10/18/2012

ΕΚΤΑΚΤΟ ΔΕΛΤΙΟ ΟΜΟΡΦΙΑΣ! Δωρεαν μακιγιαζ!


Μολις μου εφερε ο αντρας μου δυο περιοδικα -το Marie Claire 4.50ευρω και το Madame Figaro 6.40ευρω.

Το Marie Claire εχει δωρο την μασκαρα High Lengths της Clinique σε trial size.

Το Madame Figaro εχει 2 δωρα, ενα κραγιον της Lancome l'Absolu Nu αποχρωση 302 (ενα πανεμορφο ζεστο ροζ) και τη μασκαρα Hypnose Star της Lancome σε trial size και τα δυο.

Ειναι μεγαλη ευκαιρια να τα δοκιμασετε γιατι δεν ειναι ιδιατερα οικονομικα προιοντα, οποτε καλο ειναι να εχετε την ευκαιρια να τα δοκιμασετε δωρεαν πριν επενδυσετε τα χρηματα σας σε μεγαλο μεγεθος.

Τρεξτε να τα προλαβετε!!!

12 comments:

  1. Αχ ωραία και θέλω να δοκιμάσω την HYPNOSE STAR ;)

    ReplyDelete
  2. Εγώ τα έχω πάρει ήδη Νατάσα και χαίρομαι που τα περιοδικά έχουν τέτοια δώρα ακριβούτσικα που και που!!

    ReplyDelete
  3. Το Madame Figaro το έχω αγοράσει εδώ και καιρό, το Marie Claire θα το αναζητήσω... Σ' ευχαριστούμε πολύ Νατάσα!

    ReplyDelete
  4. ενα μερος της συλλογης μου ειναι δωρα απο περιοδικα.κρεμες σωματος,μασκαρα σε κανονικο μεγεθος ή δειγμα,κραγιον,μανο,σκιες.εχω πάρει τετραπλη παλεττα σκιων της avon με 5 ευρω ενω η κανονικη της τιμη ειναι 19.και εννοειται πως πηρα και αυτα :)

    ReplyDelete
  5. Γεια σου Νατασσούλα μου γλυκιά!
    Πολύ ωραίο το έκτακτο αυτό δελτίο! Σε αντίθεση με όλα τα έκτακτα που έχουμε συνηθίσει!
    Την Lancome την αγαπώ! Ήταν η αγαπημένη μάρκα καλλυντικών της μητέρας μου! Οπότε το έχω πάρει αυτό το περιοδικό από αρχές του μήνα.
    Το άλλο θα το πάρω οπωσδήποτε, καθώς εχω ακουσει πολλά καλα λογια για τις μάσκαρες της Clinique!
    Ευχαριστώ πολύ! Φιλιά!

    ReplyDelete
  6. πηρα κ γω το κραγιον με τη μασκαρα ειναι τελεια το κραγιον το ξανα ειχα αλλα αξιζει μια θεση στο τσεπακι της τσαντας μου χωρις συζητηση!!

    φιλακιαα

    ReplyDelete
  7. Νατάσα μου, μετά την ανάρτησή σου, εψαχνα χτες τα περιπτερα της γειτονιας μου, αλλα πουθενα το Marie Claire με την μασκαρα της Clinique. Βρηκα αλλα Marie Claire Νοεμβρ. που έχουν διαφορετικα δωρα, όπως 2 μανό της σειράς Marie Claire , την μάσκαρα της Lancome που εχει και το Madame Figaro, νεσεσερ και σκετο χωρις δωρα. Θα συνεχισω το ψάξιμο...Φιλιά!

    ReplyDelete
  8. wpa wpa! ksanavghke h agaphmenh mou mascara se periodiko? teleia!

    ReplyDelete
  9. το κραγιον είναι καταπληκτικό σαν υφή, μαλακό και δεν χρειάζεται lip gloss...κορίτσια να το δοκιμάσετε σαν δειγμα!εγώ σίγουρα θα το πάρω αργότερα και σε κανονικό μέγεθος!

    ReplyDelete
  10. βασικα εχω να πω αφου αγορασα το madame figaro οτι ακριβως την ιδια αποχρωση την εχει ξαναδωσει η lancome σε περιοδικο στην ιδια ακριβως συσκευασια.... ευτυχως ειναι πολυ βολικο χρωμα αλλα κι αυτοι ας βγαλουν κατι αλλο...

    ReplyDelete
  11. Bρηκα το Marie Claire με την High Lenths Mascara!Τελειααα μασκαρα αναιρω καθε αλλη μασκαρα που εχω δοκιμασει!Δεν βρηκα δυστιχως που6ενα το Madame Figaro!Ακολουθει συντομα post στο blog μ γ τν μασκαρα :D

    ReplyDelete

Leave me a comment-I love to hear from you!

TRANSLATE | ΜΕΤΑΦΡΑΣΗ