίες είναι ολοφάνερη η διαφορά! Νατασούλα κατά τη γνώμη σου, αυτή η της Seventeen είναι καλύτερη;; Φιλάκια!! Χριστίνα

    ReplyDelete
  5. Μα πως γινεται να λενε οτι ελεγες παπαρουπες, δεν καθονται οι ιδιες μασκαρες σε ολες μας το ιδιο, κ οχι μονο σε μασκαρες αλλα για καθε προιον ισχυει αυτο. Οτι ταιριαζει σε μενα δεν σημαινει οτι ταιριαζει κ σε σενα κ το αντιστροφο.

    ReplyDelete
  6. Η συγκεκριμενη μασκαρα βαζει κατω πολλες top εταιριες!Εχω εδω και 3 βδομαδες περιπου την 2 in 1 volume mascara της essence και ειναι τελεια!

    ReplyDelete
  7. Χριστινα, ναι της Seventeen ειναι καλυτερη (η Magic Defintion) ειναι στα 12 ευρω αλλα τις κανει σα ψευτικες! αλλα σαν οικονομικη λυση, οπως βλεπεις και της Essence ειναι σουπερ.

    ReplyDelete
  8. την εχω και εγω αυτη την μασκαρα και ειναι υπεροχη!!!

    ReplyDelete
  9. Όσες τους αρέσουν οι μάσκαρα με πλαστικό βουρτσάκι θα την αγαπήσουν! Κι εγώ τη λατρεύω γιατί διαχωρίζει τέλεια. Και σε τέτοια τιμή δε λυπάσαι να την αλλάζεις κάθε εξάμηνο ;)

    ReplyDelete
  10. Φαίνεται αρκετά καλή!!Για την μάσκαρα της Mac συμφωνώ απολύτως μαζί σου. Το μετάνοιωσα τόσο πολύ που δεν ξαναπήρα ακριβή μασκαρα από τότε!! Βεβαια κάποιες μπορεί να είναι όντως καλές,αλλά προσωπικά δεν ξοδεύω τόσα πολλά λεφτά για ένα προιόν που θα μου κρατήσει ένα μηνα κ κάτι.. Φιλιά!!

    ReplyDelete
  11. Νατασα μου, καταπληκτικη διαφορα Essence- MAC!
    Μπορείς να μου προτείνεις μια μάσκαρα της Essence για όγκο;
    Ευχαριστώ!

    ReplyDelete
  12. Tha prepei oi vlefarides mas na einai paromoies giati kai emena ta perissotera mascara tis MAC den mou kanoun tipota. Auti tin pira mia mera tixaia kai mou arese trela eno eilikrina den to perimena! Bravo stin Essence gia to sigekrimeno. Fisika den tin xanavrika giati to stand tis adeiazei se hrono dt!

    ReplyDelete
  13. Replies
    1. οχι κανονικη, δεν εχει βγει αδιαβροχη εκδοχη δυστυχως

      Delete
  14. Να ρωτήσω;είναι αδιάβροχη;

    ReplyDelete

Leave me a comment-I love to hear from you!

TRANSLATE | ΜΕΤΑΦΡΑΣΗ