9/09/2012

My Top 12 Lip balms


Κουκλες γεια σας!
Σημερα σας παρουσιαζω τα καλυτερα lip balm κατα την αποψη μου και τη χρηση τους και τα εχω χωρισει σε κατηγοριες- θα καταλαβετε τι εννοω παρακατω.

1/ Το....καλυτερο (μου)!-Nuxe Reve de Miel:
Το αγαπημενο μου ολων των lip balm που θα σας αναφερω σημερα.
Το χρησιμοποιω χρονια τωρα και δεν προκειται να το αποχωριστω ποτε!
Περιεχει μελι το οποιο ειναι γνωστο για τις ενυδατικες και καταπραυντικες του ικανοτητες.
Ενυδατωνει βαθεια και γεμιζει λεπτες γραμμες στα χειλη δινοντας την αισθηση οτι ειναι πιο γεματα.
Δεν περιεχει διογκωτικο η 'irritant', απλα επειδη ειναι πολυ θρεπτικο γεμιζει τις λεπτες γραμμες αμεσα και τα νιωθετε πιο γεματα ως αποτελεσμα.

2/ To φυσικο-Korres Lip butter:

Τι να πω γι'αυτο το lip balm. Καταρχην ειναι lip butter, αρα πολυ θρεπτικο και πλουσιο σαν υφη και κυριολεκτικα, λιωνει πανω στα χειλη σα βουτυρο.
Χωρις parabens, συνθετικα αρωματα κλπ ειναι οτι πρεπει για ολη την οικογενεια.
Βγαινει σε διαφορες αποχρωσεις με πολυ διακριτικο tint στα χειλη. Tο Αγριο Τριανταφυλλο συγκεκριμενα, αφηνει ενα 'just bitten' effect.

3/Σε μορφη στικ-Chapstick:

All time classic τα Chapstick, σε υπεροχες γευσεις/αρωματα, ενυδατικα και πρακτικα για 'on the go' εφαρμογες. Το αγαπημενο μου ειναι το Cherry το οποιο αφηνει και ενα παρα πολυ ελαφρυ χρωμα στα χειλη. Το βρισκετε στα περισσοτερα φαρμακεια.

4/Το...κλασσικο!-Liposan:

Ισως το πρωτο καλλυντικο της καθε Ελληνιδας! Τι να πει κανεις για το Liposan!
Σε ποικιλια απο γευσεις/αποχρωσεις/υφες, οικονομικο και το βρισκεις, ακομα και σε περιπτερο.
Για lip balm junkies σανεμενα αυτο ειναι σωτηριο!

5/To πολυχρηστικο-Μ.Α.C lip conditioner:

Σε chic συσκευασια με πολυ κολακευτικες αποχρωσεις, εχει spf 15 και μπορει να χρησιμοποιθει και σαν κρεμωδες ρουζ. Επειδη ειναι τοσο διαφανη η συνθεση του, δουλευεται σταδιακα και στα μαγουλα και μυριζει διακριτικα βανιλια, οπως ολα τα κραγιον της M.A.C.
Εγω εχω ενα παντα στη τσαντα μου για ενα γρηγορο μακιγιαζ με τα δαχτυλα.

6/Σε τρελες γευσεις!-Bonne Bell Lip smackers

Με μυρωδιες που θυμιζουν γλυκα/αναψυκτικα η φρουτα, ειναι οτι πρεπει για να σας φτιαξει τη διαθεση και οικονομικα για να γινετε συλλεκτρια της καθε μορφης του!
Κυκλοφορουν σε μορφη γκλος/σωληναριο αλλα και στικ και ειναι ελαφριας ενυδατωσης.
Η κορη μου ολο μου τα κλεβει!

7/Το cruelty free-The Body Shop lip butter:

Σε αρκετες γευσεις/αρωματα οπως καρυδα/shea/mango κλπ, ειναι πολυ ενυδατικα, και οι συσκευασιες ειναι πολυ ομορφες. Με υφες/αρωματα που θυμιζουν τα αντιστοιχα body butters για λατρεις των cruelty free η οικολογικων προιοντων ειναι οτι πρεπει.

8/Φρουτενια και juicy!- The Body Shop Born Lippy:

Σε ακρως φρουτενια αρωματα και juicy αποχρωσεις, ειναι το τελειο lipbalm γα οποια θελει κατι σαν γκλος αλλα πιο ενυδατικο για τα χειλη.
Σε παρα πολυ γλυκιες συσκευασιες,και διαθεσιμο και σε lollipop συσκευασια (!) ειναι και πολυ ωραιο δωρακι για μια φιλη σας!

9/Με spf και sexy υφη! Hawaiian Tropic:

Οκ, τεχνικα λεει πως ειναι γκλος, αλλα ειναι πιο πολυ ενυδατικα παρα οτιδηποτε αλλο!
Σε δυο ακρως τροπικες αποχρωσεις και πολυ φρουτενιες γευσεις, για καλοκαιρι ειναι οτι πρεπει.
Περιεχει δεικτη προστασιας 25 και ειναι σε μεγαλο σωληναριο σε χαμηλη τιμη.

10/Το 'οχι μονο lipbalm!'- Vaseline:

H πολυαγαπημενη βαζελινη. Πλεον σε πολλες εκδοχες και cute ρετρο μεταλλικα κουτακια, χρησιμευει ακομα και για ντεμακιγιαζ, θρεψη βλεφαριδων/φρυδιων, να κρυβετε τη ψαλιδα (σε απειροελαχιστη ποσοτητα απλωνετε λιγο στις ακρες) ντεμακιγιαζ, για εγκαυματα,αλλαγη πανας (να συνεχισω?)

11/Το cult favourite-Carmex:

Με camphor oil αφηνει ψιλο 'tingly' (γαργαλιστικη) υφη στα χειλη. Χρησιμοποιειται κυριως για τον ερπη τον χειλιων, και ειναι αγαπημενο backstage προιον για τα περισσοτερα μοντελα του εξωτερικου.
Βγαινει και σε αρωμα κερασι αλλα δεν το εχω βρει εδω σε αυτη την εκδοχη.
Το βρισκετε σε επιλεγμενα φαρμακεια.

12/Το 'ρετρο' deluxe-Benefit Benetint lip balm

Μυριζει τριανταφυλλα, εχει αποχρωση κοκκινη, μπορειτε να το χρησημοποιησετε και στα μαγουλα για χρωμα υγειας, και προσδιδει εντονη λαμψη και ενυδατωση στα χειλη.
Κλου της υποθεσης, η υπεροχη ρετρο συσκευασια!

Σιγουρα υπαρχουν και αλλα υπεροχα lip balms αλλα αυτα εχω δοκιμασει και ξεχωριζω..
Ε μα, ενα ζευγαρι χειλια εχω και εγω, τι να κανω! ;-)
Ελπιζω να σας αρεσε αυτο το ποστ και τα λεμε στο επομενο! xxx

1 comment:

  1. Λατρεύω τα lip butters του ΚΟΡΡΕ! Αγαπώ και αυτά του Body Shop! Από Liposan ;έχω ερωτευτεί το lip butter Vanilla & Macadamia!

    ReplyDelete

Leave me a comment-I love to hear from you!

TRANSLATE | ΜΕΤΑΦΡΑΣΗ